Postovani, Molila bih informaciju koja je cijena usluge za konzultacije i izradu knjige primitaka i izdataka, popisa dugotrajne imovine, evidencije o trazbinama i obvezama, knjige prometa, te godisnje podnosenje DOH obrasca za obavljanje sporedne djelatnosti (usluga sminkanja). Trenutno sam u fazi prikupljanja informacija, te jos nije pribavljeno odobrenje za djelatnost niti pokrenut proces prema poreznoj upravi. Hvala unaprijed.
Financijski izvještaji neprofitne organizacije koja je u prethodnoj godini imala ukupan prihod od tri do uključivo deset milijuna kuna podliježu revizijskom uvidu koji se obavlja sukladno revizijskim propisima. Nastavno na navedeno, do 30. lipnja . godine potrebno je napraviti revizijski uvid u financijske izvještaje za . godinu, za GDCK .
Mjesečni smo obveznik PDV-a Djelatnost - podopolagannje i trgovina na veliko JOPPD obrasci za isplate neoporezivih primitaka, na tjednoj bazi 8-12 JOPPD obrazaca mjesečno Potrebno voditi i blagajnu, dugotrajnu imovinu, često imamo i izvještaje za banke. 3 bankovna izvoda. Ponude molimo e-mailom.
Ne trebam vođenje računa, KPR vodim sama i izdajem račune sama. Trebam predavanje PO-SD obrasca, provjeru je li sve ispravno u tvrtki, provjeru koliko paušala, davanja i dodatnih troškova prema državi trebam platiti i sl. Muče me stvari pravne prirode i je li sve u poslovanju korektno, samo vođenje knjige prometa mi ne treba. Djelatnost kojom se primarno bavim je vođenje plesnih treninga, tj. poduika plesa. mi nije primarni izvor prihoda, zaposlena sam kod drugog poslodavca. Imam 4 zaposlene plesačice trenutno, ali su zaposlene preko studentskog ugovora. Njihove studentske ugovore vodim sama tako da tu ne trebam knjigovodstvo. Unaprijed hvala na ponudi!
Trenutno smo u procesu otvaranja firme za web trgovinu odjećom i tražimo profesionalni servis za savjetovanje vezano za PDV, kao i vođenje računovodstva/knjigovodstva. Uvjeti: Firma neće imati zaposlenih u početnoj fazi. Potrebna nam je stručna pomoć u vezi s administrativnim obvezama, uključujući PDV, te usluge vođenja računovodstva i knjigovodstva.
Tek smo otvorili tvrtku, za sad još ne radimo, nema zaposlenih, trebale bi nam informacije oko PDV (biti obaveznik ili ne - išli bomo u investicijo, šta se isplati...) , neko osnovno vodenje za sad, da se nas obavesti ak su nekakvi razpisi za sredstva i da nam poda osnovne informacije oko vodenja računovodstva koje su bitne za nas.
Tvrtka se bavi ektro instalacijama,kao mali poduzetnik u usponu moja očekivanja su bila da će mi država i porezna uprava izaći u sustret međutim ništa. Potreban mi je savijet kako uredno voditi papire i obaveze bez da mi tvrtka ode u stečaj. Trenutno imam računovodtkinju msda bi bilo bolje da nemam jer ne obavlja svoj posao.
postoji od . godine. U narednom periodu ćemo imati godišnje 1-10 isplata prema autorskim ili ugovorima o djelu, te eventualno poneki putni nalog u godini.... Knjigovodstvo n je najviše potrebno za kvalitetnu izradu polugodišnjeg i godišnjeg izvješća, a cijena usluge je primarna jer očekujemo smanjenje aktivnosti.
trenutno sam u procesu otvaranja vezanog obrta za čuvanje djece i voljela bih popričati sa stručnom osobom u vezi obveza koje me kao obrtnika očekuju, posebno s naglaskom na porezne aspekte, plaće i doprinose. Planiram zaposliti dvije radnice, uz sebe kao vlasnicu koja će biti zaposlena u obrtu, te jednu vanjsku suradnicu. Ljubazno Vas molim informaciju o cijenama Vaših knjigovodstvenih usluga za takav tip obrta, kao i mogućnost dogovora za termin savjetovanja.
ja sam sin, moj otac ima firmu u stecaju, ili kako se to vec kaze, sjeli su mu na racun, on nije nesto za objasnit niti se razumije u papire, samo znam da mu je obrt u minusu, oko 15 tisuca eura... sad ja sam mu reko gledat pomoc napravio stranicu i novi busniess model, i napravio bi marketing uskoro, al bilo bi online placanja, mene sad zanima postoji li kakav nacin, da se izbjegne to sjedanje na racun, bar u potpunosti ako nista drugo, jer ako ovo i krene, sigurno ce bit dodatnih troskova, pa kako bi odrzali nase usluge, trebat ce nam nesto novaca necemo moc prezivit pokrivavsi svih 15 tisuca eura prvo... Tako da dali postoji kakav nacin da se to izbjegne i da se to nekako dijelomicno barem placa?