Vaša ekipa mi je pomogla pronaći dobru firmu za porezno savjetovanje i sada surađujemo skoro pune dvije godine. Profesionalni su, uvijek me upozoravaju na važne datume ili procedure koji se tiču moje tvrtke i vrlo su ljubazni kad god ih trebam. Jako sam zadovoljan s njima. Također, veliko hvala Trebam.hr što su mi ih pomogli pronaći.
Hvala Vam na svim ponudama! Odabrao sam tvrtku za porezno savjetovanje koja mi je najbrže odgovorila i koja mi se činila najviše profesionalnom. Tek smo započeli suradnju, a zasad je njihova usluga besprijekorna.
Imali smo priliku usporediti tri vrlo dobre ponude tvrtki za porezno savjetovanje. Ekipa iz tvrtke koju smo odabrali zasad je pouzdana, profesionalna, srdačna i od velike pomoći. Također, ovu tvrtku plaćamo 20 % manje nego prijašnju. Definitivno preporučujem Trebam.hr bilo kome tko traži dobru firmu za porezno savjetovanje.
Porezno savjetovanje uključuje: pomoć kod izrade poreznih prijava, identifikaciju poreznog rizika, porezno planiranje i poreznu optimizaciju. Računovođa će također odgovoriti na sva vaša pitanja o porezima i pružiti vam svu potrebnu podršku.
Vaš računovođa pomoći će vam u svim poreznim pitanjima – bit će prisutan na svim inspekcijama i mogućim poreznim sporovima pred sudovima te vas zastupati u poreznom postupku pred poreznim tijelima.
Preporučujemo da se zaštita povjerljivih podataka i informacija unaprijed navede u ugovoru o upravljanju knjigovodstvenim uslugama između klijenta i računovodstva. Informacijska sigurnost podataka također je važna, knjigovodstvo mora osigurati kopije podataka i odgovarajuću zaštitu od neovlaštenih upada u svoj informacijski sustav. Ako je potrebno i ako porezna služba to zatraži, knjigovodstveni servis po zakonu je dužan predati vaše poslovne knjige poreznoj upravi.
Poštovani trebam porezno savjetovanje. Situacija je sljedeća. Osoba (otac) na koju je Opg je ušlo u mirovinu, da li ulaskom u pdv-om registrana osoba(otac) mora zamrnuti mirovinu ili može primati i biti nositelj opg-a još uvijek? Sezonski posao od 1.5 do 1.10. 50 izlaznih računa je na godinu. Ulazne do ove godine nismo vodili. Imamo masline i bavimo se proizvodnjom maslinovog ulja. Molim ponudu
Poštovani, trenutno radim kod poslodavca (puno radno vrijeme) gdje se plaćaju porez i svi doprinosi za mene. Imat ću dodatni redoviti drugi dohodak direktno iz inozemstva. Riječ je o mjesečnom iznosu za koji vjerujem nije isplativo otvarati paušalni obrt, barem ne za sada. Dohodak se može klasificirati kao autorsko, a ne samo kao obično djelo. Trebam porezno savjetovanje: -kako točno ispuniti i prijaviti se u RPO za drugi dohodak izravno iz inozemstva (bez otvaranja obrta, ili ičeg drugog) -primjer ispunjavanja JOPPD obrasca za moj slučaj -na koje račune, kako i kada uplatiti porez (prirez) i doprinose. Srdačan pozdrav, LC
Tražim porezno savjetovanje vezano uz usluge koje kao obrt u Hrvatskoj obavljam/pružam njemačkom poduzeću (uslugu obavljam online). Konkretno me zanimaju uvjeti oporezivanja, načelo reverse charge i slične obveze koje se mogu pojaviti u vezi s time da većinu svojih usluga pružam izvan granica Hrvatske. Trenutačno obrt nije u sustavu PDV-a, ali me zanimaju i obveze/mogućnosti povezane s ulaskom u sustav PDV-a. Potrebna usluga savjetovanja nije vezana uz grad u kojem se obrt nalazi, u obzir dolazi i savjetovanje online. Imam knjigovodstveni ured koji mi vodi knjige te sam samo u potrazi za savjetovanjem vezanim uz prekogranično pružanje usluga. Unaprijed zahvaljujem na ponudama.
ured, bavimo se trgovačkim pravom. Klijenti su trgovačka društva tako da nema puno pojedinačnih faktura mjesečno. Troškova nema puno, osim plaća i režijskih troškova za ured. Potrebno nam je i povremeno porezno savjetovanje (dohadak/dobit ) radi smanjenja troškova po osnovi poreznih davanja.
