6 ponuda za reviziju s 1 upitom

Ocjene klijenata

5,0
Monika B. , Pula

Želim pohvaliti brzi odgovor knjigovođa. Poslali smo upit za godišnju reviziju i primili istog dana četiri ponude od kvalitetnih revizorskih tvrtki. Odabrali smo jako profesionalnu tvrtku koja je imala iskustva u reviziji baš u vrsti poslova kojima se mi bavimo, tako da smo u njih imali potpuno povjerenje. Hvala njima i veliko hvala na pomoći Trebam.hr!

5,0
Anka K. , Dubrovnik

Kontaktirali smo Trebam.hr jer smo trebali reviziju naših računa. Knjigovođa kojeg smo odabrali bio je profesionalan, imao je mnogo znanja, poštivao je dogovoreni rok i ponudio nam je pravičnu cijenu. Vrlo smo zadovoljni s njime.

5,0
Viktor N. , Đakovo

Vlasnik tvrtke, Amerikanac, zamolio nas je da pošaljemo upit za reviziju naše financijske izjave. Odabrali smo tvrtku koja nam se činila najprofesionalnijom. Na kraju, revizija je bila gotova brzo i obavljena je kompetentno.



Provjereni izvođači. Surađujemo samo s provjerenim izvođačima.
Ponude ćemo vam poslati u najkraćem mogućem razdoblju, najduže u roku od tjedan dana.
Uštedite vrijeme i novac! Do 6 ponuda s 1 upitom.

Nudite li usluge? Novi klijenti za vas svaki dan.

5.000+ aktualnih projekata mjesečno. Odredite kakve klijente želite i dogovorite nove poslove. Bez obveze.

Pridružite se

Često postavljana pitanja

Tvrtke za reviziju u Hrvatskoj

Nedavni upiti za reviziju

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 700
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 700
  • Broj zaposlenih: 1200
  • Obveznik PDV-a?: Da

Poštovani, Usluge za koje trebamo ponude su sljedeće : Računovdstveni poslovi : unošenje točnih i pravovremenih financijskih transakcija i podataka u računovodstveni sustav i naš sustav SAP obračun PDV-a i podnošenje zahtjeva za povrat obavljanje mjesečnog procesa zatvaranja i izvještavanja - knjiženja s pravilima klijenata Knjiženje, prijenos, usklađivanje unutar grupe , pregled prihoda, izvještaji za upravu usklađivanje salda s klijentima priprema stanja dugovanja dobavljača i klijenata izvještaji periodičnog bilježenja ukalkuliranih stavaka financijskim kontrolorima održavanje evidencije dugotrajne imovine periodično bilježenje ukalkuliranih stavki i rezervacija usklađenje bankovnih računa ispostava financijskih izvješća komunikacija na engleskom vezano za promjene o računovodstvenim politikama, obavezama i sl. praćenje dostupnog gotovog novca priprema bruto bilance, računa dobiti i gubitka, povezanih izvješća za godišnje izvješće te pružanje podrške tijekom procesa godišnje revizije pravovremeno podnošenje zakonskih izvješća vlastima Vanjsko trgovinsko poslovanje vođenje nadzorne knjige prijava HNB ino uplate prijava inokredita HNB - namjera, registracija ugovora, praćenje priljeva i odljeva Izdrada mjesečnih izvješća mjesečna, tromjesečna i godišnja izvješća statistička izvješća izvješća prema zahtjevu Također, radimo u sustavu SAP tako da bi ponuda trebala sadržavati i rad u programu SAP. Hvala Lp

Revizija

  • Pravni oblik tvrtke: d.o.o.
  • Broj zaposlenih: 20
  • Koju uslugu trebate?: Revizija financijskih izvještaja

Poštovani, s obzirom da smo obveznici revizije, ljubazno molimo ponudu. Naša djelatnost vezana je za usluge u građevini, gradnja stambenih i nestambenih zgrada, i prodajia robe ali samo u tranzitu ( znači nemamo skladišta ). Očekujemo reviziju financijskih izvještaja, uz adekvatnu naknadu. s poštovanjem, Zvonimir Galić

Revizija

  • Pravni oblik tvrtke: udruga
  • Broj zaposlenih: 100
  • Koju uslugu trebate?: Revizija financijskih izvještaja

Poštovani, na zahtjev Upravnog odbora Udruge s invaliditetom , molim Vas ponudu za uslugu revizije naše udruge te društvenog poduzeća Bartolomej j.d.o.o. čiji je osnivač udruga. Na web stranici udruge www.uosisb-knin.hr možete pronaći sve informacije o nama, te na linku www.uosisb-knin.hr/izvjestaji-odluke-pravilnici/ sve prethodne izvještaje. Srdačan pozdrav i nadamo se Vašem brzom odgovoru! Toni Babić Sv. Bartolomej

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Da
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 1000
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 225
  • Broj zaposlenih: 34

