Poštovani, Trebali bi savjetovanje i pomoć pri osnivanju društva s ograničenom odgovornošću (d.o.o.) u Hrvatskoj. Vlasnik d.o.o.-a bio bi državljanin Slovenije. Tvrtka bi se bavila sa elektromontažom u državama članicama EU, najviše u Njemačkoj. Radnici bi bili državljani zemalja izvan EU (BiH, Srbija, Makedonija...). Molimo vas za ponudu – koliko bi iznosila cijena vaše usluge za pomoć pri osnivanju poduzeća u Hrvatskoj i koliki bi bio mjesečni trošak vođenja računovodstva. Hvala.
Poslovi: 3 trgovine na malo, tri žiro računa, ulazni računi sa izrađenim kalkulacijama dostavljaju se na knjiženja, obračun plaća prema satima rada, neoporezivi izdaci, sve u vezi pdv-a, uvoz iz eu ponekad, 3 fiskalne kase, prijava i odjava radnika i dr. ZR, statistika i sl. Molim ponude sa specifikacijom stavaka.
Poštovani, Planiram otvoriti vlastiti paušalni obrt za izradu 3D vizualizacija interijera i eksterijera (po struci sam krajobrazni arhitekt) i već sam napisao skoro cijeli poslovni plan, ali me još prije predaje zahtjeva zanimaju neki detalji vezani uz račune i troškove, oko kojih imam pitanja. Ne znam trebam li doći fizički kod Vas na savjetovanje ili ćemo se čuti telefonski? Ili možete pismenim odgovorom malo detaljnije to sve objasniti? Zanima me sljedeće: 1.) Je li bolje odabrati paušalni obrt ili klasični? Koje su sve točno razlike, osim u ograničenju zarade na 60.€ godišnje? I na jedan i na drugi način se dobiva isti iznos potpore koji mi je potreban (€). Što je po Vama bolje za nekoga tko tek prvi put otvara obrt? 2.) Koliko točno plaćam doprinos za paušalni obrt? (,51 €) ? Moram li to sam uplaćivati ili mi se to može skidati automatski s računa svaki mjesec? I na koji račun točno? 3.) Isto pitanje i za ostale redovne mjesečne troškove... Trebaju li ti troškovi (u mom slučaju to su režije, mobitel-pretplata, prijevoz, uredski materijal, reklame na društvenim mrežama, trošak knjigovodstva) biti vidljivi svaki mjesec kod knjigovođe? 4.) Kako, koliko i kome točno plaćam porez na dobit (20%)? Moram li to sam uplaćivati ili mi se to skida automatski s računa svaki mjesec? I na koji račun točno? 5.) Koliki su prirezi, što moram sve znati o njima, kako i kome ih plaćam? 6.) Na koji način točno knjigovođa dobiva uvid u moje prihode i rashode? Vidi li ih on automatski, ima li pristup mom računu? Ili mu moram dostavljati svaki mjesec bankovne izvode kako bi ih vidio? 7.) Kolika je mjesečna cijena Vaših knjigovodstvenih usluga i općenito neka prosječna cijena knjigovodstvenih usluga za paušalne obrte? Hvala unaprijed i Lijepi pozdrav!
obrt je osnovan , cijelo poslovanje vodimo sami, treba knjiženje računa jednom mjesečno i završetak godine sa svim popratnim papirima. uz vlasnika ima i jedan zaposleni. Bavimo se informatikom i uslugama najma opreme i programa, trgujemo robom preko interneta, ali nemamo skladiŝte. Potrebno praćenje poslovanja uz savjete oko PDVa i potrošnje te ulaganja.
Opis djelatnosti (primjer 2 – proširena verzija): Moja djelatnost obuhvaća izradu i prodaju digitalnih umjetničkih sadržaja. Fokus je na ilustracijama, animacijama, dizajnu likova te stvaranju predloženog materijala za druge umjetnike (poput baza za crtanje i species dizajna). Koristim platforme poput Patreon-a, Ko-fi-ja, Gumroada, DeviantArta i Payhipa, putem kojih prodajem proizvode u digitalnom obliku ili nudim članstvo s redovitim "nagradama" za podržavatelje. Djelatnost se odvija isključivo online, a ciljano tržište je međunarodno. Svaka platforma mi šalje jednom mjesečno zbirnu uplatu zarade koja sjedne na moj PayPal račun. Oni sami odrade fee, PDV i ostale naknade prilikom prodaja i uplata od strane mušterija, novac koji ja na kraju vidim i dobijem ide meni direktno na PayPal račun.
Zelio bi otvorit pausalni obrt kao teniski trener, za poduku tenisa. Zanima me dali sve mogu napravit online jer nisam u Hrvatskoj sigurno iducih mjesec dana. Dobio sam uvjerenje koje mi omogucuje da poducavam tenis. Jel moguce imat samo jednog klijenta, koji je stranac. Ne posjeduje klub, nego je fizicka osoba.
Dear Sir/Madam, I hope this message finds you well. I'm Florencia and I work in the Finance team at Way2VAT. Way2VAT automates the VAT refund process, ensures compliance with local tax rules, and reduces administrative work for companies. We are assisting a client based outside of the EU who has incurred expenses in Croatia. We are looking for a local agent who can act as their local representative to submit VAT refund claims. Could you please provide us with an offer for the following services: • Acting as local representatives for our client in Croatia and submitting their claims, • Advising whether it would be necessary or beneficial for the client to register for VAT in Croatia in order to reclaim VAT. Please include details on your fees, process timelines, and any other relevant information. Thank you very much for your assistance. We look forward to your response. Best regards,
Poštovani Mi kao amaterski nogometni klub djelujemo kao udruga građana, te smo registrirani kao neprofitna udruga. Nemamo nikakvu vlastitu dobit od iznajmljivanja i slično, osim dotacija od strane Zajednice sportskih udruga grada Varaždina, te eventualno Županijskog nogometnog saveza. Ostatak sredstava prihodujemo donacijama pravnih i fizičkih osoba i eventualno ako uspijemo dobiti kakvo sponzorstvo. Zanima nas prvenstveno cijena vođenja kvalitetnog knjigovodstva za našu udrugu.
Ugostotelj, caffe bar, ulaznih računa godišnje, fiskalna kasa, gotovinsko i kartično plaćanje, prijava i odjava radnika, prijava promjene i odjava poslovnog prostora, dobavljače plaćamo sami, obračun plaća,pdva,poreza na potrošnju, završni račun i sve vezano uz to, davanje svih informacija o poslovanju na naš upit, sezonsko poslovanje vezano za turističku sezonu, pisanje odluka, javiti nam važne zakonske promjene
-izrada svih GFI, sva obrada bankovne dokumentacije radi kredita (tri banke) + leasing -proizvodnja i usluge (poljoprivreda i usluge u poljoprivredi) -izrada ugovora o radu, prijava radnika, plaće (prosječno 10 zaposlenih) -obračun amortizacije ( osnovnih sredstava) -predaja pdv, pdv-s, obrazac URA,