Vrlo sam zadovoljan sa servisom za čišćenje kojeg sam pronašao putem Vašeg portala. Potpisali smo jednogodišnji ugovor za čišćenje poslovnih prostora. Njihovo osoblje je vrlo profesionalno i pedantno. Smatram uslugu Trebam.hr korisnom i definitivno ćemo je koristiti i dalje. Hvala!
Bila sam u mogućnosti usporediti pet ponuda servisa za čišćenje, sve tvrtke s mog područja, i bila sam iznenađena rasponom cijena. Na kraju, cijena nije imala utjecaja na moju konačnu odluku. Zaposlenice servisa za čišćenje koje su se prve pojavile na mojim vratima uvjerile su me da ih trebam angažirati. :) Moje iskustvo je bilo odlično i samo mogu preporučiti gospođu Pavlović i njen servis za čišćenje svim budućim korisnicima.
Servis za čišćenje koji čisti naše urede je vrlo profesionalan i iskusan. Od svih tvrtki koje su nam poslale ponudu za čišćenje poslovnih prostora, odabrani servis ima najbolje reference. Dva njihova zaposlenika dolaze svaki ponedjeljak očistiti pod, stolove i toalete. Vrlo smo zadovoljni s kvalitetom usluge.
Sa servisom za čiščenje možete unaprijed dogovoriti što želite obaviti, ali o pojedinostima čišćenja i svojim očekivanjima možete razgovarati i s osobom koja dolazi čistiti vaš stan ili ured.
Opseg čišćenja poslovnih prostora ovisi o dogovoru s pojedinim servisom za čiščenje, a načelno uključuje: čišćenje podnih površina, čišćenje uredske opreme, čajne kuhinje i pražnjenje koševa za smeće. Za širi raspon zadataka dogovorite se s pojedinim servisom.
Preporučujemo da provjerite koji servisi za čišćenje ili pojedinačni čistači imaju dobre reference i pozitivne ocjene. Za mišljenje također možete pitati svoje prijatelje i poznanike ili možete poslati upit na trebam.hr i mi ćemo vam besplatno poslati šest ponuda od provjerenih izvođača među kojima možete birati.
Poštovani, trebamo ponudu za čišćenje poslovnih prostorija: kat prostorije administracije cca 83 m2, moguće da neće bit potrebe čistiti svakodnevno, nego svaki drugi, treći dan ili rasporediti vrijeme čišćenja u smislu da se jedan dan očisti pod, drugi dan pobriše prašina, u 2 tjedna jednom operu prozori i sl. po dogovoru. Drugi dio radnih prostorija cca 68 m2: blagavaonica, svlačionice i wc radnika iz prizvodnog pogona će biti potrebe čistiti svaki dan. Firma je u širem prostoru grada Velike Gorice, pa bismo molili djelatnike usluge iz neposredne okolice. Hvala i lijep pozdrav.
Poštovani, molim ponudu za čišćenje poslovnih prostora. Radi se o u uredu koji se nalazi u samostojećem objektu kraj golf terena, (Blato). Radi se o novogradnji u kojoj nitko nije dugo godina boravio. Unutar nema ničeg, stoga je zbog nekorištenosti potrebno detaljno očistiti. Termin što prije. LIjep pozdrav
Poštovani, Trebali bi čišćenje poslovnih prostora, jednom ili dva puta tjedno bi trebali čišćenje prostorija, u vidu usisavanja ureda i brisanja hodnika (pomesti i prebrisati), brisanja prašine, paučine...dok bi za čišćenje prostorija WC-a i kuhinje trebali nekoga tko bi to obavljao svakodnevno. Lijepo Vas molim da nam pošaljete Vašu ponudu uz opis svega što je uključeno u istu. Lijep pozdrav, Tamara
Poštovani, Molila bih vas da nam pošaljete ponudu za čišćenje poslovnih prostora Luke d.d. . Poslovni prostori se nalaze u dva objekta koja su u neposrednoj blizini. Jedan je Uprava Društva, a drugi je uredi od komitenata. Prizemlje / ulaz Uprava Društva - kancelarija portira i hodnik na stubište – 45 m2 - stubište za kat 12 m2 - garderobe vozača sa 2 wc-a – 47 m2 1. kat / Uprava Društva - 15 ureda – m2 - 2 wc-a – 7 m2 - hodnik – m2 Špedicija (1 kat.) - hodnik – m2 - 2 wc-a – 7 m2 UREDI, SVLAČIONE, WC-i : m2 HODNIK, STUBIŠTE: m2 UKUPNO m2 Za urede Upravne zgrade potrebno je svakodnevno čišćenje, za drugi objekt tri puta tjedno. Molimo navesti u ponudi da li se uključuje vas materijal za sanitarne čvorove (papir, sapun, mirisi i dr.), ako da pošaljite nam jednu koja uključuje i jednu koja ne uključuje.
Trebam generalno ciscenje pvc-a, prozora i roleta na istima; kuhinje, ukljucujuci frizider, rol, unutarnje i vanjsko pranje elemenata te nape; generalno pranje kupaonskih plocica i sanitarija, plocice su od vrha do dna kupaonice, svugdje osim na plafonu. U stanu se nalaze pas i macka, samim time ciscenje nije pogodno za alergicare na iste.
Mobilna kučica stoji u Pakoštanima, treba mi komplet čiščenje u kučici I na terasi. Znači sve da se usisa i opere po podu, prašina se obriše po elementima znači generalno čiščenje kučice i terase obavezno čiščenje prozora i vrata ter svih elementa I aparata. Pranje I zamijena posteljnine I ručnika( od čistilnog servisa posteljnina I ručnici). 34m2 + 30m2 terasa
Poštovani, radi se o trosobnom stanu s velikim dnevnim boravkom i dvije zatvorene lođe koji bi se kontinuirano čistio dva puta mjesečno. Ukućani su dosta zaposleni i radi posla dosta odsutni te nisu u mogućnosti redovito održavati stan. Čišćenje podrazumijeva pranje podova, brisanje prašine, čišćenje prozora, te kuhinjskih elemenata i aparata kao i pranje kupaila i svih pločica. Molim ponudu. Hvala
Prostor uključuje urede, sale za sastanke, kuhinju + ručno pranje suđa nakon gableca ( max. 17 radnika ), hodnike, 2 sanitarna čvora, vanjski prostor neposredno ispred ulaza u urede ( cca 10 m2 ) Čišćenje bi se trebalo odrađivati dnevno u maximalnom trajanju od 3h u periodu: -pon-čet od 12-15h -petak 10:30-13:30h + generalno čišćenje po potrebi i dogovoru ( npr. pranje prozora i sl... ) Radno vrijeme tvrtke d.o.o.: pon-čet : 7:15-15:30 h pet 7:14 h
Voljela bih da se generalka napravi za vrijeme radnog vremena, dok smo obitelj i ja na poslu odnosno u vrtiću. Najbitnije mi je povjerenje, da mogu bez straha ostaviti ključeve stana i otići na posao. Ukoliko bih bila zadovoljna obavljenim poslom, angažirala bih osobu/obrt za redovno čišćenje, 1xh tjedno. Hvala unaprijed! Pozdrav,
poštovani/a, Radi se o poslovnom prostoru koji smo adaptirali. Prostor ima vrlo malo ugrađene opreme, jer isti želimo generalno očistiti prije ugradnje opreme. Potrebno je generalno čišćenje. za sva pojašnjenja ,možete me kontaktirati na mobitel. Prostor je u Splitu, Doverska ulica br 27. isto mi treba što prije. Lp, Ante Prnjak