ZT PAULI d.o.o.

Duga Resa
Elektroinstalacije, Građevinska stolarija - prozori, Građevinska stolarija - vrata, Keramičarski radovi, Klima uređaji, Soboslikarski radovi, Suha gradnja (knauf), Vodoinstalateri
Obrazac možete ispuniti u 1 minuti! Korak 1/3
10+
Godina na tržištu
5+
Broj zaposlenih

Drugi izvođači u blizini Duge Rese

Druge usluge u Dugoj Resi i okolici

Nedavni upiti

Adaptacija starih elektroinstalacija

  • Okvirni rok početka projekta: Više od 3 mjeseca

Potrebno razvlačenje nove instalacije i zamjenu kutije osigurača (stari osigurači) montaža utičnica (cca 20 kom) i prekidača (cca 10 kom) neka svijetla bi se palila na senzor pokreta pored prekidača za svijetlo (npr, predsoblje, hodnik, wc), stan je površine oko 70 kvadrata, ne treba vaditi staru instalaciju jer sve ide direktno po zidu, plafonu jer planiram obložiti knaufom. Ovo je ukratko opis radova i planiram u 11,12 mjesec ove godine počet sa radovima

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: obrt
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 1
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 15
  • Broj zaposlenih: 1
  • Obveznik PDV-a?: Ne

Područje rada obrta je restauracija te građevinski i umjetnički radovi. Izlaznih računa će biti malo. 3-4 godišnje jer je takav tip posla. Postoji mogućnost prelaska iz "paušalnog" u "obični" obrt zbog mogućeg potpisivanja ugovora sa svotom većom od zakonski dopuštene za paušalni obrt. Također broj radnika će varirati ovisnomo dinamici posla (1-3). Otvoreni smo prije mjesec dana. Slobodno me kontaktirajte mailom ili telefonom. Lijep pozdrav, Sven Hercegovac

Adaptacija starih elektroinstalacija

  • Okvirni rok početka projekta: 1 - 3 mjeseca

Prostorija cca 22m² koja ce se podjeliti na dvije manje sobe. Potrebna cijela nova instalacija. Po mojoj procijeni 3-4 uticnice po prostoriji, prekidac za rasvjetu u sobi (jedan na ulazu, drugi kod kreveta). Druga prostorija je mala kupaona (cca 5m²) koja treba sve instalacije nove. Provjera instalacija u ostatku stana1, te provjera ormarica sa osiguracima. Izrada nacrta elektro instalacija.

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: j.d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 1000
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 10
  • Broj zaposlenih: 2
  • Obveznik PDV-a?: Ne

Firma je Uber partner, zaposljavamo vozace koji voze preko naseg j.d.o.o i njima uzimamo proviziju i isplacujemo njihovi tjednu zaradu koju nam uber uplacuje svaki tjedan. Ocekujemo da nam pomogne u svima stvarima sto se tice papira(knjiga). Kada nam treba ugovor da ne moramo sami pisat ugovor, kad nam treba obracun place da ne moramo sami razbijat glavu s porezima prirezima. Novi smo u poslu pa nam treba neko odgovoran. Trenutno imamo 2 zaposlena, mislimo povecat do 15 ljudi.

Adaptacija starih elektroinstalacija

  • Okvirni rok početka projekta: Odmah

rekonstrukcija starih stubišnih instalacija 3 ulaza u zgradu zamjena stropnih lampi zamjena podžbuknih električnih instalacija (žice) montaža portofona na samo 1 (jednom) ulazu sa razvodom instalacija (moguće iskoristiti instalacije od zvona) - 8 stanova u prilogu se nalazi ogledni primjerak tablice za popuniti sa predviđenim cijenama odabir će biti po odabiru najpovoljnije cijene te mogućnosti ubrzanog izvođenja radova (najkasnije kraj svibnja ili početak lipnja) nakon rekontrukcije el. instalacija, kompletna stubišta će biti od strane drugog izvođača sastrugana, pogletana i svježe pofarbana Samobor, Dalmatinska 10

