Potrebno nam je knjigovodstvo koje ima iskustvo vođenja knjigovodstva za udruge, izrada polugodišnjeg i godišnjeg financijskog izvještaja, obračun autorskih honorara, naknada po ugovorima o djelu, obračun plaće zaposlenika po ugovoru o radu, izrada naloga za doznake koje se odnose na poreze i doprinose. Hvala.
Želim otvoriti tvrtku, i trebam savjet, ponudu i knjigovodstvo, planira se obiteljski posao s prometom cca 20 kn mjesečno. Bavit ćemo se sklapanjem žaluzina, komarnika, trakastih zavjesa i možda montaža pvc stolarije. Prvo trebam savjete koji pravni poblik bi bio najprikladniji i koja dokumentacija je potrebna kako bih krenuo s otvaranjem.
Poduzeće u mirovanju. Priprema za postupak redovne likvidacije. Trenutno se radi na "čišćenju" imovine, uređenju imovinsko pravnih odnosa, etažiranju objekata i sl.izradi energ. certifikata itd. Poduzeće nema nepodmirenih obveza, nema kreditnih niti drugih zaduženja. Nema značajnijih potraživanja. Knjigovođa nam ide u mirovinu pa trebamo nekog novog. Molim ponudu, Hvala.
Poštovani, bavimo se lohn poslovima u proizvodnji odječe. Većinom radimo sa inozemnim partnerima ( Austrija, Njemačka ) s kojima imamo odličnu suradnju. Od servisa očekujem uredno vođenje knjiga, odnosno kompletni knjigovotstveni servis i korektnu suradnju, da budemo u toku sa svim konima, pristupačnost u savjetovanju.
d.o.o.u osnivanju, za turizam koje u dugogodišnji najam od fizičke osobe (ujedno i vlasnika d.o.o.) uzima kuću za odmor u roh-bau dovršenosti. Vlasniku isplaćuje mjesečni zakup, ulaganjem u tuđu imovinu privodi objekt svrsi i iznajmljuje objekt turistima direktno i putem drugih turističkih agencija. U početku bez zaposlenih, u planu 1-3 zaposlenih.
Otvaranje firme: Firma se bavi uslugama uređenja noktiju. Za cca 6 mjeseci planiramo zaposliti još jednu osobu (ukupno dvoje). Sami vršimo plaćanja internet bankarstvom i sami vodimo skladište. Molim da u ponudi razdvojite trenutnu opciju s jednim zaposlenim i koliko možemo očekivati kad budu dva radnika.
Ne-rezident sam u RH a bavio sam se dnevnim najmom stana i za potrebe obračuna PDV-a morao sam raditi mjesečni obračun PDV-a. Sada to trebam hitno retroaktivno napraviti i trebam pomoć. Radi se o jednokratnoj usluzi jer više ne iznajmljujem stan pa trebam samo srediti sve račune i pripremiti sve za predati poreznoj. Ovo trebam HITNO !!
Poštovanje, trazimo knjigovodstveni servis koji bi vodio nasu novu maloprodajnu . Trgovina ce nuditi balone na helij te prodavati party asortiman. Nema poslenika te nismo u sustavu PDV-a. Koristiti cemo program Mirconic. Takodjer, na isti , imamo sezonsko prodavanje sladoleda te iznajmljivanje bicikala i motora. Ta grana radi od ca. 01.06. do 15.09. te takodjer nemamo djelatnike - rade studenti koje sami ispunjavamo ugovor te radimo obračun. Molim ponudu, Hvala.
Mali obiteljski hotel s ukupnim kapacitetom od 20 ležaja (6 smještajnih jedinica). Tražimo potpunu podršku tj. i financijsko savjetovanje po potrebi i potporu pri bankarskom poslovanju. S obzirom da je vlasnik s engleskog govornog područja, nužan je referent koji dobro govori Engleski, uključujući terminologiju koja je vezana uz financijsku branšu. Lp Kris
Očekujemo diskreciju, suradnju po dogovoru u zakonskim okvirima, svakog 01. u mjesecu izvještaj knjigovodstva o poslovanju i potrebnim koracima za uspješno poslovanje,upozorenja o nepravilnostima u poslovanju, prijave i odjave djelatnika kpl.,po potrebi izrada računa na osnovu ponude ili troškovnika, slanje opomena neplatišama kontaktiranje istih, izrada kompenzacija i cesija, vođenje evidencije; opreme, strojeva, alata i materijala, evidencija terenskih dodataka i plača, svako mjesečna suradnja sa poreznom upravom, (kontaktiranje poreznog referenta) o stanju i obavezama tvrtke. Podnašanje svih zakonskih i ostalih izvještaja, po potrebi izrada tromjesečnog izvještaja i bilance poslovanja. Ispunjavanje kreditnih i Euro zahtjeva. Broj zaposlenih 2-3