Mogu samo pohvaliti njihovu stručnost i profesionalnost! Optimizacija Google oglašavanja u koju smo uložili, već generira dobre rezultate. Povećali smo broj posjeta našoj web stranici za 25 posao, a počeli smo primati upite korisnika i iz drugih regija.
Dok smo sami eksperimentirali s Google oglasima, nismo vidjeli nikakve rezultate. Odlučili smo angažirati stručnjaka i naša je prodaja u kratkom roku porasla za 20 posto! Naš je brand postao prepoznatljiviji. Svakako ovo preporučujem svima koji žele poboljšati svoju vidljivost na Google-u.
Naš račun za Google oglase sada rješavaju profesionalci i jako smo zadovoljni. Sada imamo puno više vremena pobrinuti se za druge aspekte poslovanja.
Savjetujemo vam da angažirate agenciju i uz to učinite sve što je u vašoj moći da se nađete na prvoj stranici Googleovih rezultata. Primjerice, možete objavljivati članke na blogovima u koje ćete staviti poveznicu na svoju web stranicu, možete voditi svoj blog te upisati svoju web stranicu u razne internetske imenike. Time ćete doseći veću publiku.
Ne, svoju organsku poziciju možete poboljšati samo optimizacijom web stranice.
Osnove izrade kampanja možete naučiti sami, ali preporučujemo da na početku ne ulažete velike svote novca u svoje oglase. Ako želite postići što veću vrijednost za svoj novac, preporučujemo da za to angažirate kvalificiranu agenciju.
Poštovani, tražimo osobu za Internet oglašavanje – prednost poznavanje oglašavanja usluga, naime mi smo putnička agencija. Tražimo stručno vođenje našeg Google oglašavanja i redovito izvještavanje. Kontakt osoba: . Molim detaljnu ponudu mailom, kontakt i odmah ću se povratno javiti. Unaprijed hvala.
Poštovani, Molim vas ponudu za Google oglase, Facebook i Instagram oglašavnje za logistiško poduzeće koje bi se bavilo dostavom paketa na prostoru Republike Hrvatske te želi pospještiti prodaju svojih usluga prvenstveno privatnim korisnicima. Recimo da tvrtka ima web stranicu kao https://gls-group.eu/HR/hr/home i pod stranicu https://www.paket.hr/ Molim vas ponudu za sljedeće: 1. Optimizaciju stranice tipa https://gls-group.eu/HR/hr/home i https://www.paket.hr/ za do 5 ključnih riječi. 2. Trošak Google oglasa za Hrvatsku za ključne riječi pretraživanja "dostava paketa" i "slanje paketa" i eventualno uz to lokacija "slanje paketa npr Zagreb, Split...". 3. Trošak Google oglašavanja po kliku za ove iste pretrage kad se oglas stvarno posjeti. 4. Trošak Facebook i Instagram oglašavanja ali na način da se oglasi prvenstveno prikazuju onim ljudima koji su pretraživali informacije o dostavi/slanju/preuzimanju paketa ili komunicirali sa nekim o tome. S poštovanjem,
Tražimo stručnjaka za Facebook i Google oglašavanje za online shop. Molimo sve zainteresirane da se jave putem emaila.
obraćam vam se u vezi moguće suradnje na digitalnoj kampanji za prodaju ulaznica za nadolazeću Mindful Leadership Conference, koja će se održati 22. studenog . https://www.mindfulkonferencija.com/ Do početka događaja preostalo je oko 45 dana, a cilj kampanje je prodaja ulaznica u periodu od 30 dana. Primarni kanali koje želimo koristiti su: Facebook i Instagram (Meta oglasi) Google oglašavanje Remarketing Fokus je na konverzijama i stvarnim prodajama, uz transparentno praćenje rezultata. Ukupni raspoloživi budžet za cijeli projekt (vaša usluga + oglasni budžet) iznosi 1. EUR. Zanima me kako biste vi predložili raspodjelu tog iznosa (npr. omjer između oglašavanja i vaše naknade) te koje rezultate smatrate realno ostvarivima u tom okviru. Geografski fokus kampanje: Primarno: Zagreb, Rijeka, Ljubljana Sekundarno: ostatak Hrvatske i Slovenije Molim vas da mi pošaljete: Kratki prijedlog strategije (kanali, ciljanje, vremenski okvir) Prijedlog raspodjele budžeta Primjere sličnih kampanja koje ste vodili (posebno ako su uključivale prodaju ulaznica) Rok od kada biste mogli započeti s radom Cilj mi je pronaći partnera koji može pružiti mjerljive rezultate i otvorenu komunikaciju, uz fokus na konkretne ciljeve prodaje, a ne samo prisutnost na društvenim mrežama i lijepe vizuale. Unaprijed zahvaljujem na vremenu i prijedlogu. Srdačan pozdrav,
