Za usluge knjigovodstva sam odabrala servis Štimac & Zdilar plus j.d.o.o. Oduševljena sam. Jako su pristupačni. Svakako preporučavam.
Sve je u najboljem redu, dosta dobro rade svoj posao, razmišljaju par koraka unaprijed i obavijeste me o svemu i upute u stvari o kojima ništa nisam znala. Zadovoljna sam odabranim knjigovodstvom.
Stvari sjajno funkioniraju. Za početak su se javili i poslali ponudu nakon čega je slijedio razgovor vezano za dogovor. Dobijamo odličnu uslugu za cijenu koju plaćamo. Jako pristušačni i uvijek dostupni čak i vikendom.
Od samog početka vrlo sam zadovoljan. Vodili su me od izrade poslovnog plana za samozapošljavanje pa do osnivanja tvrtke, te kroz cijelo otvaranje caffe bara. Imam samo riječi hvale. Profesionalnost i kao prvo veliko znanje i iskustvo. Prezadovoljan sam sa dosadašnjom suradnjom. Svako pitanje ili problem koji imam ili ne znam riješe u najkraćem roku, a to mi je jako važno. Za svaku preporuku svima koji trebaju knjigovodstvo.
Jako sam zadovoljna. Uskočili su mi kad sam najviše trebala knjigovodstvo u vrijeme završnih računa. Profesionalni, susretljivi, izvrsna komunikacija i znanje. Vrlo su uslužni, ljubazni, sve odrađuju na vrijeme. Nemam nikakvih prigovora.
Profesionalnost, ljubaznost i znanje, cijena također. Izvrsna komunikacija. Jako sam zadovoljan, odmah su me kontaktirali i predložili sastanak što mi se odmah svidjelo jer i ja tako razmišljam. Drugi dan sve je bilo spremno za potpis i poreznu, HZMO,HZZO i FINU. Sve obavljeno na vrijeme, pruženi savjeti na mjestu. Jako, jako zadovoljan i preporučujem svakome.
Vrlo sam zadovoljan pruženom uslugom. Komunikacija s knjigovodstvom vrlo profesionalna. Na sva pitanja bilo mi je odgovoreno u najkraćem mogućem roku. Također, znanje, profesionalnost i pristup klijentu na najvišoj mogućoj razini.
Jako sam zadovoljan sa uslugom i cijenom. Sve je kako sam dogovorio. U knjigovodstvu su profesionalni i znaju posao. Čak sam se i sa svojom starom firmom KALEIDA d.o.o. isto prebacio kod gospođe Sandre. Tako da dajem dvije 5.
Vrlo sam zadovoljan komunikacijom, brzo su me kontaktirali. Poslali su ponudu, napravili smo sastanak i brzo se dogovorili. Vrlo sam zadovoljan uslugom, omjer kvalitete i cijene je više nego dobar.
Usluge: Knjigovođa, Porezni savjetnici, Knjigovodstvene usluge, Računovodstvo, Računovodstveni servis, Knjigovodstvo, Revizija, Porezno savjetovanje, Knjigovodstveni servisi
Poštovani trebam vođenje knjigovodstva. Djelatnost: Inženjerske usluge (proračuni, analize i sl.). Vrlo specijalizirana djelatnost s vrlo malo korisnika (1-2 u Hrvatskoj; 4-5 u inozemstvu). Izlazni računi: oko 5-6 godišnje Ulazni računi: B-net (telefon i internet); FINA (pametna kartica); ostalo: licenca za (poneki) računalni program ili uredski materijal. I to je, praktički, sve. Poslovanje: uredno; nikome dužan; preplatio PDV i porez na dobit. Poslovanje u vlastitom stanu (najam). Molim ponudu
Poštovani U fazi sam pokretanja novog trgovačkog društva (d.o.o.) Proximus d.o.o. sa osnovnom djelatnosti- obavljanje svih vrsta građevinskih radova i usluga. Plan je postepeno zapošljavanje ljudi ( u samom startu bi bio isključivo ja kao vlasnik i direktor jedina zaposlena osoba), sukladno povećanju zaposlenih osoba slijedilo bi i povećavanje ulaznih i izlaznih računa. Lp L.
