Poštovani, zanima me savjetovanje (konzultacija) i postupak vezano za plaćanje poreza kod zarade iz inozemstva (SAD). Osobno sam u stalnom radnom odnosu u RH (puno radno vrijeme), porezni sam obveznik u RH i poslodavac uredno uplaćuje sve doprinose (porezi, mirovinsko i invalidsko osiguranje, zaštita na radu itd.). Povremeno imam mogućnost dodatne zarade u inozemstvu (informatičke usluge) na način rada na daljinu ("remote"), za koje bi klijent platio putem PayPala. S klijentima ne bih imao ugovorni odnos, čak niti klijent ne traži izdavanje računa... Stoga, te obzirom da se radi o povremenim zaradama, ne bih se želio upuštati u otvaranje obrta ... Zanima me dakle savjetovanje o najjednostavnijem načinu prijave dodatne zarade iz inozemstva radi plaćanja poreza u RH, bez obzira koliko bi taj porez iznosio (znam da je najpovoljnije otvaranje obrta s paušalnim porezom, ali kao što sam naveo, zbog povremene prirode zarade, to mi se čini prekomplicirano...). Ono što sam našao je obrazac za dobrovoljnu prijavu ino primitaka (https://e-porezna.porezna-uprava.hr/Workspaces/WorkspaceDobrovoljnaPrijavaInoPrimitaka/WorkspaceDobrovoljnaPrijavaInoPrimitaka.aspx) kroz sustav e-građani... Volio bih samo znati koliko bi taj porez iznosio i na koji način se plaća ? Također me zanima jesam li obavezan plaćati dodatno i porez u zemlji klijenta (SAD)? Konačno, koliko iznosi Vaša cijena po satu za ovu vrstu savjetovanja ? Hvala!
10.10 je početak rada mog prvog malog obrta. Radi se o trgovini čajeva i mirisa putem interneta, te sam odlučio pronaći knjigovođu jer nemam pozadinu vođenja toga svega. Također, trebao bih dosta informacija jer nisam sa svim izrazila još upoznat. Cijenu tražim što jeftiniju, početak je, ne znam kako će ići.
Trebamo ponudu za redizajn postojeće stranice, koju treba posložiti tako da se neki sadržaji reduciraju i da grupe proizvoda budu preglednije. Ne trebamo web shop jer ne radimo s fizičkim osobama, nego da potencijalni kupac može zatražiti ponudu. Možda prijedlog da stranica bude bliža izgledu sport.ghia.hr I nakon toga trebamo održavanje, tj. povremenu izmjenu i dopunu.
Mi smo tvrtka iz Slovenije koja posjeduje nekretnine u Hrvatskoj, koje će se iznajmljivati u turističke svrhe. U Hrvatskoj nema podružnicu, poslovat će preko Slobode pružajući usluge. Tvrtka će se registrirati za PDV, pa joj je potreban računovođa za podnošenje PDV obrazaca i godišnjih prijava poreza na dobit. Molimo dajte ponude.
Uspostava i početak rada novog hrvatskog modnog odjevnog brenda - prodaja majici i kapa za početak, desetak vrsta raznih majica,i par vrsta kapa a kasnije ako projekat krene na željeni način dodavanje više artikala, majice s kapuljačama, jakne, puloveri, košulje, hlače... Web shop treba biti izrazito jednostavan, a kasnije jasno bude li sve u redu, moguće su sve vrste nadogradnja i proširenja - radi dodavanja novih artikala.
Profesionalna izrada web shop stranice za trgovinu za kucne ljubimce,posebno optimiziranu za pregled i kupnju putem mobitela. Neke od znacajki kojendu bitne(osim preglednosti i jednostavnosti: 1. Lako pretrazivanje i filtriranje 2. Pregledan blog 3. Opcije skupljanja i trosenja nagradnih bodova 4. Integrirano karticno placanje 5. Jednostavne izmjene i dodavanje artikala 6. Jednostavno i vidljivo oznacavanje akcija 7. Web chat opcija za komunikaciju s kupcima. Trenutni broj artikala u webshopu je -. Primjer webshopa koji nam se svidja: https://napani.de/premium-hundefutter/oele Molimo posaljite portfolio svojih radova. Komunikacija iskljucivo putem maila.
Zanima me koja bi bila okvirna cijena za izradu web stranice za firmu koja se bavi turizmom - najam bicikala/ebike, najam brodova, aquapark i privatne ture brodovima? Stranica bi trebala imati početnu about us stranicu sa svom ponudom ukratko i linkovima za dalje - rent a bike stranica s ponudom, cijenama i formom za booking ( nesto kao ovo https://www.bigbluesport.com/biking/ ) da ljudi mogu odabrat model i koliko bicikli, koje velicine i termin. Zatim rent a boat stranica s izborom brodova i formom za booking ( obicna forma sa mailom ,brojem telefona, brojem gostiju, odabirom broda i tekstom) Zatim bi imali stranica s privatnim turama, imamo 4-5 različitih tura i opcija pa nisam sigurna jel bi to svaku na posebnu stranicu ili sve na jednoj. Za to bi isto trebala booking forma (mail, mob, odabir ture, broj gostiju i tekst) Za rezervacije/bookinge za bicikle,brodove i ture bi nam isto trebala opcija uplate akontacije. Aquapark bi imao samo opis i cijene i to nema booking. Boje firme su ljubičasta i lavanda. Imamo pripremljene tekstove i slike To je to ukratko.
Bavim se autotaksi prijevozom preko Bolt aplikacije, ima više izdanih računa, ali kako mi je prošlo knjigovodstvo knjižilo, ne preko izdanih računa, nego preko tjednih i mjesečnih izvještaja Bolta i bankovnih izvoda stvarno nema puno posla, osim knjiženja prometa preko njihovih izvještaja imam samo jednom mjesečno sebi plaću, jednom godišnje ulazni račun za upravitelja prijevoza, i loko vožnje kada skupim za isplatu njih. Tražim povoljno knjigovodstvo jer ne bih htio sam se baviti time a puno mi je davati neki ozbiljni iznos za toliko malo posla
Dobar dan, Nadamo se da ste dobro. Željeli bismo vas obavijestiti da ćemo od 1. svibnja . godine pokrenuti jednodnevne izlete brodom. Radi se o nautičkom turizmu i ugostiteljskoj uslužnoj djelatnosti na brodu. Bilo bi nam drago da se čujemo i razgovaramo o budućoj suradnji ako ste zainteresirani. Srdačan pozdrav, Igor
Poštovani, otvorio sam obrt za taksiranje i planiram voziti preko BOLT aplikacije, pa me zanima imate li iskustva s takvim slučajevima. Trenutno sam zaposlen kod drugog poslodavca na puno radno vrijeme, pa bi mi ovo bio dodatni posao. Skupio sam sve dokumente i trebam samo sklopiti dogovor s BOLTOM i predati RPO obrazac na poreznu. Trebao bih savjetovanje i po mogućnosti vođenje knjigovodstvenog dijela.