Poštovani, mi smo mlada agencija za nekretnine iz Zadra. Na našoj web stranici, lokalnim oglasnicima i društvenim mrežama već imamo objavljen veći broj vrlo atraktivnih nekretnina, u foto i video formatu. Ipak, unatoč trudu i redovitom objavljivanju sadržaja, trenutno ne ostvarujemo dovoljan broj konkretnih upita kupaca – osobito onih koji aktivno traže nekretninu na moru. Naš cilj je povećati vidljivost i privući i domaće i strane kupce. Dosadašnje Meta (Facebook/Instagram) kampanje nisu dale očekivane rezultate, a s Google oglašavanjem se sami još ne snalazimo dovoljno. Svjesni smo da je ulaganje u digitalni marketing nužno kako bi posao krenuo u željenom smjeru, iako za početak raspolažemo skromnijim budžetom. Otvoreni smo za prijedloge, konkretne upute i eventualnu suradnju s nekim tko može postaviti strategiju i kampanje na ispravan način. Zahvaljujemo unaprijed na vremenu i veselimo se mogućnosti suradnje. Srdačan pozdrav, Kaleta Nekretnine
Moja terapeutska praksa obuhvaća različite pristupe, uključujući interaktivnu terapiju i pristup kroz meditativnu sinkronizaciju, a koji su prilagođeni individualnim potrebama i ciljevima. Tu je BLOG na kojem redovito pišem o duhovnom buđenju i dostizanju emocionalne stabilnosti a s tim i jednostavnijeg življenja, odnosno živjeti punim plućima. Dostizanje balansa u svakom aspektu života
Primijetila sam problem gdje se meta opisi za određene kategorije i proizvode na mojoj web stranici razlikuju od onoga što sam postavila u platformi. Unatoč tome što sam ažurirala meta opise kako bih prikazala točan sadržaj, Google prikazuje drugačiju verziju, koja nije ona koju sam konfigurirala. Možete li mi pomoći razumjeti zašto dolazi do ove razlike i kako mogu osigurati da se ispravni meta opisi prikazuju u rezultatima pretraživanja? Hvala na pomoći.
Potreba za reklamom slasticarne u Splitu, specifican način proizvodnje sladoleda, svjezi sladoled koji se pripravlja svaki dan, svjeze peceni korneti, veganske sladolede, sugar free sladolede…opcenito naglasak na specificnoj i autenticnoj proizvodnji! Pokretanje web stranice, redovite objave na drustvenim mrezama…
Tražimo operativnu i savjetodavnu podršku u digitalnoj promociji naših usluga izvođačima, s naglaskom na aktualnu kampanju, ali i s mogućnošću nastavka suradnje kroz buduće kampanje. Trenutna kampanja: Claim management za izvođače radova Cilj: povećanje vidljivosti usluge među građevinskim tvrtkama (voditelji gradilišta, tehnički direktori, projektni menadžeri, brzorastuće građevinske firme) te generiranje što većeg broja klikova i novih kontakata, s krajnjim ciljem potpisivanja novih ugovora. Opseg traženih usluga: - Izrada oglasne strategije (LinkedIn i Facebook kampanje, Google Ads) - Kreiranje plaćenih oglasa i upravljanje kampanjama (targetiranje publike, optimizacija, izvještavanje), uključujući postavljanje dnevnih budžeta - Postavljanje i vođenje InMail kampanja na LinkedInu (tekst je već pripremljen – potrebno je tehničko postavljanje i vođenje) - Vođenje Google Ads kampanje (kreiranje/optimiziranje oglasa za relevantne ključne riječi povezane s uslugama tvrtke, ciljanje na upite korisnika s namjerom suradnje) - Savjetovanje oko sadržaja objava, izrada vizuala i prijedlog CTA poruka (za aktualnu kampanju imamo već pripremljene materijale, ali očekujemo optimizaciju i prijedloge za naredne) - Mjesečno izvještavanje (klikovi, CPM, CTR, broj upita, predložene optimizacije) - Upravljanje budžetom – okvirno 10–20 € dnevno po kampanji, odnosno ukupno – € mjesečno, uz raspodjelu na tri platforme: 1. LinkedIn (Lead Gen oglasi, InMail, sponzorirane objave) – cca 70% budžeta 2. Facebook (sponzorirane objave, oglasi, remarketing ako bude primjenjivo) – cca 20% budžeta 3. Google Ads– cca. 10% budžeta - Očekuje se da vanjski stručnjak predloži optimalnu raspodjelu budžeta po kanalima i formatima na temelju iskustva i performansi, te da kontinuirano prati rezultate i aktivno prilagođava kampanje (npr. povećanje ulaganja u učinkovitije oglase, gašenje neučinkovitih i sl.).
Novootvorena mesnica u Sukošanu Suvremeno uređena po najvišim standardima sa bogatom ponudom od mesa sa domaćih pašnjaka,dry edge asortimana,suvremene prerade mesa,sirevi i salame sa dodatkom tartufa,bogata ponuda tartufa i raznih proizvoda od tartufa,domaćih sireva te domaćeg pršuta i pancete,slavonske kulenove seke i dom kobssica Mesnica se nalazi na najprometnijoj magistrali gdje prolazi na tisuće automobila ali na raskrižju kojem je teško uočljiva Samo mjesto ima stanovnika i u sezoni preko turista Moj cilj je da na najbrži način od njihovg dolaska saznaju za novootvorenu poslovnicu Ostalo je moja briga