MACA&MEDO j.d.o.o.

Zagreb
Knjigovodstveni servisi, Servisi za čišćenje
Obrazac možete ispuniti u 1 minuti! Korak 1/3
5,0
2 ocjene

2 ocjene za tvrtku MACA&MEDO j.d.o.o.

Ocjene

5,0
Tina M. , prije 9 mjeseci

Hvala lijepa na ocjenama, i Vi ste nama super kao i Vas tata, lp.

5,0
Ranka K. , prije 1 godinu

Sve je bilo super!

Zahvaljujemo se, i Vi ste nama super!

Usluge: Knjigovođa, Revizija, Računovodstvo, Obrt za čišćenje, Knjigovodstvene usluge, Čišćenje apartmana, Servisi za čišćenje, Dezinfekcija prostora, Čišćenje stanova, Čišćenje poslovnih prostora, Računovodstveni servis, Porezni savjetnici, Knjigovodstvo, Knjigovodstveni servisi, Agencije za čišćenje, Čišćenje ureda, Porezno savjetovanje

Drugi izvođači u blizini Zagreba

Druge usluge u Zagrebu i okolici

Nedavni upiti

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 5
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 10
  • Broj zaposlenih: 6
  • Obveznik PDV-a?: Da

Poštovani, radi se o sljedećem. Radi se o dvije firme. Jedna se bavi multimedijom i ima navedeni broj zaposlenih i računa kako smo naveli. Druga fimra kreće ses baviati maloprodajom i imat će u početku 5 zaposlenih. Željeli bi obje tvrtke imati na jednom "mjestu". Jako nam je bitna fleksibilnost i jednostavnost usuge i komunikacije.

Čišćenje poslovnih prostora

  • Učestalost: Jednom tjedno
  • Tip poslovnog prostora: Ured
  • Površina prostora (u m2): 120

Usluga čišćenja poslovnih prostora na lokaciji Molve Grede 65, jednom tjedno: - pražnjenje kanti za smeće uz stavljanje novih vrećica za smeće - brisanje prašine na namještaju, stolnoj i birothničkoj opremi, slobodnim površinama stolova, unutarnjim prozorskim klupčicama, sobnim vratima i dovratnicima - usisavanje podova u uredima - brisanje podova u uredima - čišćenje i dezinfekcija sanitarija - nadopuna higijenskog materijala (sapun, papir, ubrusi) u držače i dozatore (materijal osigurava Naručitelj)

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 10
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 50
  • Broj zaposlenih: 70
  • Obveznik PDV-a?: Da

Poštovani, tvrtka d.o.o. bavi se bravarskim, zavarivačkim i elektroinstalacijskim poslovima. Djelatnici rade u inozemstvu do 3 mjeseca te se nakon odrađenog posla vraćaju u Hrvatsku na 1-3 tjedna (godišnji, slobodni dani). Svaki radnik koji radi u inozemstvu ima A1 dokument za obavljanje poslova u dvije ili više članica EU. Nisu svi radnici u inozemstvu jer tvrtka ima projekte i u Hrvatskoj. Zanima nas obračun plaća za djelatnike, izrada obračunskih lista te izrada i slanje JOPPD obrasca. Po potrebi i po dogovoru sa knjigovodstvenim servisom dogovorili bi se i za prijave/odjave/promjene na HZMO. Ukoliko postoji još neka informacija koja bi bila potrebna za izradu ponude slobodno nas kontaktirajte. S poštovanjem. Lijep pozdrav. Ivana Majdenić

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: udruga
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 50
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 10
  • Broj zaposlenih: 10
  • Obveznik PDV-a?: Ne

je neprofitna nevladina udruga djece s teškoćama u razvoju i mladih osoba s invaliditetom, koja se financira isključivo iz projekata, donacija poslovnog sektora i donacija građana. Trenutno imamo 10 zaposlenih i mjesečno 3 -5 ugovora o djelu. Potrebno nam je knjigovodstvo za udruge koje se razlikuje od vođenja knjigovodstva tvrtke i sl.

Čišćenje stanova

  • Učestalost: Generalno čišćenje
  • Površina prostora (u m2): 300

Podrum: 2 prostorije, prizemlje: kuhinja i dnevni boravak, prvi kat 3 spavače sobe, 2 kupatila Prozore vanjsko i unutarnje pranje, Kuhinju generalno čiščenje, Spavaće sobe imaju Ormare za garderobu i staklene površine, 3 kupatila i 1 WC generalno čiščenje, 3 spavače sobe pod čiščenje, u kući su pločice nema tepiha i parketa vise informacija na web- stranici - https://cro-home.de/hr/ Što hitnije

Čišćenje poslovnih prostora

  • Učestalost: Jednom tjedno
  • Tip poslovnog prostora: Ured, Prodavaonica, Poslovni kompleks
  • Površina prostora (u m2): 500

Očekujemo redovno održavanje uredskih prostorija i prodajnog salona, sanitarija i čajne kuhinje. Čišćenje je moguće izvan radnog vremena, nakon 16h, ali postoji mogućnost dogovora. Inicijalno čišćenje će biti zahtjevnije zbog neadekvatnog čišćenja trenutnog ugovornog partnera. Poželjno je da ponuđač usluge ima profesionalne alate i strojeve za čišćenje. Za sva dodatna pitanja molim obratiti se mailom ili telefonski na gore navedene kontakte. Srdačan pozdrav!