Mi smo firma koja nije velika, temeljni način zarade je risk management.Želimo to proširiti da se odvoji, želimo se baviti preprodajem auta,a to je dosta komplicirano, cjeđenjem sokova, imali bi dosta različitih djelatnosti. To je sve sklono promjenama, mislim da knjigovoda nebi to mogao sve pokriti ,pa mi je potrebno porezno savjetovanje.
Investiranje u kupnju zemljišta i gradnju apartmanskih zgrada. Za prvu ruku vlastitim sredstvima, a kasnije prikupljanjem sredstava i vođenjem projekta. Za sada osim kupnje zemljišta pa do građevinske dozvole za prvi objekt ne bi bilo prometa (osim troškova izrade parcelizacije, projekta i građevinske). I inače promet ne bi bio značajan po broju računa, a niti se ne planira imati zaposlenu osobu. Vlasnik je zaposlen na plaću koja je veća od minimalne direktorske tako da nema doprinosa. Glavno očekivanje uz vođenje računa je porezno savjetovanje uz samu djelatnost investiranja u gradnju I prodaju nekretnina. Uz to bili bi voljni priječi i sa obrtom u osiguranju koji je ove godine izašao iz paušalnog oporezivanja. Samo je vlasnica zaposlena u obrtu. Broj mjesečnih računa cca 5. Potrebna i izrada izvještaja za HANFA-u. Zaključak: dobivaju se dva klijenta, d.o.o. i obrt.
Mi smo informatička firma kćer jedna američke firme Usluge koje trebamo su: a) Financijsko knjigovodstvo - knjiženje propisane i knjigovodstvene dokumentacije - knjiženja u financijskom knjigovodstvu s analitikom salda konta, kupaca i dobavljača (knjiženje izlaznih računa, ulaznih računa, izvoda, cesija, kompenzacija i dr.) - knjigovodstvo osnovnih sredstava i sitnog inventara sa obračunom amortizacije - obračun poreza na dobit i drugih davanja državi (članarine) te sastavljanje godišnjih financijskih izvještaja (GFI-POD), prema potrebi komunikacija sa Poreznom upravom, SNU, HZZO, HZMO i dr. - interno praćenje poslovanja (izvještavanje menedžmenta na mjesečnoj razini), - obračun poreza na dodanu vrijednost i drugih poreza, - obračun putnih troškova. b) Obračun plaća i drugog dohotka - prijave i odjave radnika (HZMO, HZZO) - obračun plaće za zaposlenike - ispis platnih listi, e-mail dostavljanje platnih listi - priprema IP obrazaca za zaposlenike c) Porezno savjetovanje u vezi s redovnim poslovanjem
Poštovani, molim ponudu za knjigovodstvene usluge za j.d.o.o. u kojem je 1 zaposlen (direktor), broj mjesečnih izlaznih računa se kreće otprilike od 20 do 50 (ovisno o mjesecu i intenzitetu posla). Broj mjesečnih ulaznih faktura je prema gruboj procjeni manji od 50, no sve izlazne i ulazne račune ionako evidentiram i popišem, kao što i aktivno sudjelujem u izradi GFI-a. Nisam u sustavu PDV-a. Molim Vas ponudu. Molim kontakt putem maila.
Tražimo računovodstvo, koje bi obračunavalo plače za izaslane radnike. To znači da bi kod platnih lista trebalo obračunati hrvatske doprinose i njemačke- lohnsteuet. Takođe bi trebalo svaki mjesec preko sistema Elstar u njemačkoj oddati podatke o odvedenom LS i taj obrazac slati nam, da uplatimo taj ls u njemačkoj.
Tražim povoljno vođenje knjigovodstva za firmu koja će biti "u mirovanju". Ja sam vlasnik firme, supruga obavlja funkciju direktora a zaposlena je u državnoj upravi. Nema zaposlenih, ja imam registriran obrt za taksi prijevoz i u obrtu ću biti prijavljen na radno mjesto. Firma ostaje aktivna jer su na firmu registrirana 2 vozila za taksi prijevoz i na firmu glase dozvole i licenca.za taksi prijevoz. Mjesečni računi su za najam jednog vozila, možda još 1-2 računa i to predstavlja sav prihod firme. Ulazni računi će biti samo za telekom usluge za jedan mobitel, G-suite, FINA licenca. Mjesečno plaćanje za telefon, HGK i TZ radim sam preko internet bankarstva.