I am looking for an English speaking accountant (my Croatian is limited yet) who can help me managing my Obrt administrative obligations in Pula or surroundings, considering that I am starting a new activity that will involve the registration in PDV sustav and there will be monthly payments to Carina. I would appreciate if you can reach me with a quotation. In case, you need any further information, please, feel free to contact me.
savez brodomaketara je neprofitna udruga koja se većim dijelom financira javnim sredstvima putem projekata / programa javnih potreba u tehničkoj kulturi, a manjim dijelom kroz gospodarske djelatnosti - provedba radionica brodomaketarstva. Godišnji proračun iznosi oko . €. Na godišnjoj razini imamo oko 30 putnih naloga. Potrebna nam je usluga dvojnog knjigovodstva za udruge, uz obračune plaća i putnih naloga, kao i vođenje zasebnih mjesta troška za projekte / programe. Putne naloge, ponude, narudžbenice i izlazne fakture izrađujemo sami, ali nam treba i usluga izdavanja e-računa.
Savjetovanje i usmjeravanje ka boljem i profitabilnijem poslovanju. Pračenje natječaja Europskih fondova, te javljanje na pogodne natječaje EFZZO Usmjeravanje prema Europskm Fondovima te priprema potrebne dokumentacije, kao i konzultantske usluge, te realizacija natječaja od strane računovodstva u korist j.d.o.o-a
Pozdrav, otvorio sam firmu prije cca mjesec dana. Trenutno nema zaposlenih, odnosno samo sam ja kao vlasnik firme. Firma se bavi posredništvom izmedju digitalnih platformi (uber, bolt, glovo, wolt). U početku bi imao cca 10tak zaposlenika (stranih) koji bi bili zaposleni preko agencije za zapošljavanje. Znači, moja firma je agregator preko koje rade vozači Ubera. Što se tiče obveznika za PDV -> trenutno nisam u sustavu PDV-a, ali kada se počne raditi, kroz kratki period (2-3 mjeseca) ušao bi u sustav PDV-a.
Tvrtka se bavi ugostiteljstvom /fastfood/ i turizmom /apartmani/. Očekujemo obostranu korektnu suradnju, pravovremenu predaju dokumentacije u skladu s postojećim rokovima i standardima. Fastfood trenutno radi promet oko 10.,00 eura, očekujemo sezonski porast.. Apartmani/4 jedinice/, rade preko Booking.com i dobrim dijelom iz privatnih izvora.
Poštovani, zanima me informativna ponuda za poduzeće koje će se baviti proizvodnjom i prodajom gotovih jela i pića, smješteno će biti na tržnici u Zaprešiću te me zanimaju okvirne cijene za vođenje kompletnog knjigovodstva. Poduzeće starta sa 3 zaposlena kada krenemo raditi, a nadamo se da će vremenom sve skupa biti 5 zaposlenih. Dakle, okvirna cijena na mjesečnoj bazi za sve izvještaje, obračune plaća, ulazne i izlazne račune te sve ostalo po potrebi. Informacija je potrebna radi usporedbe sa trenutačnim servisom kojeg koristimo prije početka službenog poslovanja.
Poštovani, Trebali bi savjetovanje i pomoć pri osnivanju društva s ograničenom odgovornošću (d.o.o.) u Hrvatskoj. Vlasnik d.o.o.-a bio bi državljanin Slovenije. Tvrtka bi se bavila sa elektromontažom u državama članicama EU, najviše u Njemačkoj. Radnici bi bili državljani zemalja izvan EU (BiH, Srbija, Makedonija...). Molimo vas za ponudu – koliko bi iznosila cijena vaše usluge za pomoć pri osnivanju poduzeća u Hrvatskoj i koliki bi bio mjesečni trošak vođenja računovodstva. Hvala.
Poslovi: 3 trgovine na malo, tri žiro računa, ulazni računi sa izrađenim kalkulacijama dostavljaju se na knjiženja, obračun plaća prema satima rada, neoporezivi izdaci, sve u vezi pdv-a, uvoz iz eu ponekad, 3 fiskalne kase, prijava i odjava radnika i dr. ZR, statistika i sl. Molim ponude sa specifikacijom stavaka.
Poštovani, Planiram otvoriti vlastiti paušalni obrt za izradu 3D vizualizacija interijera i eksterijera (po struci sam krajobrazni arhitekt) i već sam napisao skoro cijeli poslovni plan, ali me još prije predaje zahtjeva zanimaju neki detalji vezani uz račune i troškove, oko kojih imam pitanja. Ne znam trebam li doći fizički kod Vas na savjetovanje ili ćemo se čuti telefonski? Ili možete pismenim odgovorom malo detaljnije to sve objasniti? Zanima me sljedeće: 1.) Je li bolje odabrati paušalni obrt ili klasični? Koje su sve točno razlike, osim u ograničenju zarade na 60.€ godišnje? I na jedan i na drugi način se dobiva isti iznos potpore koji mi je potreban (€). Što je po Vama bolje za nekoga tko tek prvi put otvara obrt? 2.) Koliko točno plaćam doprinos za paušalni obrt? (,51 €) ? Moram li to sam uplaćivati ili mi se to može skidati automatski s računa svaki mjesec? I na koji račun točno? 3.) Isto pitanje i za ostale redovne mjesečne troškove... Trebaju li ti troškovi (u mom slučaju to su režije, mobitel-pretplata, prijevoz, uredski materijal, reklame na društvenim mrežama, trošak knjigovodstva) biti vidljivi svaki mjesec kod knjigovođe? 4.) Kako, koliko i kome točno plaćam porez na dobit (20%)? Moram li to sam uplaćivati ili mi se to skida automatski s računa svaki mjesec? I na koji račun točno? 5.) Koliki su prirezi, što moram sve znati o njima, kako i kome ih plaćam? 6.) Na koji način točno knjigovođa dobiva uvid u moje prihode i rashode? Vidi li ih on automatski, ima li pristup mom računu? Ili mu moram dostavljati svaki mjesec bankovne izvode kako bi ih vidio? 7.) Kolika je mjesečna cijena Vaših knjigovodstvenih usluga i općenito neka prosječna cijena knjigovodstvenih usluga za paušalne obrte? Hvala unaprijed i Lijepi pozdrav!