Izuzetno susretljivi, hrana je bila ukusna. U dolasku, pripremi i odlasku točni i brzi. Sve pohvale!
Točnost, odgovornost i kvaliteta.
Sve super odrađeno, hrana ukusna. Pohvale.
Susretljivost i fleksibilnost kod dogovaranja.
Dosta velike porcije.Zadovoljni smo kako je sve ispalo.
Ovo je preliminarni upit Ne znamo točno vrijeme održavanja domjenka /travanj/ Broj osoba cca 50 Mjesto: Zagreb, Ul. grada Vukovara Molim ponudu za finger food na bazi 50 osoba Molim vas posebno ponudu koliko bi koštalo bezalkoholno piće/voda , sok / za isti broj osoba Zahvaljujem Tatjana Sarić
Domjenak se održava u predvorju velike dvorane Vatroslava Lisinskog, treba osigurati stolove za stajanje, piće (vino, sokovi i voda) te stol za postaviti finger food, koji je sponzorski prilog. Domjenak će biti poslije koncerta za Fond Ana Rukavina, očekivani broj osoba je . Treba osigurati salvete i tanjure za konzumaciju finger fooda. 22.03.
Poštovani, tražimo ponudu jelovnika sa cijenom po osobi za 20 ljudi, radi se o proslavi svete potvrde. Potreban nam je ručak (zagrebački, roštilj, nešto u umaku...možda zapečeni štrukli), može i jedna ponuda sa hladnim predjelom tipa neka plate narezaka s obzirom da je doma pa gosti ostanu duže pa da se nešto i kasnije stavi na stol. Datum je 25.05. subota. Lp
Tražimo ponudu za obje lokacije, na svakoj se očekuje između 20 i 25 ljudi; pod dodatnim su nam obvezni tanjuri ali pribor nije nužan. Potreban je catering po završetku studentskog natjecanja u simuliranom suđenju kako bi što bolje upriličili taj događaj pred sucima i natjecateljima. Termin 4. i.5. svibnja.
Djelatnost rent - a - car Prošle godine izdano oko računa tijekom godine,ali sve uplate,njih možda desetak dolaze u 12.mjesecu,te bi tada donio i sve ulazne račune kojih bude možda isto toliko ili manje. Cijeli posao bi bio u Prosincu,Siječanju i Veljači,obračun pdv-a i završni obračun. Ostali mjeseci u godini slanje obračuna pdv-a na iznos od 0 kuna i nekoliko savjeta putem telefona. Slijedeće godine se očekuje ista količina posla
Tvrtka je s sjedistem u grad Ilok,no vise nam odgovara Zagreb za konzumiranje knjigovodstvene usluge,jer smo 70 posto vremena u Zagrebu. Obradjujemo vinograd koji je u zakupu od drzave i onda prouzvodimo vino u proizvodnom pogonu koji je u najmu. Vino prodajemo trgovackim lancima kroz spomenutih 30 izlaznih racuna mjesecno,a koje fakture sami s vlastitim osobljem izradjujemo i tako planiramo nadalje. Prodaja vlastitog vina ,se odvija (uz prodaju i jos neke druge trgovacke robe, najvise komisiono) i kroz 10 maloprodajnih mjesta-tocione vina,gdje se dnevno izdaje najvise 50 fiskslnih racuna po svaku tocionu(najvise cc fiskalnih rn dnevno koje gore nisu spomenuti). Kadrovski dio ,obracun placa, i sve vezano za isti, ukljucujuci razmjenu podataka s poreznom na temu placa,radimo sami i tako planiramo da ostane. Cesto se susrecemo s prostupima dugu ili ustupima trazbina,kompenzacijama i cesijama,a koje dokumente sami izradjujemo,a ocekujemo da knjigovodstveni servis izradi temeljnice i iste proknjizi. Koristimo vlastiti “synesis pro”ciji pristup bi omogucili angaziranom servisu,a i otvoreni smo za koristenje moguceg drugog programa,jer osjecamo da smo “prerasli” synesis,koji nam nemoze osigurati razlicita izvjesca koja nam trebaju za odredjene analize. Ocekujemo da se svi dostavljeni dokumenti azurno dnevno proknjize i azurno dnevno zatvore sve otvorene stvavke.
Poštovani, registrirao sam tvrtku krajem prošle godine i ove godine ne očekujem previše faktura. Primarna djelatnost su organizirani paket aranžmani u nautičkom sektoru. Paket aranžman se sastoji od najma broda na 7 dana, usluga skipera, hrane i pića za goste, goriva i vezarine za brod. Brodove uzimam od chartera. Skiperi mi izdaju fakturu uglavnom preko obrta. Nemam zaposlenog, nisam u sustavu pdv-a. U potrazi sam za knjigovodstvenim servisom. Molim vas ponudu, Puno srdačnih pozdrava. Tibor
Buffet s tri slijeda za 10 osoba, hladno predjelo (pršut, sir, maslinovo ulje, kruh); glavno jelo (meso s krumpirom i salata - možda teletina pod pekom ili dvije vrste mesa); i desert. Također me zanima da li dajete u najam stol i stolice, trebao bi nam jedan okrugli stol za 10 osoba i 10 stolica.
Firma je otvorena prije 3-4 mjeseca. Bavim se marketingom i izdavaštvom. Imam knjigovodstvo, dogovoren je iznos plaćanja na početku koji se promijenio. Više nisam zadovoljan. Uz to više nema minimalne plaće, nego je direktorska, a ja sam jedini zaposleni i direktor stoga su narasli doprinosi duplo. Molim Vašu ponudu.
Imam program (4D Wand) za robno i financijsko, tako da sam knjižim račune i izvode u financijsko. Od knjigovođe očekujem obraćun plaće, blagajne (jednom godišnje) i završni obračun. Tvrtka ima jednog zaposlenog. Imam i trgovački obrt koji radi sezonski, zadnji kvartal u godini. Posluje na isti način kao i d.o.o., sam knjižim knjigu primitaka i izdataka. Dosadašnja knjigovotkinja (otišla je u mirovinu) je dolazila 2 puta godišnje k meni u ured i napravila godišnji obračun (za obrt i firmu). Od novog knjigovodstvenog servisa očekujem isto, ili eventualno spajanje internetom na moje računalo.