Cijene usluga
Knjigovodstveni servisi
Knjigovodstvene usluge

Koliko koštaju knjigovodstvene usluge?

  • 130 – 140 €/mjesec
    Knjigovodstvo za poduzeće (do 30 dokumenata, više zaposlenih, obračun PDV-a)
  • 80 – 95 €/mjesec
    Knjigovodstvo za obrt (1 zaposleni, bez obračuna PDV-a)
Zatraži ponude

Koliko će vam izvođači naplatiti za knjigovodstvene usluge i što ćete dobiti za tu cijenu? Za vas smo prikupili sve potrebne informacije o njihovim uslugama.


Knjigovodstvo za obrt (bez zaposlenih, bez obračuna PDV-a, do 40 dokumenata)

  • 40 – 55 €/mjesec

Cijena se odnosi na knjigovodstvo za obrt bez zaposlenih. Uključuje pripremu 40 dokumenata. Po potrebi se obračun PDV-a plaća zasebno. Cijena ovisi o broju pripremljenih dokumenata i slično. Knjigovodstvo za obrt (bez zaposlenih, bez obračuna PDV-a, do 40 dokumenata) košta u prosjeku 50 €/mjesec.

Zatraži ponude

Knjigovodstvo za obrt (1 zaposleni, bez obračuna PDV-a)

  • 80 – 95 €/mjesec

Cijena se odnosi na knjigovodstvene usluge koje mjesečno treba obrt s jednim zaposlenikom. Ne uključuje obračun PDV-a. Za knjigovodstvo za obrt (1 zaposleni, bez obračuna PDV-a) ćete platiti od 80 €/mjesec do 95 €/mjesec.

Zatraži ponude

Knjigovodstvo za obrt (1 zaposleni, obračun PDV-a)

  • 110 – 120 €/mjesec

Navedena cijena odnosi se na knjigovodstvene usluge koje zahtijeva obrt s jednim zaposlenikom. Cijena vrijedi za vođenje računa u roku od mjesec dana. Neznatno varira ovisno o složenosti knjigovodstvenih usluga. Knjigovodstvo za obrt (1 zaposleni, obračun PDV-a) košta u prosjeku 120 €/mjesec.

Zatraži ponude

Knjigovodstvo za obrt (više zaposlenih, do 50 dokumenata)

  • 120 – 150 €/mjesec

Cijena se odnosi na knjigovodstvene usluge koje su potrebne tvrtki srednje veličine (s nekoliko zaposlenih) u jednom mjesecu, ali ne više od 50 pripremljenih dokumenata. Cijena ovisi o složenosti knjigovodstvenih usluga. Knjigovodstvo za obrt (više zaposlenih, do 50 dokumenata) ćete u prosjeku platiti 140 €/mjesec.

Zatraži ponude

Knjigovodstvo za obrt (više zaposlenih, 50-100 dokumenata)

  • 150 – 230 €/mjesec

Cijena se odnosi na mjesečne knjigovodstvene usluge potrebne srednje velikom obrtu. Uključuje pripremu od 50 do 100 dokumenata. Cijena varira, ovisi o složenosti knjigovodstvenih usluga koje obrt treba. Za knjigovodstvo za obrt (više zaposlenih, 50-100 dokumenata) ćete platiti od 150 €/mjesec do 230 €/mjesec.

Zatraži ponude

Knjigovodstvo za poduzeće (bez zaposlenih, bez obračuna PDV-a)

  • 40 – 70 €/mjesec

Cijena vrijedi za knjigovodstvo za poduzeće bez zaposlenih, također ne uključuje obračun PDV-a, već samo najpotrebnije dokumente. Odnosi se na mjesečnu uslugu i ovisi o broju dokumenata koji su vam potrebni i složenosti usluge. Knjigovodstvo za poduzeće (bez zaposlenih, bez obračuna PDV-a) ćete u prosjeku platiti 55 €/mjesec.

Zatraži ponude

Knjigovodstvo za poduzeće (do 20 dokumenata, bez zaposlenih, obračun PDV-a)

  • 70 – 100 €/mjesec

Cijena se odnosi na mjesečne knjigovodstvene usluge za poduzeće bez zaposlenih, ali za pripremu najviše 20 dokumenata. Uključuje i obračun PDV-a. Cijena ovisi o broju dokumenata koji su vam potrebni i slično. Knjigovodstvo za poduzeće (do 20 dokumenata, bez zaposlenih, obračun PDV-a) košta u prosjeku 85 €/mjesec.

