Bavim se racunalnim programiranjem i web dizajnom. Mjesecno izdajem jedan do dva racuna, radim uglavom sa pravnim osobama u zemljama van EU, kao Švicarska ili Ujedinjeno Kraljevstvo. Povremeno manji domaći projekti. Trebam pomoc primarno oko fiskalizacije 2.0. Do sada sam uglavnom sam vodio knjige. Racune izdavao u PDF i poslovao iskljucivo transakcijski.
Registrirano i do početka poslovanja treba proknjižiti banku , knjigovodstveni račun .... . Početak poslovanja predviđen u sljedećoj godini (Za. ca. 6 mjeseci) Plaćanje - internet bankarstvo radi klijent. Ponudu traži naš klijent a mi smo postavili upit za njega ! Moli za pismene ponude koje mu mi proslijedimo.
Proizvodnja namjestaja, skladiste, obracun radnih naloga, izrada financijskih izvjesca, slanje svih obrasca prema poreznoj, obracun placa , placanje racuna isplata placa i doprinosa, placanje pdv i akontacija. Robno i matrijalno knjigovodstvo, obracun strojeva, prijava i odjava radnika , ugovori o zaposljavanju, digovor s burzom za poticaje za zaposljavanje
Registrirano i do početka poslovanja treba proknjižiti banku , knjigovodstveni račun .... . Početak poslovanja predviđen u sljedećoj godini (Za. ca. 6 mjeseci) Plaćanje - internet bankarstvo radi klijent. Ponudu traži naš klijent a mi smo postavili upit za njega ! Moli za pismene ponude koje mu mi proslijedimo.
Trebam savjetovanje oko pokretanja obrta za montažu namještaja na yahtama .Radi se u inozemstvu bio bi podizvođač slovenske firme .Izračun isplativosti nakon svih troškova prema državi .Satnica je xx eura mene interesira koliko ostane neto nakon svih obaveznih davanja .Da li ući odmah u obrt sa pdv .Trebam knjigovođu koji zna voditi knjige za takav način poslovanja .
Neprofitna udruga sa 50-60 članova Otprilike izlaznih računa godišnje Otprilike 60 ulaznih računa godišnje (uključuje 12 od knjigovodstvenog servisa) Nemamo djelatnika Uobičajeni godišnji izvještaji sukladni zakonom Uskladu radimo 3-4 puta godišnje Tražimo novog partnera koji će biti pouzdan te da troškovi godišnje ne prelaze EUR.
Treba mi knjigovodstvo za firmu koja je trenutno u mirovanju. Zaposlena je jedna osoba koja je vlasnik i direktor. Potrebno je da se mjesečno napravi obračun plaće (koja je uvijek ista). Također je potrebno da se Poreznoj upravi šalje obrazac za isplatu plaće i da se napravi završni račun, financijsko izvješće i eventualno nešto dodatno ukoliko postoji još nešto što zakon zahtijeva. Ukoliko bi s vremenom firma počela sa izdavanjem računa i ostalim poslovnim aktivnostima, tada se može redefinirati visina paušala ili još bolje plaćanje po broju transakcija/obavljenih radnji. Zanima me kolika bi bila mjesečna cijena i da li dokumentacija treba ići online ili treba predati u uredu. Firma nije u sustavu PDV-a.
Planira se osnovati drustvo - ili doo ili jdoo, kao distributer za njemacko proizvodno drustvo, znaci osnovna djelatnost bi bila trgovina, uvoz-izvoz. U prvoj godini se ne ocekuje da bi drustvo uslo u sustav PDV-a. Imali bi 1 zaposlenog, ujedno direktor. Trazi se usluga knjigovodstva te bi se cijenila konzultacija u tijeku samog osnivanja. Adresa drustva bi bila na podrucju Maksimira pa bi se preferiralo knjigovodstvo u istocnom dijelu grada ili sirem centru Zagreba. Hvala
Tvrtka je ove godine počela s poslovanjem nakon 10 god. mirovanja. Sadašnja djelatnost je vještačenje, procjena nekretnina i arhitektonsko projektiranje. Ne mogu predvidjeti poslovanje u slijedećoj godini, pa bih cijenio niži fiksni trošak i fleksibilnost obračuna troška prema opsegu poslovanja. Zahvaljujem unaprijed na ponudi.
Moja je firma tek otvorena i trenutno poslujem tako da fakturiram račune drugoj, većoj firmi. Posao se odnosi na posredovanje pri prodaji, najmu i zakupu prostora, nekretnina i stanova. Budući da sam na početku poslovanja, izuzetno mi je važno biti u potpunosti upoznata sa svim tekućim novostima, propisima i promjenama koje se odnose na djelatnost posredovanja u prometu nekretnina. Cilj mi je iskoristiti sve dostupne mogućnosti koje su na raspolaganju novootvorenim firmama, kako bih poslovala na profitabilan način, pokrila troškove poslovanja i osigurala stabilan prihod. Posebno mi je važno voditi računa o optimalnom fakturiranju i iskorištavanju poreznih i financijskih olakšica koje su moguće u početnim fazama poslovanja.