Hvala Trebam.hr. Preko Vas sam pronašao knjigovođu koji ima moju pohvalu za ljubaznost. Mislim da biste u ponudu mogli staviti i konzultante za EU fondove.
Trebali smo vođenje knjigovodstva za građevinsku tvrtku pa smo se obratili Trebam.hr i pronašli knjigovođu s kojim smo mjesec dana u suradnji. Zasad sve funkcionira kako treba.
Riječ je o j.d.o.o. firmi za usluge izrade i montaže namještaja koja je bila u osnivanju i bilo nam je nepohodno pronaći knigovodstveni servis. Između više ponuda, odlučili smo se za VEMAR PLUS d.o.o. Tek smo startali sa suradnjom. Zasad je sve u redu, prema očekivanjima i dogovoru.
Savjetujemo vam da o svim problemima prvo razgovarate sa svojim računovođom i zajedno pronađete rješenje. Ako to nije moguće, promijenite računovodstvo.
Računovodstveni servis možete promijeniti u bilo kojem trenutku. Jednostavno otkažite ugovor i sklopite novi ugovor sa servisom koji ste odabrali. Trebam.hr vam može pomoći s ponudama različitih računovodstvenih usluga.
Prema zakonu, svaki poduzetnik dužan je sve poslovne knjige voditi uredno, ažurno, točno i istinito, kako bi država lako mogla utvrditi porez. Pažljivim vođenjem poslovnih knjiga i poduzetnik i država imaju cjelovit pregled poslovanja.
Rad knjigovodstvenih servisa obuhvaća: pripremu zahtjeva zaposlenika za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, popunjavanje i podnošenje obrazaca poreznoj upravi i FINA-i, izradu dokumenata i izvještaja, stručne savjete za poduzetnike, obračun i ispis platnih lista.
Sve što vi trebate napraviti je dati knjigovođi na uvid sve potrebne dokumente kako bi mogao obaviti svoj posao. Nakon toga biste ga trebali obavještavati o svim novitetima u tvrtki za koje se može očekivati da utječu na poslovnu evidenciju tvrtke.
Poštovani, obzirom da smo se našli u nezgodnoj situaciji, naime , knjigovotkinja koja nam je vodila knjige, odlučila nam je dati otkaz, bez da nam napravi završni obračun za . godinu, te da nas vodi dalje, tražimo drugog knjigovođu, te nas zanima da li Vi primate nove klijente, te kolika bi bila cijena istoga ? Naime, mi smo jdoo koji nije u sustavu pdv-a ,sa 1 zaposlenim, 1 irom mjesečno, i obračun plaće...trenutno je tvrtka u mirovanju, inače je registrirana na rentanje vozila, ali smo u međuvremenu prodali vozila, te smo nabavili usisavače za čišćenje, i da ćemo se baviti čišćenjem, ali trenutno mirujemo. tvrtka nam je vođena u Synesis programu, ako je to bitno. Ukoliko primate nove klijente, i ovako naš slučaj , molim Vas za ponudu. S poštovanjem, Jelena Levak.
Poštovanje, tražim knjigovođu koji može sve raditi umjesto mene, a ja da samo ispisem racun znaci bilo bi idealno kada bi imali i svoju platformu za izradu računa i ostalog. Imam knjigovodu, ali ne radi sve sto ja trebam. Trenutno sam van sustava PDV i obrt imam uz postojeci posao gdje sam zaposlena. Kroz kratko vrijeme planiram imati samo obrt, a i kroz neko vrijeme obrt ce proci i u sustav pdva. Radi se o mrežnom marketingu, u prosjeku ispisujem od 10 do 20 računa na mjesec što se tiče maloprodaje, i primam uplate od veleprodaje jedanput na mjesec. Dakle trebam knjigovodu koji ce kad prodem prag za PDV moci i dalje sa mnom raditi i voditi sve sto treba, a idealno bi bilo da ima i svoj program i sve za ispisivanje računa. Hvala.