Zatraži ponude

Knjigovodstvo za poduzeće (do 30 dokumenata, 1 zaposleni, obračun PDV-a)

  • 110 – 120 €/mjesec

Cijena se odnosi na knjigovodstvene usluge za poduzeće s jednim zaposlenikom u jednom mjesecu. Uključuje pripremu do 30 dokumenata i obračun PDV-a. Cijena ovisi o konačnom broju pripremljenih dokumenata i slično. Raspon cijena za knjigovodstvo za poduzeće (do 30 dokumenata, 1 zaposleni, obračun PDV-a) je od 110 €/mjesec do 120 €/mjesec. U prosjeku će vam izvođači naplatiti 120 €/mjesec.

Zatraži ponude

Knjigovodstvo za poduzeće (do 30 dokumenata, više zaposlenih, obračun PDV-a)

  • 130 – 140 €/mjesec

Cijena se odnosi na knjigovodstvo manjeg poduzeća koje ima više zaposlenih, ali ne treba pripremati više od 30 dokumenata mjesečno. U cijenu je uključen i obračun PDV-a. Cijena ovisi o složenosti usluge koja vam je potrebna. Knjigovodstvo za poduzeće (do 30 dokumenata, više zaposlenih, obračun PDV-a) ćete u prosjeku platiti 130 €/mjesec.

Zatraži ponude

Knjigovodstvo za poduzeće (do 50 dokumenata, više zaposlenih, obračun PDV-a)

  • 180 – 200 €/mjesec

Cijena knjigovodstva navedena je za poduzeće koje ne treba pripremati više od 50 dokumenata mjesečno. Također uključuje pripremu obračuna PDV-a. Cijena ovisi o složenosti knjigovodstvenih usluga koje su vam potrebne. Cijene za knjigovodstvo za poduzeće (do 50 dokumenata, više zaposlenih, obračun PDV-a kreće se od 180 €/mjesec pa do 200 €/mjesec.

Zatraži ponude

Knjigovodstvo za neprofitne organizacije i udruge

  • 40 – 230 €/mjesec

Navedena je cijena mjesečnih računovodstvenih usluga za neprofitne organizacije i udruge. Uključuje pripremu svih dokumenata koji su potrebni neprofitnoj organizaciji ili udruzi. Ovisi o broju dokumenata, složenosti usluga i slično. Raspon cijena za knjigovodstvo za neprofitne organizacije i udruge je od 40 €/mjesec do 230 €/mjesec. U prosjeku će vam izvođači naplatiti 140 €/mjesec.

Zatraži ponude

Nedavni upiti za knjigovodstvene usluge

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 0
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 0
  • Broj zaposlenih: 1
  • Obveznik PDV-a?: Da

Dobar dan. Pisem u ime jednog mog prijatelja talijanskog drzavljanstva koji bi zelio u Hrvatskoj otvoriti jednu firma doo i zelio bi znati sve troskove otvaranja i odrzavanja u toku citave godine. Naime on je zainteresiran za otvaranje jedne web stranice za upoznavanje izmedju osoba (incontri) i sjediste bi bilo u hrvatskoj ali bi sa web stranicama najvise radio u Italiji ali i u citavoj Evropi. U ockivanju vase ponude srdacan pozdrav

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: obrt
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 1
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 15
  • Broj zaposlenih: 1
  • Obveznik PDV-a?: Ne

Područje rada obrta je restauracija te građevinski i umjetnički radovi. Izlaznih računa će biti malo. 3-4 godišnje jer je takav tip posla. Postoji mogućnost prelaska iz "paušalnog" u "obični" obrt zbog mogućeg potpisivanja ugovora sa svotom većom od zakonski dopuštene za paušalni obrt. Također broj radnika će varirati ovisnomo dinamici posla (1-3). Otvoreni smo prije mjesec dana. Slobodno me kontaktirajte mailom ili telefonom. Lijep pozdrav, Sven Hercegovac

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: j.d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 1000
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 10
  • Broj zaposlenih: 2
  • Obveznik PDV-a?: Ne

Firma je Uber partner, zaposljavamo vozace koji voze preko naseg j.d.o.o i njima uzimamo proviziju i isplacujemo njihovi tjednu zaradu koju nam uber uplacuje svaki tjedan. Ocekujemo da nam pomogne u svima stvarima sto se tice papira(knjiga). Kada nam treba ugovor da ne moramo sami pisat ugovor, kad nam treba obracun place da ne moramo sami razbijat glavu s porezima prirezima. Novi smo u poslu pa nam treba neko odgovoran. Trenutno imamo 2 zaposlena, mislimo povecat do 15 ljudi.

