Imam salon i tražim pouzdanog, pametnog i upoznatog sa svim zakonima i da zna sam šta mogu a pta nemogu i kako mogu što se tiče poslovanja i nekih pitanja. i trenutno sam u otvaranju drugog poslovnog prostora... Trrbam pomoć sa sviž papirima i zavrzlamama i zakonima da bude sve po PSU. Hvala unaprijed.
Potrebna je ponuda za vođenje kompletnog proračunskog računovodstva, od obračuna plaća, knjiženje računa, izrada izlaznih računa i knjiženje, plaćanje računa, printanje računa i izvoda, knjiženje izvoda, izrada financijskih izvještaja 3-6-9-12 mjeseci, završni račun, provedba jednostavne nabave. Popunjavanje statističkih podataka.
Zaposlena sam u EU institucijama. moj osobni dohodak od place podlijeze posebnom rezimu koji se ne oporezuje u HR. medjutim, ostajem porezno rezidentna u Hrvatskoj. Zeljela bih investirati u jednostavne financijske instrumente (ETF, dionice) i zanima me ukupno porezno opterecenje dobitaka (reinvestiranih i ne-reinvestiranih). Sve investicije bile bi u Belgiji, tj. putem belgijske banke (i sigurno bi se i u belgiji oporezivale na izvoru). Medjutim, vjerujem da bih trebala dodatno platiti porez na kapitalnu dobit u RH i zeljela bih tocno znati pod kojim bi se uvjetima i po kojem postupku ta dobit oporezivala. Hvala
Društvo nema aktivnost unatrag nekoliko godina i u siječnju je podnesen zahtjev za izlaskom iz PDV-a. No za do 30.4. je potrebno predati GFI POD za potrebe statistike, Izvještaj za javnu nabavu i porez na dobit te do 30.6. financijski izvještaj. Bruto bilanca postoji. U jedini promet po računu je bio za usluge održavanja računa. Firma ima nešto sitno pokretne imovine koju bi trebalo otpisati i možda još koji detalj. Servis koji može ovo napraviti bih prihvatila za vođenje računovodstva ovog društva. Hvala.
Tražimo računovođu za udrugu U prosincu . osnovali smo udrugu AZIL sa sjedištem u Zagrebu. Trenutno tražimo pouzdanog računovođu koji nam može pomoći s izradom i predajom financijskih izvještaja za . i . godinu. Naše poslovanje je za sada vrlo jednostavno – primili smo nekoliko donacija od članova i imali minimalne troškove. Ne trebamo stalne mjesečne usluge, već osobu koja nas može voditi kroz zakonske obaveze i izvještavanje u skladu s pravilima za neprofitne organizacije. Poželjno je znanje engleskog jezika, ali nije uvjet. Ako imate iskustva s udrugama i želite surađivati, javite nam se!
Tvrtka d.o.o. je tvrtka koja se bavi razvojem blockchain tehnologija, ima trenutno 8 zaposlenih, potrebno je vođenje knjigovodstva i da se odrađuju zadaci vezani za knjigovodstvo i računovodstvo. Neki od zadataka su: unošenje ulaznih računa, knjiženje izvoda, obračun plaće, obračun putnih naloga, prijava PDV-a i JOPPD obrazaca, prijava GFI-ja i sl. Željeli bismo tvrtku koja radi knjigovodstvo i računovodstvo putem Minimax platforme, mi bi željeli ostaviti Minimax licencu kod sebe i samo nekome ustupiti pristup da može obavljati poslove knjigovodstva i računovodstva. Isto tako potreban nam je MFI ili mjesečni financijski izvještaj kako bi tvrtka bila upućena u troškove poslovanja. Najvažnije je da tvrtka koja bi radila knjigovodstvo koristi Minimax u svojem poslovanju.
Vlasnik sam obrta i doo tvrtke, oba subjekta nisu u sustavu pdv-a , sektor građevina. Imam pokrenut novi projekt, izgradnja višestambene zgrade sa mojim privatnim novcem/ušteđevinom i sa privatnim novcem mog prijatelja/ partnera. Kako će na ovo sve gledati porezna ? Jer radi se o % legalnoj privatnoj ušteđevini. I na kraju krajeva kako prodati novoizgrađene stanove koji su izrađeni uz pomoc privatne imovine?
Tražim knjigovođu za poslovna i privatna pitanja. Savjetovanje oko legalnosti poslovanja ili obavljanja pojedinih financijskih poteza. Poslovno se ovo primarno odnosi na polje nautike i pomorstva. Suradnja sa stranom EU firmom. Privatno na pomoć pri pronalaženju optimalnog načina funkcioniranja kod najma nekretnina. Organizacije obaveza i njihovo riješavanje u hodu. Podsjećanje na plaćanje računa i slično.
Izrada privremenih i konačnih situacija. Izrada računa. Vođenje knjige URa i IRa, obračun PDVa. Obračun plaća radnika, dnevnica za teren. Prijava radnika na mirovinsko i odjava istih. Obračun amortizacije. Izrada dnevnika i glavne knjige za sve navedeno. Priprema dokumentacije za kredite. Izrada godišnjeg obračuna ( PD obrazac i GFI-POD)
IMAMO JEDNU FIRMU KOJA CE SLJEDECIH GODINU-DVIJE BITI U MIROVANJU ,KOJA BI BILA CIJENA TOG ODRŽAVANJA FIRME, DA SE SAMO PREDAJU OVI OSNOVNI IZVJEŠTAJI, FIRMA NEMA NIKAKVIH KREDITA NITI OBAVEZA NITI OBRADU RAČUNA KUPVINE NITI NIŠTA TAKVOG ZNAĆI FIRMA NE POSLUJE SADA I U MIROVANJU JE, KOLIKO BI KOŠTALO SAMO DA JU SE ODRŽAVA NA ŽIVOTU Da li postoji kakvo mirovanje firme i koliko je to mjesečno održavanje?