U potrazi smo za knjigovodstvenim uslugama za buduću novoosnovanu tvrtku (d.o.o). - tvrtka će imati 1 vlasnika/zaposlenika/direktora - posao će biti u IT banši - baviti će se prodajom digitalnih proizvoda i usluga - proizvodi će se prodavati automatiziranom kartičnom naplatom (pretplate) putem platforme Stripe - klijenti će biti pravne i fizičke osobe u EU i izvan EU (dakle cijeli svijet) Tražimo knjigovođu partnera koji će biti dostupan za savjetovanje vezano uz knjigovodstvena, administrativna i porezna pitanja i koji ima iskustva s navedenim (naglasak na poslovanju s cijelim svijetom). Trenutno poslujemo preko obrta, a od knjigovođe također očekujemo i da nam pomogne oko osnivnih procedura vezanih uz pokretanje d.o.o-a, prijenosa poslovanja na tvrtku, transfera određenog dijela opreme i vlastitog softvera i slično. Molimo izračun cijene za knjigovodstvene troškove. Za bilo kakva dodatna pitanja, stojimo na raspolaganju.
Vozim taksi preko Bolt platforme. Licenciran sam i izvadio potrebne dozvole. Obrt mi se oporezuje paušalno i nisam planirao uzeti knjigovođu ali odlučio sam na nekoliko mjeseci zaposliti jedno radnika na nepotpuno radno vrijeme, 10 sati tjedno pa sam zato odlučio potražiti pomoć od knjigovođe da sastavi potreban ugovor i knjiži plaće i sve ostalo
Prešao prag i ušao sam u sustav PDV-a, uslužna je djelatnost sa oko 10 računa u idealnim mjesecima, najviše radim sa fizičkim osobama. Posebnost je da nemam nekih ulaznih troškova s obzirom na djelatnost tako da bi trebao prpkativno knjigovođu koji će samnom optimizrati trošak pdva i troška koji trebam stvoriti i iskoristiti/uložiti kako bi davanje u sami pdv bio sveden na minimalno.
Trebamo knjigovodju za umjetničku organizaciju odnosno kazališnu družinu koja je neprofitna organizacija. U pitanju je jednostavno knjigovodstvo, treba nam knjigovođa koji se razumije u našu sferu i potrebe. Rad je od projekta do projekta . Finaciramo se iz proracuna Ministarstva kulture ili Grada Zagreba raznih kulurnih natjecaja te donacija i prodaja predstava, bit ce sigurno mjeseci kad ce biti malo ili skoro nikakvog dogadjanja. Jednom godišnje je potrebo napraviti finacijski izvještaj za prošlu godinu. Mi smo za sad na početku i tek smo krenuli s radom pa bi nam bilo i zanimljivo da kad nemam financijskih dogadjanja da placamo samo odrzavanje ili neku minimalnu cijenu. mjeseci kad neće biti nikavih dogadjanja
Poštovani, naša tvrtka se bavi automatizacijom. Bitno nam je da knjigovodstveni servis točno provodi knjiženja, provodi PDV, da nam ukaže na greške koje se dogode u toku rada. Također nam je bitno da dobijemo korisne savjete od knjigovođe, da nas usmjeri ako nešto zapne te da jedna i druga strana pravilno i točno obavlja svoj dio posla.
Vlasnim sam turisticke i marketinske agencije. 99% uplata se vrsi transakcijskim putem. Osim unutar hrvatske izdajem racune i inozemnim agenvijama, povremeno. Sezonski radim, iako je agencija prijavljena na cijelu godinu, iznova, od 02.09.. Rijec je o obrtu, jedini sam zaposlenik i potrebno mi je savjetovanje sa knjigovođom. Knjige su uredno vođene. KP, prijave, PO-SD obrasci. Osim navedenog trebam i savjetovanje vezano za vođenje apartmana, tj. plaćanje poreza. Isto uredno, nije rijec o istom OIBu, apartman je na oca, ja pomazem. Znaci trebam savjetovanje, razgovor sa knjigovođom, pa cemo dalje vidjeti sto sve treba.
Remaris master šifru backoffice dobiva knjigovođa, zbog ulaznih računa
Paušalni obrt -za čišćenje stambenih zgrada i drugih objekata. Treba mi knjigovođa da vodi tih par izdanih računa mjesečno i brigu oko porezne jer osobno ne stignem se s tim baviti. Mjesečna cijena do 40 eur mjesečno maksimalno jer trenutno nema posla još. Ako bi se posao razvio kasnije bi dogovarali drugu cijenu.