Kroz godinu organiziramo do 5 dogadaja i konferencija za koje nam je potrebna brza reakcija i dostupnost knjigovodstva i racunovodstva koje nam na nas zahtjev izdaju ponude i racune. Godisnje izdajemo do racuna (clanarine, kotizacije), do ponuda. Ocekujemo pracenje vazecih propisa i zakona te ukazivanje na nase obveze sukladno njima.
Poduzeće je neprekidno aktivno od . Sada ide polako prema likvidacije, još nekih godinu i pol rada. Jedini zaposlen je direktor i većinski suvlasnik (65%) poduzeća. Mjesečno se izda nekih 10-takfaktura, toliko ima i onih ulaznih. Nema maloprodaje niti dućana, samo par transakcijski računa na mjesec. Postoji i lager nekonvetne robe, koja se ne prodaje, ali čini zalihu. Postoji imovina poduzeća, zemljište i hale, kao i zadržana dobit iz proteklog perioda.
Potrebno je izraditi završni obračun za . godinu jer još nije predan. Tvrtka nije bila u sustavu PDV-a cijelu g. i sve do 31.7.. Sva dokumentacija je sortirana po mjesecima, ulazni/izlazni računi, izvodi, pozajmice, sve sortirano papirnato i digitalno. Tvrtka se bavila kozmetičkim uslugama (umjetni nokti) i završnim radovima u graditeljstvu. Kozmetičke usluge ne posluju od 30.6.. već samo građevinski radovi. Tvrtka je bila u problemima zbog bolesti te trenutno izlazi iz problema i sklopljena su dva veća posla te smo prema tome ušli u sustav PDV-a sa 1.8.. i trebali bi daljnje vođenje knjiga. Ukoliko netko ne može preuzeti vođenje knjiga, a u mogućnosti je izraditi završni račun i to nam odgovara.
Potrebno mi je porezno savjetovanje za razumjevanje poreznih implikacija ugovora o poslovnoj suradnji u kojem 2 ili više društva zajedno sudjeluju u nekoj investiciji i pritom dijele dobit i gubitak, a bez osnivanja posebne pravne osobe za taj posao. Npr. društvo A i društvo B zajedno žele sudjelovati u investiciji, zakupiti prostor, ulagati u neku opremu, dijeliti rizik i ostvariti profit. Društvo A je nositelj posla i samostalno vodi poslovanje, zaprima ulazne račune i izdaje izlazne račune. Društvo B sudjeluje kapitalom s očekivanjem ostvarivanja dijela dobiti, ali sudjeluje i u potencijalnom gubitku do razine vlastitog kapitala.
Potrebna je osoba koja će nas obavještavati o zakonskim promjenama, biti dostupna za bilo kakve nejasnoće, osoba koja će raditi polugodišnja i godišnja izvješća, u slučaju kakvih kontrola zastupati nas pred financijskom i poreznom inspekcijom. U sklopu AK je Stanica za tehnički pregled. Ovo je udruga građana koja u svom poslovanju ostvaruje prihod te smo obveznici poreza na dobit. U svom vlasništvu ima dva poduzeća: Prva autoškola d.o.o. i Automehanika d.o.o.
trazim knigovodju koji je spreman da educira u vezi placanja pdv-a za non rezidente koji rentiraju apartman turistima pausalno. Naucila sam dio koji rade domaci pausalci samo me zanima da platim nekiga da sa mnom prodje pdv, Ura i Pdvs formulare na E poreznoj kako bih naucila da sama to radim ubuduce.
Od knjigovodstva očekujemo ažurno vođenje dokumentacije, da konto kartice kupaca možemo dobiti točne najkasnije drugi radni dan, da nam knjigovodstvo sugerira najbolje opcije postupanja koje su za nas kao društvo najpovoljnije, da odlično barata s pravnim normama kako se ne bi ponovno dogodilo nam se vode evidencije i donose odluke za stvari koje nisu uopće odnosne na nas kao društvo. Pojednostavljeno, očekujemo od knjigovodstvene usluge da mi kao t.d. ne moramo voditi još posebno sve evidencije (npr. putne troškove, izdane račune itd) već da knjigovodstveni ured ažurno vodi sve knjige i predlaže nam najbolja rješenja za nas kao društvo te vodi evidenciju svih naših obveza prema državi i drugo (npr. redovni godišnji obračun kamata na pozajmice i slično).
mi smo turistička internetska agencija koja se bavi isključivo prodajom izleta u Istri. Najviše prometa imamo sa Kompasom gdje prodajemo izlet u Veneciju. Isto tako , mi nemamo račune od 1 do 5 mjeseca , a ako imamo mogu najviše biti od 1 do 4 računa . Največi promet imamo u 6,7,8, i 9 mjesecu već manje nešto u 10 mjesecu. Ono što me zanima to su troškovi, koji bi mi bili priznati,
Vlasnik/Direktor zaposlen u EU na puno radno vrijeme, preuzeo vlasnistvo d.o.o nedavno. U iducih 12-24 mjeseci ne planiramo aktivno raditi sa tvrtkom, moguca izdaja do maksimalno 2-3 racuna na godisnjoj razini no i to je upitno. Potreban partner koji ce nam ispunjavati sve mjesecne odnosno godisnje obveze tvrtke prema drzavi/poreznoj upravi. Firma nema zaposlenih.
Uskoro cu otvarati J.D.O.O za prodaju rabljenih automobila (iz uvoza) pa me zanima dali se moze preko vas prijaviti na maržni pdv i posto bi ja bio osnivac i jedini zaposleni dali si moram isplacivat placu ili moze kao isplata dobiti/dividende? I naravno dali se moze napravit to sve oreko Vas i koja je mijesecna cijena za usluge? S postovanjem