Poštovana, mi smo sadašnjost d.o.o. , naša djelatnost je prema NKD-u 58.11 Izdavanje knjiga i trebali bi zbog organizacijskih promjena dio poslova dati van kuće. Pa smo u fazi traženja najpovoljnije ponude za vanjske računovodstvene usluge. Poslove za koje nam treba vanjska usluga je: 1.Provjera i obračun mjesečnog PDV-a, knjiženje PDV obrasca u financijsko i slanje na poreznu upravu : PDV obrasca, PDV-S obrasca, Obrazac ZP, i prema potrebi obrazac PPO (on je tromjesečan ako ima ) 2.Knjiženje-prijenos robnih dokumenata u financijsko-mjesečno 3.Usklađivanje stanja skladišta -robnog stanja sa financijskim mjesečno 4.Obračun proizvodnje mjesečno po mjestima troška ( broj novih naslova mjesečno cca od 5 do 10) 5.Unos osnovnih sredstava, obračun amortizacije mjesečno ( cca 5-10 novih osnovnih sredstava godišnje) 6.Knjiženje plaća i autorskih u financijsko 7.Završni GFI račun, PD obrazac, obračun TZ, Obračun šume,Fina -statistika, Fina-javna objava i Bilješke za revizijsko mišljenje, suradnja sa revizijom. Svi ostali računovodstveni poslovi odrađuju se s postojećim djelatnicima unutar kuće (plaće, autorski honorari, prijave odjave s HZMO-a, knjiga URA, IRA, salda konti kupaca i dobavljača, kartično poslovanje, platni promet) za to ne treba vanjska usluga. Imamo: -Godišnje 2. ulaznih računa -Godišnje 12. izlaznih računa -Godišnje oko cc 70 novih naslova -prosječno 42 zaposlena

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: j.d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 4
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 4
  • Broj zaposlenih: 0
  • Obveznik PDV-a?: Ne

Tvrtka je u postupku otvaranja, neće biti u sustavu PDV-a, u početku rada neće imati zaposlene. Namjeravana djelatnost su usluge savjetovanja i revizije poslovnih sustava prema zahtjevima međunarodnih standarda. U početnom razdoblju pretpostavka je da će se izdavati manji broj faktura prema ugovorenim pravnim osobama za realizaciju usluga tehničkog pregleda ili savjetovanja. Moguć je povremeni angažman stručni suradnika putem ugovora o djelu.

Revizija

  • Pravni oblik tvrtke: d.o.o.
  • Broj zaposlenih: 0
  • Koju uslugu trebate?: Revizija financijskih izvještaja

Neoperativno društvo, nema zaposlenih, %-tni vlasnik društva kćeri ALFA HOLDER i vlasnik određenog broja dionica (<20%) jednog dioničkog društva (SNH GAMA d.d.). Izlaznih računa nema, a ulazni se svode na računovodstvene i tu i tamo odvjetničke - ukupno ih je za cijelu . bilo 15. Obveza revizije za . je nastala zbog iznimnog prihoda (dividenda) realiziranog u . godini. Molimo zasebno iskazanu cijenu za reviziju konsolidiranih fin. izvj., kao i pojedinačnih fin. izvj. Hvala i lp!

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: obrt
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 20
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 5
  • Broj zaposlenih: 1
  • Obveznik PDV-a?: Ne

Poštovani, bavim se dizajnom i edukacijama za djecu pa Vas ljubazno molim za okvirnu ponudu za mjesečno vođenje knjiga. Radi se o dizajnu interijera, produkt dizajnu i vođenju ciklusa radionica za djecu (7 polaznika po grupi). Obzirom da se radi o paušalnom obrtu i početku poslovanja, zamolila bih Vas okvirne smjernice Vaših usluga.

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: j.d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 20-50
  • Broj primljenih računa / mjesečno: do 50
  • Broj zaposlenih: 1
  • Obveznik PDV-a?: Ne

Poštovani, molim ponudu za knjigovodstvene usluge za j.d.o.o. u kojem je 1 zaposlen (direktor), broj mjesečnih izlaznih računa se kreće otprilike od 20 do 50 (ovisno o mjesecu i intenzitetu posla). Broj mjesečnih ulaznih faktura je prema gruboj procjeni manji od 50, no sve izlazne i ulazne račune ionako evidentiram i popišem, kao što i aktivno sudjelujem u izradi GFI-a. Nisam u sustavu PDV-a. Molim Vas ponudu. Molim kontakt putem maila.

Porezno savjetovanje

  • Pravni oblik tvrtke: d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 10
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 10
  • Broj zaposlenih: 40
  • Obveznik PDV-a?: Da

Tražimo računovodstvo, koje bi obračunavalo plače za izaslane radnike. To znači da bi kod platnih lista trebalo obračunati hrvatske doprinose i njemačke- lohnsteuet. Takođe bi trebalo svaki mjesec preko sistema Elstar u njemačkoj oddati podatke o odvedenom LS i taj obrazac slati nam, da uplatimo taj ls u njemačkoj.

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: Do 3
  • Broj primljenih računa / mjesečno: Do 5
  • Broj zaposlenih: 0
  • Obveznik PDV-a?: Da

Tražim povoljno vođenje knjigovodstva za firmu koja će biti "u mirovanju". Ja sam vlasnik firme, supruga obavlja funkciju direktora a zaposlena je u državnoj upravi. Nema zaposlenih, ja imam registriran obrt za taksi prijevoz i u obrtu ću biti prijavljen na radno mjesto. Firma ostaje aktivna jer su na firmu registrirana 2 vozila za taksi prijevoz i na firmu glase dozvole i licenca.za taksi prijevoz. Mjesečni računi su za najam jednog vozila, možda još 1-2 računa i to predstavlja sav prihod firme. Ulazni računi će biti samo za telekom usluge za jedan mobitel, G-suite, FINA licenca. Mjesečno plaćanje za telefon, HGK i TZ radim sam preko internet bankarstva.