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: j.d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 10
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 0
  • Broj zaposlenih: 1
  • Obveznik PDV-a?: Ne

Poštovani, molim Vas prije svega da komunikaciju vršimo putem e-mail umjesto telefonom zbog mojih poslovnih obaveza. U ovom trenutku nemam ime firme jer ista nije osnovana. Od podataka kojima raspolažem, oblik trgovačkog društva bi bio j.d.o.o., za upravljanje i održavanje nekretnina, jedan zaposlenik, ne više od ukupno 30 ulaznih i izlaznih računa u prvih 6 mjeseci, sjedište u Puli, dva osnivača. Molim Vas ponudu na osnovi dostavljenih podataka. Ukoliko Vam je potrebno još što od podataka, slobodno pitajte. Hvala! S poštovanjem , mag.iur.

Čišćenje poslovnih prostora

  • Učestalost: Jednom dnevno
  • Tip poslovnog prostora: Skladište
  • Površina prostora (u m2): 80

Poštovani, molio bih ponudu za čišćenje skladišta na lokaciji, tj dva sanitarna čvora i dvije garderobe s hodnikom u sklopu skladišta ukupne površine cca 40m2. Čišćenje je potrebno 2 puta dnevno zbog rada u dvije smjene, a potrebno je obrisati podove, očistiti sanitarne čvorove i izbaciti smeće. Osim toga u sklopu skladišta potrebno je jednom tjedno očistiti uredski prostor veličine 40 m2. Samo skladište nije potrebno čistiti, samo navedeni ured i pomoćne prostorije. Skladište se nalazi na lokaciji Vukomerička 3e, Velika Gorica. Molio bih ponudu s izračunom na mjesečnoj bazi, a za sva dodatna pitanja stojim na raspolaganju. Unaprijed zahvaljujem. Srdačan pozdrav Matija Nakić

Čišćenje stanova

  • Učestalost: Generalno čišćenje
  • Površina prostora (u m2): 90

Postovani, Molim vas ponudu za ciscenje stana u kojeg se tek useljavamo te u njemu nema namjestaja. Kvadratura stana je oko 90m2. Potrebno nam: - generalno ciscenje s naglaskom na kuhinju (obavezno ciscenje unutrasnjosti kuhinjskih elemenata, pecnice, frizidera...), kupaonu (ukljucujuci i unutrasnjost kupaonskog ormarica) te plocice u kupaoni, kuhinji i spajzi - usisavanje i dezinfekcija podova - pranje prozora i roleta - posto nema namjestaja, nije potrebno brisanje prasine. Namjestaj postoji samo u hodniku i njega je potrebno ocistiti, kao i policu u spajzi - ako u svojoj ponudi imate kemijsko ciscenje madraca i garnitura, slobodno i to navedite Od prostorija imamo: - kuhinja/blagovaona - mala spajza spojena s kuhinjom - hodnik - kupaona - 3 sobe U dvije sobe vidite na slikama da nema nicega pa je potrebno ciscenje poda, lajsni, kvaka, roleta i prozora. Isto je potrebno i u trecoj sobi - na slici postoji namjestaj, ali ga nije potrebno cistiti jer ce se on izbaciti. Ako radite subotom, ciscenje bi nam trebalo 23.5., a ako ne onda u ponedjeljak 25.5. Nakon ciscenja ovog stana, trebat cemo i ciscenje stana iz kojeg iseljavamo, on ima oko 70m2, takodjer trebamo generalno ciscenje bez brisanja prasine jer nece biti namjestaja. To nam treba 31.5. pa molim ponudu i za taj drugi stan. Kako sam imala jedno lose iskustvo sa servisom za ciscenje kojeg sam angazirala preko ovog portala, molim ponude od samo ozbiljnih ponudjaca koji: - nece dati krivu procjenu vremena potrebnog za ciscenje pa onda naplacivati po satu, a tijekom ciscenja pusiti na terasi - nece ostaviti posao nedovrsen pa da moram vrsiti reklamaciju - mogu izdati racun Unaprijed zahvaljujem na odgovoru i srdacno vas pozdravljam, Vince Curko

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Da
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 250
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 30
  • Broj zaposlenih: 5
  • Obveznik PDV-a?: Da

Tražimo knjigovodstvo na području Vinodolske općine, za dva poduzeća jedno je d.o.o., u sustavu pdv-a i ima 2 poslovne jedinice, drugo je j.d.o.o. i ima jednu poslovnu jedinicu te nije u sustavu pdv-a. Potrebno je korištenje e-računa (e-racuni.com) Proizvodnja i distribucija ortopedskih pomagala. Sudjelovanje na sajmovima. Lijep pozdrav, Josipa Ivanišević