Poštovani, sa sjedistem u Novigradu, Istarska zupanija. Tek osnovana obavezna po konu voditi dvojno knjigovodstvo prve tri godine. Predvidjamo ne prevelik broj IRA i URA, ali postoji mogucnost velikog broja autorskih honorara ili ugovora o dijelu. Materijane imovine sada nema, a takodjer nema poslenih. Hvala
Poštovani Planiram otvoriti obrt koji bi se bavio glazbenom edukacijom polaznika. S radom bih počeo početkom 10. mjeseca ove godine. U prvoj godini rada planiram imati između 14 i 30 polaznika koji bi za usluge mjesečno davali kn + PDV kroz 10 mjeseci. Uz sebe bih imao i jednu zaposlenu osobu preko studentskog ugovora za izvođenje nastave. Molim ponudu za vođenje knjigovodstva Hvala
Poštovani Novoosnovana je tvrtka Kantharos . Djelatnost: Arheološka istraživanja i nadzor. Period djelovanja od 11 do 5 mjeseca, ljeti ne radimo. Nema zaposlenika, a direktor je stalno zaposlen na drugom radnom mjestu. U najboljem slučaju mjesečno do 5 računa, često niti jedan račun mjesečno. Molim ponudu
Poštovani Firma Fabrica Media d.o.o je registrirana kao propagandna agencija, no kroz neko vrijeme u planu je otvarati i frizerski salon. Lijepo molim ponudu na bazi agencije i na bazi agencije i frizerskog salona. Zanimaju me točne i detaljne specifikacije što se sve točno naplaćuje u mjesečnoj naknadi za knjigovodstvene usluge te imajte na umu da kada bude bio i frizereski salon broj zaposlenih ce porasti sve zajedno na 5-6 osoba. Unaprijed se zahvaljujem. Lp
Poštovani j.d.o.o je turistička agencija i bavi se iznajmljivanjem apartmana i organizacijom izleta. Sezonski se radi . Broj zaposlenih varira, 1 je tokom cijele godine pa do 4 u sezoni plus studenti. Izdani i primljeni računi su navedeni tokom sezone. Molim ponudu za vođenje knjigovodstva Hvala
Poštovani U fazi sam otvaranja trgovačkog društva koje će se baviti uslugom uvođenja instalacija vodovoda, kanalizacije i plina te instalacija za grijanje i klimatizaciju. Zanimaju me cijene knjigovodstvenih usluga na području Osječko-baranjske županije kako bih mogao ukalkulirati troškove u poslovni plan. Sjedište društva će biti u Čepinu pa bi bilo praktično da i knjigovodstveni servis bude što bliži sjedištu (područje Čepina ili Osijeka). Društvo će za početak imati jednog zaposlenog, neće imati zaliha (osim sitne potrošne robe neophodne za osnovne intervencije), neće biti u sustavu PDV-a (što znači da niti servis neće imati obvezu mjesečnog/tromjesečnog podnošenja PDV prijave). Imat će jedno teretno vozilo (caddy). Knjigovodstveni servis neće imati obvezu fakturiranja. Za fiskalnu blagajnu kao i za sve fakture koje će biti izdane za negotovinska plaćanja bit će zadužena osoba koja će gotove izlazne fakture dostavljati servisu na knjiženje (knjiga izlaznih računa). Brigu o plaćanju ulaznih računa i ostalih davanja ću voditi sam te će servis biti oslobođen obveze plaćanja dobavljača i praćenja valuta. Ono što za sada trebam od servisa je: 1. financijsko knjigovodstvo (u okviru kojeg je evidencija blagajničkog poslovanja) 2. salda-konti (kupci, dobavljači) 3. knjiga URA i IRA 4. obračun plaća (za jednu osobu) 5. zalihe (minimalna evidencija) Molim ponudu
Poštovani Novo otvorena je firma DJEČJA POSLA d.o.o. koja će se baviti organizacijom dječjih rođendana (rođendaonica za djecu od 3-12 god). Broj primljenih i izdanih računa ovisi o broju rođendana koji će se mjesečno održati. Zaposlenih neće biti već ću bi ja bila prijavljena na 10 sati mjesečno (ali tek od 15.05. kad mi ističe porodiljni) pošto sam zaposlena u drugoj firmi. Tražim knjigovodstvo pošto smo tek u uređenju (trošimo temeljni kapital) i novo nastala firma bar za prvih 3 mjeseca. Otvaramo za cca 3 tjedna. Molim ponudu Hvala
Poštovani Neprofitna smo udruga u statusu umjetničke organizacije. Mali obim posla i stvarno minimalno računovodstvo. Trebamo profesionalni servis najviše zbog praćenja relevantnih zakona i tumačenja procedura kojima nismo profesionalno dorasli, kako zbog svoje neupućenosti ne bismo radili protuzakonito. Molim ponudu Hvala