Početna stranica
Savjeti
Servisi za čišćenje
Kako se pripremiti za čistačicu koja vam dolazi čistiti dom?

Kako se pripremiti za čistačicu koja vam dolazi čistiti dom?

Ako prvi put unajmljujete usluge servisa za čišćenje, pročitajte donje savjete o tome kako se možete adekvatno pripremiti za čistačicu koja će doći čistiti vaš stan ili kuću. Cijeli postupak je jednostavan, a nakon nekoliko posjeta čistačice već ćete biti potpuno uhodani.

Pronađite servis za čišćenje
Zatraži ponude

1. Definirajte očekivanja i potrebe u ugovoru o suradnji

U ugovoru o suradnji između vas i servisa za čišćenje možete definirati sljedeće stavke:

  • Obveze i nadležnosti servisa za čišćenje (uporaba sredstava za čišćenje, cijene čišćenja i što je uključeno u cijenu, vremenski raspored, opseg sati na tjednoj ili mjesečnoj razini, reklamacije, rok i način plaćanja itd.)
  • Vaša očekivanja i zahtjevi u vezi s čišćenjem (učestalost čišćenja, predmet i opseg čišćenja, tjedno/mjesečno/generalno čišćenje, dodatne usluge itd.)

Zašto je pametno potpisati ugovor o suradnji?

  • Izbjeći ćete sve moguće nejasnoće i nesuglasice jer ćete sve definirati u ugovoru.
  • Izbjeći ćete probleme koji mogu nastati naručivanjem usluga od osoba koje nemaju registriranu djelatnost za obavljanje čišćenja. Servisi za čišćenje naime imaju uređeno osiguranje od odgovornosti. Time se osigurava vaša imovina u slučaju da izvođač tijekom čišćenja nenamjerno ošteti namještaj, razbije svjetiljku itd.

Trebam.hr surađuje samo sa servisima za čišćenje koji imaju registriranu djelatnost.

2. Dogovorite se hoćete li biti kod kuće tijekom čišćenja

Sa servisom za čišćenje dogovorite hoćete li biti prisutni u stanu ili kući tijekom čišćenja. Neki servisi za čišćenje zapravo žele da ste prisutni tijekom čišćenja jer se time štite od odgovornosti ako nešto nestane iz vašeg doma, dok drugi nemaju takve preferencije i mogu obaviti posao i kada niste kod kuće. U svakom slučaju, korisno je da ste prisutni prilikom prvog posjeta čistačice kako biste joj pokazali prostorije.

S popisom stvari koje treba očistiti bit ćete bolje pripremljeni za dolazak čistačice.

3. Pobrinite se za sigurnost kućnih ljubimaca

Neki servisi za čišćenje zahtijevaju da vaš kućni ljubimac nije u stanu tijekom čišćenja. Taj zahtjev postavljaju jer ne mogu osigurati sigurnost kućnih ljubimaca koji se mogu ozlijediti ako dođu u kontakt s opremom za čišćenje, poput usisavača ili parnog čistača.

Također, čišćenje stana može biti otežano ako kućni ljubimci trče uokolo i time ometaju čistačicu u radu. U tim slučajevima povedite kućnog ljubimca sa sobom ili ga ograničite na određeno područje, na primjer vani na terasu ili u neku prostoriju.

Ako pak servis za čišćenje nema takav zahtjev, pametno je naviknuti vašeg kućnog ljubimca na stranca u stanu tako da se prvo upoznaju s čistačicom i postupno razvijaju odnos kako bi se oboje osjećali ugodno kada budu sami u stanu.

4. Omogućite čistačici pristup vašem domu

Ako želite da čistačica obavi svoj posao kada niste kod kuće, morat ćete joj omogućiti pristup vašem domu. Da bi mogla ući u vaš dom, morate joj osigurati kopiju ključa ili joj povjeriti kod za ulazak kroz vrata. Ako imate alarmni uređaj, recite joj i kod kako bi mogla isključiti alarm.

Važno je uspostaviti povjerenje jer ćete pustiti nekog novog u svoj dom.

