Česta pitanja (predaja upita)

Je li predaja upita besplatna? Da. Naša usluga potpuno je besplatna za klijente koji predaju upit, tj. za one koji traže izvođače.
Poslao/poslala sam upit. Što slijedi? Kao odgovor na vaš zahtjev pronaći ćemo do 6 najprikladnijih (lokalnih) izvođača koji će vas kontaktirati ili će vam poslati ponude. Ako nam zatrebaju dodatne informacije, nazvat ćemo vas. U slučaju da zbog zauzetosti i popunjenosti termina nemamo na raspolaganju vlastite izvođače, poslat ćemo vam kontakte ostalih preporučenih izvođača kojima se možete sami obratiti.
Upit nisam ispunio/ispunila do kraja. Zašto me kontaktirate? Kako bismo vam ponudili najbolju moguću uslugu i korisničko iskustvo, podatke iz upita pohranjujemo odmah. Ako ne dovršite upit, nakon određenog vremena ćemo vas podsjetiti na nedovršeni upit i ponuditi vam mogućnost da ga ispunite do kraja. Nikada ne dijelimo vaše podatke bez vašeg pristanka. Čuvamo ih 8 dana, a zatim ih, ako vam usluga ne treba, brišemo.
Jesam li dužan/dužna odabrati nekog od predloženih izvođača? Ne. Ponude naših izvođača su neobvezujuće – ako vam nijedna ne odgovara, niste dužni nikoga odabrati.
Kako mogu znati jesu li izvođači pouzdani? Sve izvođače provjeravamo prije početka suradnje. Ne surađujemo s tvrtkama koje ne posluju transparentno, imaju blokirane račune ili loše recenzije. I tijekom suradnje pažljivo pratimo ocjene klijenata, plaćanje obveza i poslovanje.
Kako mogu znati da su objavljene ocjene izvođača realne? Izvođače mogu ocjenjivati ​​samo korisnici trebam.hr, tj. ljudi koji su kod nas predali upit. Uvijek objavljujemo sve ocjene (i dobre, i loše), jer je jedna od svrha naše usluge osigurati nepristrane ocjene. Izvođače s lošim ocjenama redovito isključujemo iz platforme, a vama predlažemo samo one s najboljim ocjenama.
Zašto vam treba moj broj telefona? Hoće li igdje biti objavljen? Telefonski broj nam je potreban isključivo u svrhu dobivanja dodatnih informacija i pripreme ponuda. Šaljemo ga izvođačima (najviše 6) s kojima ste upoznati, ali ga ne prosljeđujemo trećoj strani niti ga javno objavljujemo.
Želio/željela bih otkazati ili promijeniti zahtjev. Kako to učiniti? Ako smo vaš upit već proslijedili izvođačima, najjednostavnije je da sami direktno obavijestite izvođače o promjenama ili da posao nije više aktualan. Možete to učiniti u korisničkom sučelju ili ih nazvati.
Nitko od izvođača mi se nije javio. Što učiniti?Zbog velike potražnje naši izvođači su prilično zauzeti i, nažalost, ponekad ne primijete upit. Predlažemo da ih prvo pokušate sami kontaktirati putem naše platforme. Ako ne uspijete, kontaktirajte nas na (01) 3333 818 ili info@trebam.hr.
Nisam zadovoljan/zadovoljna izvedbom posla. Što sada?Prvo vam savjetujemo da kontaktirate izvođača koji je obavio posao i obavijestite ga o eventualnim nepravilnostima. Većina pritužbi riješi se sporazumno. Ako se situacija zakomplicira (izvođač odbija odgovornost ili uopće ne reagira), javite nam se što prije kako bismo mogli intervenirati. Iako prema zakonu nemamo puno ovlasti, u nekim slučajevima možemo posredovati i riješiti nastale probleme. Vrlo su nam važne vaše povratne informacije kako bismo izvođača mogli na vrijeme isključiti iz sustava i ne preporučiti ga drugim klijentima.
Zašto ste mi poslali izvođače koji nisu iz moje županije? Svi izvođači u početku suradnje definiraju u kojim županijama nude usluge. Neke tvrtke posluju na području cijele Hrvatske ili pokrivaju više županija. Preporučit ćemo vam izvođače koji nude usluge u vašoj županiji, iako možda imaju službenu adresu u drugoj županiji.
Pristigle ponude su vrlo različite u cijeni. Zašto? Na cijene i ponude izvođača nemamo utjecaja - to je stvar dogovora između vas i izvođača. Predlažemo da pažljivo provjerite što ponuda uključuje i da imate na umu da cijena ne bi trebala biti jedini faktor koji utječe na odluku.
Mogu li izvođaču platiti na rate? O uvjetima izvedbe posla i načinu plaćanja dogovarate se direktno s izvođačem. Trebam.hr vas samo povezuje s odgovarajućim izvođačima, sve ostalo dogovarate sami.
Kako mogu ocijeniti odabranog izvođača? Poslat ćemo vam e-mail u kojem ćemo vas zamoliti da ocijenite izvođača, a ponekad će vas i sam izvođač zamoliti za ocjenu. Ako želite, izvođače možete ocijenit bilo kojem trenutku putem korisničkog sučelja ili nas kontaktirati na (01) 3333 818 ili info@trebam.hr. Radi objektivnosti i provjerljivosti, na našoj web stranici objavljujemo samo ocjene klijenata koji su predali upit na trebam.hr.

Niste pronašli odgovor na svoje pitanje? Pišite nam na info@trebam.hr.