Oduševljen sam odličnim savjetima i fleksibilnim pristupom — uvijek poštuju dogovorene rokove, cijena je poštena. Ljubazni su, održavaju profesionalan odnos i rade temeljito. Paze na detalje, pa su zaista vrlo pouzdani.
Bila sam jako zadovoljna uslugom. Dali su mi odlične savjete, bili su izrazito prilagodljivi i uvijek su se držali rokova. Cijena je bila povoljna, osoblje je bilo ljubazno, odnos profesionalan i sve su detaljno obradili i jasno objasnili što treba
Izvrsno iskustvo s knjigovodstvenim uslugama! Profesionalan odnos i posvećenost su bili na svakom koraku. Osjećao sam se sigurno i ugodno dok su se brinuli o svim mojim knjigovodstvenim potrebama. Topla preporuka za sve koji traže vrhunske knjigovodstvene usluge!
Hvala Vam na prekrasnoj recenziji, truditi ćemo se i dalje tako!
Jako smo zadovoljni gospođom Daliom. Sve preporuke za APIS, obrt za knjigovodstvene usluge i upravljanje, vl. Dalia Marković.
Hvala!
Hvala gospođi Daliji na svim jasnim informacijama koje pruža, na brzini, uslužnosti, pristupačnosti i profesionalnosti. Toplo preporučam Apis!
Lijepo je raditi sa klijentima različitih djelatnosti.. Poduzetnici uz te različite djelatnosti stvarno imaju i različite motive za svoje djelovanje. Meni omiljen motiv klijenta je taj da stvarno voli to što radi. Vi ste pravi primjer takvog klijenta. Hvala Vam!
Brza, uslužna, trudi se odgovoriti na svako pitanje i olakšati poslovanje.
Hvala Vam!
Vrlo ljubazna gospođa, jednostavna suradnja, moje preporuke.
Puno Vam hvala!
Hvala Vam!
Puno Vam hvala!
Sve je super zasada.
Hvala!
O nama: Aktualno 12/2025: usluge savjetovanja fiskalizacija 1.0, fiskalizacija 2.0 - promjene od 01.01.2026. Standardno: jednokratna/višekratna savjetovanja vezana uz poslovanje obrtnika i malih poduzetnika s naglaskom na upravljanje kvalitetom Klasično: mjesečne usluge knjigovodstva/računovodstva za obrtnike/male poduzetnike
Pozdrav. Imam servis za harmonike. (paušalni obrt) Otvorio sam ga prosle godine i to mi je bio dodatni posao.... Kako sam bio zaposlen u drugoj firmi jednosstavno nisam imao vremena posvetit se maksimalno tome i obavezama koje dolaze. Sad sam dao otkaz i planiram se maksimalno posvetit svome servisu. Imam dosta posla i teba mi neko da mi vodi papire i objasni kako moram raditi i sto moram plaćati i kada. Ja se u to ne razumijem.
Postovani, Pitamo za novu firmu pocetak............. Kakvi su uslovi za otvaranje firme u Hr za zastupanje i usluge ,po mogucnosti bez zaposlenika za start, kakve su mogucnosti prava i obaveze. Koliko traje otvaranje,koje dokumente trebate,koliko traje,koliko uloska kapitala za doo. Koliko bi kostalo vodjenej racunovodstva za mali broj racuna. Iammo stalni boravak u Savudrija ,Hr. Hvala i Lep pozdrav / Mit freundlichen grüssen / Best regards Srečko + 40 email:
Trgovac-sa sjedistem u Austriji. Kupujem drvenu piljenju gradju i ostale proizvode vezano za drvnu industriju u Austriji ina veliko, skladistim je u Hrvatskoj i na malo je prodajem u Hrvatskoj. Inetersiraju me ponude za predavanje PDV obrazaca na mjesecnoj ili tromjesecnoj razini, knjigovodstvo potrebno za poslovanje u hrvatskoj
Poštovani, otvaramo web shop i zanima nas ponuda knjigovodsvenih usluga. Napominjem ne očeujemo prva tri mjeseca puno ulaznik rauna, niti izlaznih, jer tek startamo i potrebno je da sve uhodam. Iz tog razloga bi nam odgovarala neka minimalna cijena i knjigovodstvo koje nije u sustavu pdva. Unaprijed hvala Andrea
je udruga na području grada Slavonskoga Broda koja okuplja buduće i sadašnje učitelje, odgojitelje, nastavnike i stručne suradnike. Cilj novoosnovane udruge je unapređenje odgojno-obrazovnog procesa i promicanje inkluzivnog obrazovanja. U potrazi smo na osobom koja bi nam odradila knjigovodstvo za relativno mali broj aktivnosti u Udruzi godišnje, a trenutno ne prometujemo velikim financijama d obzirom da je postoji tek godinu.
Poduzeće je web shop koji naplaćuje svoje račune isključivo putem virmanskog plaćanja, a u našoj trgovini s karticama i gotovinom. Radimo u Wandu od 4.Dimenzije. Sve primke radimo sami. To je otprilike 4 primke mjesečno , a svi ostali su sitni troškovi tipa poštarine, mali računi plaćeni poslovnom karticom. Dajemo u knjig.servis sve kalkulacije . Dajemo mjesečni izvještaj po svim izlaznim računima s obračunom izlaznog PDV-a. Sami plaćamo sve račune putem banke .
Trebamo knjigovođu za savjetovanje oko otvaranja i poslovanja j.d.o.o.-a za taxy prijevoz (rad preko uber i bolt platformi) te za potencijalnu daljnju suradnju. Pozdrav, tvrtka se tek otvara pod imenom "LK transporti" Treba nam knjigovođa za savjetovanje oko otvaranja i poslovanja te daljnju suradnju tokom poslovanja.
Postovani, Imam obrt u kojemu samo ja radim te bih trebala pomoc oko vodenja knjiga, savjetovanja o sukladnosti sa zakonom, pomoc pri ispunjavanju PO-SD obrasca i slicnih stvari. Obrt je aktivan oko dvije godine. Zanima me da li bi vase usluge odgovarale mojim potrebama. Hvala unaprijed. Lijep pozdrav, Dorotea Plecko
U sklopu tvrtke trenutno radi ugostiteljski objekt s jednom zaposlenom osobom. Najam kafića kompenzira se s najmodavcem na ime konzumacije odnosno reprezentacije, za što se mjesečno dostavlja e račun. Očekivanja su obračun plaće za djelatnika, dostava e računa i izrada financijskih izvješća. Ulaz/izlaz računa vodimo samostalno.
Vođenje kompletnog knjigovodstva i računovodstva: -financijskog izrada Ira i knjiženje : Ure, OK-knjižna odobrenja -robno knjigovodstvo:-primke,otpremnice,revers,povratnice -usklađenje kupaca i dobavljača te realizacija naplate /dugovanja i potraživanja/ -usklađenje sa poreznom upravom -eračuni-slanje i primanje, -eporezna-slanje svih dokumenata-PDV-PDV-S,PDV-ZP,JOPPD,SNU obrazac i emirovinsko prijava-odjava radnika -uvoz iz trećih zemalja i stjecanje dobara iz EU-primke i eu usluge knjiženje svakodnevnih izvoda-računaju li se po stavci ili po dokumentu? isto i primke-po stavci ili po dokumentu? djelatnost;trgovina na veliko