Vrlo je ljubazna i komunikavna
Radi se o izložbenoj i prodajnoj galeriji. Još nije izdan niti jedan račun, ali ne očekujem da će biti više od par računa tjedno. Slike su u komisionoj prodaji. Trebala bih i savjet vezan za organizaciju poslovanja (trebam li neki softver za knjigovodstvo, moram li nekoga zaposliti, roba na stanju, skladište i sl.)
molim komunikaciju putem maila
ured, bavimo se trgovačkim pravom. Klijenti su trgovačka društva tako da nema puno pojedinačnih faktura mjesečno. Troškova nema puno, osim plaća i režijskih troškova za ured. Potrebno nam je i povremeno porezno savjetovanje (dohadak/dobit ) radi smanjenja troškova po osnovi poreznih davanja.
Nisam sigurna u površinu, radi se o stambenoj zgradi na 4 kata, 20 stanova. Trebamo uslugu čišćenja stubišta jednom tjedno, brisanje prašine, rukohvata, ulaznih vrata i po mogućnosti jednom mjesečno pranje tri kante za smeće ( 2 miješani otad, jedna bio otpad) preferiram kontakt preko maila ili Whatssupa
m2 odnosi se na 3 apartmana.
Poštovani, Firma bi se bavila prodajom nekretnina pa mi je za prvu godinu bitno da nemam velike troškove kako bi firma i opstala. Biti će mjeseci kada neće biti ni jedne fakture pogotovo u prvoj godini. Postoji li mogućnost da u mjesecu kad nema ni jedne fakture mjesečni iznos usluge knjigovodstva iznosi kn sa pdv-om a u periodu kad je jedna i više kn sa pdv-om. Bitno mi je da se radi o knjigovodstvenom servisu sa dugogodišnjim iskustvom. Unaprijed zahvaljujem. Lp,
Obrt još nije osnovan budući da je u tijeku apliciranje za EU fondove, no riječ je o poslovnom savjetovanju u digitalnoj transformaciji, dakle isključivo intelektualne usluge za domaće i strano tržište, naplata po satu. Troškovi su samo IT oprema, web stranica i održavanje, software licence, plaće, telefon i knjigovodstvene usluge.