Možete zamoliti servis za čišćenje da na vaš dom uvijek šalje istu osobu kako biste je bolje upoznali i razvili međusobni odnos.

Također, u ugovor o suradnji možete uključiti dodatnu stavku o predaji ključeva, gdje ćete napisati kome ste predali ključeve i postaviti zahtjev da se ključevi ne mogu kopirati bez vašeg dopuštenja ili da ih ne mogu koristiti druge čistačice u servisu za čišćenje.

[REQUEST_BANNER

5. Upoznajte čistačicu sa svojim očekivanjima i zahtjevima

Iako ste u ugovoru o suradnji odredili opseg čišćenja i zapisali ključne zadatke koje čistačica mora obaviti na tjednoj ili mjesečnoj razini, vrlo je važno da je čistačica u potpunosti upoznata s vašim očekivanjima i zahtjevima. Time ćete osigurati da sve površine budu očišćene.

  • Prije dolaska čistačice, obavijestite je kojim područjima treba posvetiti dodatnu pozornost prilikom čišćenja. Na primjer, kada želite da obavi dodatni posao poput čišćenja roleta, uklanjanja kamenca u WC školjci itd., ili u slučaju da je određeno područje posebno prljavo, kao na primjer kuhinja gdje ste prethodnu večer pripremali večeru za grupu ljudi.
  • Zajedno s čistačicom prošećite prostorijama. Upozorite je na detalje, kao na primjer da je potrebna dodatna briga za tepih koji je izrađen od osjetljivih tkanina, da je potrebno paziti na plijesan koja se razvija na tuš kabini, ili da se u hodniku usisavač ne može priključiti na struju jer nema električne utičnice.
  • Dogovorite se koja sredstva za čišćenje treba koristiti. Možete zatražiti upotrebu ekoloških sredstava za čišćenje, ili ponuditi sredstva za čišćenje koja imate kod kuće i želite da se njima očiste određene površine.
Čistačica gleda očišćenu sobu.

6. Prije dolaska čistačice pospremite glavni nered u prostorijama

Prije dolaska čistačice pospremite nered u svom stanu. Pospremite sve što se nakuplja po podu i policama. Pokupite odjeću i igračke s poda, stavite suđe u sudoper ili perilicu posuđa, pospremite kozmetičke potrepštine s umivaonika u kupaonske ormariće i drugo.

Ako ne mora pospremati za vama, čistačica više vremena posvećuje temeljitom čišćenju.

Ako su površine zatrpane raznim predmetima, čistačica ih neće moći tako brzo očistiti. Bolje je da vrijeme koje bi potrošila na pospremanje nereda i slaganje predmeta iskoristi za temeljitije čišćenje površina. Time ćete i uštedjeti, pogotovo ako ste dogovorili plaćanje po satu.

Čistačica također neće znati gdje je najbolje pospremiti određene predmete, pa se stvari mogu zametnuti i onda ste mrzovoljni jer ih ne možete pronaći na njihovom mjestu.

7. Dajte povratne informacije o obavljenom poslu

Prilikom prvih nekoliko posjeta čistačice vašem domu, korisno je dati joj povratne informacije o obavljenom poslu i iznijeti svoje prijedloge. Tako će čistačica znati što sljedeći put može poboljšati i promijeniti u obavljanju posla.

Za kvalitetnu uslugu potrebna je jasna komunikacija.

Svakako je potrebno neko vrijeme da se s čistačicom usuglasite oko svih vaših očekivanja i želja. Čistačica ne može odmah znati kakve su vaše specifične potrebe. Za kvalitetno obavljenu uslugu potrebna je jasna komunikacija i s vaše strane.

Ako i unatoč danim povratnim informacijama i dalje budete nezadovoljni čišćenjem, možete nazvati servis za čišćenje i reći što vas konkretno muči. Servis za čišćenje ponudit će vam najprikladnije rješenje, a možete iskoristiti i garanciju na obavljene usluge.

Pronađite servis za čišćenje
Zatraži ponude