Dostupnost i profesionalnost.
paušalni sam obrtnik i sam ispunjavam PO-SD obrasce, vodim knjigu primitaka i u aplikaciji e-računi izdajem račune, nije mi to komplicirano s obzirom da se sam bavim poslovnim savjetovanjem. Planiram zaposliti dodatnu osobu (trenutno sam jedino ja u obrtu) i to iziskuje dodno vrijeme pa me zanima koliko bi koštalo da mi netko drugi vodi računovodstvo.
Treba mi ponuda za uslugu godišnju prijavu na poreznu. Obrt je trenutno u fazi otvaranja. Obrt će za sada prodavati digitalne proizvode preko Etsy-a. Etsy vrši isplatu na račun po frekvenciji koju odaberete, a to će u ovom slučaju biti jednom mjesečno, što znači da će obrt izdavati jedan račun mjesečno prema Etsyu. Treba mi ponuda za zadnji godišnji obračun i prijavu na poreznu jer neće biti mjesečnih obračuna ni PDV-a.
Poštovani, Trebam uslugu knjigovodstva za dva apartmana, s obzir6ma to da sam obveznik PDVa, nemam zaposlenih. Lijep pozdrav
za iznajmljivanje s paušalnim oporezivanjem . Najam dva stana dugoročni najam za stanovanje . Nisam sigurna dali i apartman turistički sezonski najam staviti na obrt. Iako je jednostavno, boljela bih u početku radi primjera i sigurnosti da se sve azurno vodi kod stručnih osoba. NETKO ta sjedište obrta u vlastitom stanu kaže da treba ugovor o najmu, netko samo izjava… voljela bih siguran početak bez grešaka… hvala
Trenutno sam obrtnik IT-evac, no kako sam dosegao limit otvaram d.o.o., te tražim knjigovodstvene usluge. Broj ulaznih faktura varira, ponekad jedna mjesečno, ponekad dvije tjedno, ovisno o tipu klijenta s kojim u tom trenutku surađujem. Izdataka nemam. Istražio bih mogućnost zapošljavanja osobe nekad u budućnosti, ili za stalno ili preko studentskog ugovora.
u procesu sam osnivanja jednostavnog društva s ograničenom odgovornošću sa sjedištem u Antunovcu. Primarna djelatnost bit će projektiranje, tehničko savjetovanje, stručni nadzor i izrada energetskih certifikata u građevinarstvu (NKD 71.12), uz povremeno sudjelovanje na javnim natječajima. Poslovanje će biti pretežno B2B. U početku će društvo imati jednog zaposlenika – mene kao direktora i ovlaštenog inženjera građevine – prijavljenog na minimalno radno vrijeme (1 sat tjedno), budući da sam već zaposlen kod drugog poslodavca na puno radno vrijeme. Rad će se obavljati od kuće, bez fizičkog ureda. Planiram odmah ući u sustav PDV-a. Opseg poslovanja u prvoj godini bit će manji, s ograničenim brojem izdanih i primljenih računa, ali uz potrebu za urednim vođenjem poslovnih knjiga, PDV prijava, JOPPD obrazaca i godišnjeg završnog računa. Molim Vas za ponudu knjigovodstvenih usluga koja bi uključivala: mjesečno vođenje poslovnih knjiga i obračuna, izradu i predaju PDV prijava, obračun plaće za jednog zaposlenika (minimalno radno vrijeme), godišnji završni račun i ostale zakonske izvještaje. Unaprijed zahvaljujem na ponudi i stojim na raspolaganju za dodatne informacije.
udruga građana Malonogometni klub Knin
Pozdrav. U početku ću se baviti adaptacijom i sitnim uređenjima,održavanjem kuća i okućnica. U budućnosti kroz 10.g planiram obuhvatiti adaptaciju(ili izgradnju objekata) , posredovanje u kupoprodaji i održavanje nekretnina i okućnica. Ako bude posao Išao po planu,možda bih se širio i na ugostiteljstvo (caffe bar) Za početak ču imati jednog zaposlenog,ja sam zaposlen kod drugog poslodavca i biti ću samo direktor, isplaćivati ću dio dobiti. Plan mi je polako ali sigurno rasti. Ja sam sa a,pa ako se može usluga voditi preko maila...
Udruga hrvatsko-škotskog prijateljstva Tartan Army Croatia ....
Bavim se racunalnim programiranjem i web dizajnom. Mjesecno izdajem jedan do dva racuna, radim uglavom sa pravnim osobama u zemljama van EU, kao Švicarska ili Ujedinjeno Kraljevstvo. Povremeno manji domaći projekti. Trebam pomoc primarno oko fiskalizacije 2.0. Do sada sam uglavnom sam vodio knjige. Racune izdavao u PDF i poslovao iskljucivo transakcijski.