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: zadruga
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 40
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 40
  • Broj zaposlenih: 3
  • Obveznik PDV-a?: Da

Zadruga ima zaposlenog blagajnika koji vodi obračun plaća za sve zaposlene, obračun PDV-a, Ura/Ira, itd u programu Synesis, dakle traži se knjigovodstveni servis s licencom za predaju papira te godišnjeg financijskog izvještaja. Ono što nas zanima je okvirna mjesečna naknada takvog knjigovodstvenog servisa. Hvala unaprijed, LP

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: j.d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 0
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 5
  • Broj zaposlenih: 1
  • Obveznik PDV-a?: Ne

Poštovani, Pod broj izdanih faktura naveo sam 0, budući da ništa ili gotovo ništa ne fakturiramo nikome. Međutim, imamo jedno maloprodajno mjesto (štand) sa fiskalnom blagajnom na kojem se tijekom turističke sezone (01.05.-01.11.) izdaju fiskalizirani računi, pa za tu blagajnu imamo jedno skupno izvješće (saldo blagajne na kraju dana) dnevno. Pod broj primljenih računa mjesečno naveo sam oko 5, jer od primljenih faktura mjesečno imamo: račun za fiskalne blagajne, račun od vas (knjigovodstva), te fakture od dobavljača koje stižu ovisno o broju narudžbi. Broj zaposlenih varira od mjeseca do mjeseca, 1 do 2. Na koncu, SVE što sam naveo odnosi se za razdoblje turističke sezone (6,7,8 i 9 mjesec), nešto malo u svibnju i studenom, a van tog razdoblja nema NIKAKVIH aktivnosti (dakle, ni ulaznih ni izlaznih faktura, ni obračuna plaća, niti išta drugo...). Dosada smo poslovali putem obrta i plaćali smo naknadu od ,00 Kn mjesečno za vođenje knjiga, te bismo željeli ostati u tom cjenovnom rangu. Molim vašu ponudu. Srdačan pozdrav! P.S. Budući da smo već počeli sa poslovanjem, ponuda bi nam dobro došla već danas!

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: obrt
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 150
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 0
  • Broj zaposlenih: 1
  • Obveznik PDV-a?: Ne

Molim ponudu cijena knjigovodstvenih usluga za paušalni obrt (u osnivanju). Radi se o pružanju usluga pet sittinga i grafičkog dizajna. Obzirom da je knjigovodstvo za takav obrt jednostavno, te ga mislim sama voditi, potrebne su mi samo usluge za 3 ili 6 mjeseci, u svrhu uhodavanja i edukacije. Bitno mi je da knjigovođa ima puno iskustva s paušalnim obrtima i s PDV ID uplatama kod internetskog oglašavanja. Voljela bih da knjigovodstveni servis bude na lokaciji Trešnjevke, Centra, Črnomerca ili blizu tih lokacija. Molila bih ponudu za 3 i za 6 mjeseci, pa bih odabrala jednu od tih opcija. Srdačan pozdrav,

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 1500
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 3000
  • Broj zaposlenih: 30
  • Obveznik PDV-a?: Da

Riječ je o 5 poduzeća u vlasništvu iste osobe. Sva se bave uslužnim djelatnostima vezanim uz nekretnine. Broj UFA, IFA i broj zaposlenih predstavljaju zbroj podataka svih poduzeća. 3 poduzeća imaju zaposlene osobe, dva nemaju. Do sada su sva knjižena rađena u internetskom programu za vođenje knjiga i voljeli bi da se i nastavi knjižiti u tom programu. Hvala!

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 5
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 3
  • Broj zaposlenih: 2
  • Obveznik PDV-a?: Ne

Postovani, Tvrtka je tek osnovana i u prvih par mjeseci jedine obveze ce biti placanje redovnih naknada drzavi te najam poslovnog prostora (vlastita nekretnina koju sam iznajmio sam sebi). Od 12. mjeseca ocekuje se znatno povecanje prometa i izdanih racuna u nesto kompleksnijem obliku koji ce biti potrebno dodatno razloziti.