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: zadruga
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 40
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 40
  • Broj zaposlenih: 3
  • Obveznik PDV-a?: Da

Zadruga ima zaposlenog blagajnika koji vodi obračun plaća za sve zaposlene, obračun PDV-a, Ura/Ira, itd u programu Synesis, dakle traži se knjigovodstveni servis s licencom za predaju papira te godišnjeg financijskog izvještaja. Ono što nas zanima je okvirna mjesečna naknada takvog knjigovodstvenog servisa. Hvala unaprijed, LP

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: j.d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 0
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 5
  • Broj zaposlenih: 1
  • Obveznik PDV-a?: Ne

Poštovani, Pod broj izdanih faktura naveo sam 0, budući da ništa ili gotovo ništa ne fakturiramo nikome. Međutim, imamo jedno maloprodajno mjesto (štand) sa fiskalnom blagajnom na kojem se tijekom turističke sezone (01.05.-01.11.) izdaju fiskalizirani računi, pa za tu blagajnu imamo jedno skupno izvješće (saldo blagajne na kraju dana) dnevno. Pod broj primljenih računa mjesečno naveo sam oko 5, jer od primljenih faktura mjesečno imamo: račun za fiskalne blagajne, račun od vas (knjigovodstva), te fakture od dobavljača koje stižu ovisno o broju narudžbi. Broj zaposlenih varira od mjeseca do mjeseca, 1 do 2. Na koncu, SVE što sam naveo odnosi se za razdoblje turističke sezone (6,7,8 i 9 mjesec), nešto malo u svibnju i studenom, a van tog razdoblja nema NIKAKVIH aktivnosti (dakle, ni ulaznih ni izlaznih faktura, ni obračuna plaća, niti išta drugo...). Dosada smo poslovali putem obrta i plaćali smo naknadu od ,00 Kn mjesečno za vođenje knjiga, te bismo željeli ostati u tom cjenovnom rangu. Molim vašu ponudu. Srdačan pozdrav! P.S. Budući da smo već počeli sa poslovanjem, ponuda bi nam dobro došla već danas!

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: obrt
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 150
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 0
  • Broj zaposlenih: 1
  • Obveznik PDV-a?: Ne

Molim ponudu cijena knjigovodstvenih usluga za paušalni obrt (u osnivanju). Radi se o pružanju usluga pet sittinga i grafičkog dizajna. Obzirom da je knjigovodstvo za takav obrt jednostavno, te ga mislim sama voditi, potrebne su mi samo usluge za 3 ili 6 mjeseci, u svrhu uhodavanja i edukacije. Bitno mi je da knjigovođa ima puno iskustva s paušalnim obrtima i s PDV ID uplatama kod internetskog oglašavanja. Voljela bih da knjigovodstveni servis bude na lokaciji Trešnjevke, Centra, Črnomerca ili blizu tih lokacija. Molila bih ponudu za 3 i za 6 mjeseci, pa bih odabrala jednu od tih opcija. Srdačan pozdrav,

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 1500
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 3000
  • Broj zaposlenih: 30
  • Obveznik PDV-a?: Da

Riječ je o 5 poduzeća u vlasništvu iste osobe. Sva se bave uslužnim djelatnostima vezanim uz nekretnine. Broj UFA, IFA i broj zaposlenih predstavljaju zbroj podataka svih poduzeća. 3 poduzeća imaju zaposlene osobe, dva nemaju. Do sada su sva knjižena rađena u internetskom programu za vođenje knjiga i voljeli bi da se i nastavi knjižiti u tom programu. Hvala!

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 5
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 3
  • Broj zaposlenih: 2
  • Obveznik PDV-a?: Ne

Postovani, Tvrtka je tek osnovana i u prvih par mjeseci jedine obveze ce biti placanje redovnih naknada drzavi te najam poslovnog prostora (vlastita nekretnina koju sam iznajmio sam sebi). Od 12. mjeseca ocekuje se znatno povecanje prometa i izdanih racuna u nesto kompleksnijem obliku koji ce biti potrebno dodatno razloziti.

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 10
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 10
  • Broj zaposlenih: 4
  • Obveznik PDV-a?: Da

Poštovani, Molimo Vas za ponudu knjigovodstvenih usluga za sljedeću pravnu osobu d.o.o.: Riječ je o novoosnovanoj tvrtci (registracija bi bila u 6.mj.) koja bi aktivno obavljala djelatnost od 9.mj. Tvrtka bi bila registrirana za izvođenje unutarnjih građevinskih radova (postavljanje knaufa, izolacije i sl.) Radovi bi se izvodili na području SR Njemačke za već postojeće klijente. Tvrtka bi zapošljavala prosječno 4 djelatnika koji bi se vodili kao izaslani radnici.

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 5
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 3
  • Broj zaposlenih: 2
  • Obveznik PDV-a?: Ne

Postovani, Tvrtka je tek osnovana i u prvih par mjeseci jedine obveze ce biti placanje redovnih naknada drzavi te najam poslovnog prostora (vlastita nekretnina koju sam iznajmio sam sebi). Od 12. mjeseca ocekuje se znatno povecanje prometa i izdanih racuna u nesto kompleksnijem obliku koji ce biti potrebno dodatno razloziti.