Novoosnovana smo firma i trebali smo se probiti na tržištu. Od toliko opcija unutar digitalnog marketinga nismo znali odakle krenuti. Zato smo izrazito zadovoljni odabranim partnerom do kojeg smo došli putem Trebam.hr. Proučio je čime se bavimo, dao nam 3 alata koja bi najviše koristila našem poslu i bio je u pravu, od tada idemo uzlaznom putanjom.
Primarno sam se oglašavala preko društvenih mreža, najviše iz razloga jer su mi drugi alati internet marketinga bili složeni i nepoznanica. Osmislili su mi super web stranicu, nastavili je održavati i paziti na SEO optimizaciju. Uloženo se definitivno isplati. Želim puno uspjeha ovoj mladoj i ambicioznoj ekipi.
Moram pohvaliti ovako stručne, profesionalne, a tako pristupačne mlade ljude. Imali su strpljenja, sve mi objasnili, uložili truda u ovaj projekt. Uvijek su dostupni za moja pitanja, jako sam im zahvalna jer sam unaprijedila svoj posao.
Savjetujemo vam da angažirate agenciju i uz to učinite sve što je u vašoj moći da se nađete na prvoj stranici Googleovih rezultata. Primjerice, možete objavljivati članke na blogovima u koje ćete staviti poveznicu na svoju web stranicu, možete voditi svoj blog te upisati svoju web stranicu u razne internetske imenike. Time ćete doseći veću publiku.
Ne, svoju organsku poziciju možete poboljšati samo optimizacijom web stranice.
Facebook oglašavanje postalo je jedan od središnjih načina privlačenja kupaca. Facebook dnevno koristi 1,5 milijardi ljudi, a platforma nudi i brojne alate pomoću kojih možete doći do onih korisnika za koje je vrlo vjerojatno da će biti zainteresirani za vašu uslugu. Zbog toga Facebook oglašavanje može uvelike ubrzati rast vašeg poslovanja.
Osnove izrade kampanja možete naučiti sami, ali preporučujemo da na početku ne ulažete velike svote novca u svoje oglase. Ako želite postići što veću vrijednost za svoj novac, preporučujemo da za to angažirate kvalificiranu agenciju.
Otvorio sam tvrtku za knjigovodstvo i konzalting. Zanima me kako da povećam klijantelu? Htio bi digitalni marketing
Potrebna mi je ponuda za kompletnu uslugu za digitalni marketing. To podrazumijeva oglašavanje na google tražilici, društvenim mrežama (FB i IG). Postavljanje kampanja za usluge medicinski potpomognute oplodnje i plastične kirurgije. Optimiziranje kampanja po potrebi. Sve se radi u komunikaciji s osobom zaduženom za marketing. Vizuali za oglase mogu biti napravljeni od strane dizajnera ili dio vaše usluge.
Digitalni marketing za iznajmljivanje apartmana, kuća za odmor u Slavoniji. Na društvenim mrežama, ažurirnje, objave, uređenje stranica, oglašavanje i sl.
Poštovani, mi smo mlada agencija za nekretnine iz Zadra. Na našoj web stranici, lokalnim oglasnicima i društvenim mrežama već imamo objavljen veći broj vrlo atraktivnih nekretnina, u foto i video formatu. Ipak, unatoč trudu i redovitom objavljivanju sadržaja, trenutno ne ostvarujemo dovoljan broj konkretnih upita kupaca – osobito onih koji aktivno traže nekretninu na moru. Naš cilj je povećati vidljivost i privući i domaće i strane kupce. Dosadašnje Meta (Facebook/Instagram) kampanje nisu dale očekivane rezultate, a s Google oglašavanjem se sami još ne snalazimo dovoljno. Svjesni smo da je ulaganje u digitalni marketing nužno kako bi posao krenuo u željenom smjeru, iako za početak raspolažemo skromnijim budžetom. Otvoreni smo za prijedloge, konkretne upute i eventualnu suradnju s nekim tko može postaviti strategiju i kampanje na ispravan način. Zahvaljujemo unaprijed na vremenu i veselimo se mogućnosti suradnje. Srdačan pozdrav, Kaleta Nekretnine
Vlasnica sam platforme Well: You (wellyou.hr) koja pruža usluge psihoterapije, osobnog razvoja i duhovnog savjetovanja, s naglaskom na međunarodno tržište. Cilj mi je povećati broj klijenata, posebno na engleskom govornom području, kroz učinkovitu digitalnu strategiju. Povećanje broja klijenata za platformu Well: You. Ključni ciljevi: Povećanje vidljivosti Well: You na Google pretragama Privlačenje novih klijenata putem SEO i PPC strategija Optimizacija oglasa kako bi se smanjili troškovi po konverziji Povećanje angažmana na društvenim mrežama i prepoznatljivosti brenda Budžet: Otvoren sam za ponude, ali očekujem transparentnost u troškovima i ROI analizu kako bih mogao procijeniti isplativost ulaganja. Molim da mi se jave digitalne agencije ili stručnjaci s iskustvom u radu s psihoterapijskim, wellness ili edukacijskim platformama. Hvala i veselim se suradnji!
Vlasnica sam platforme Well: You (wellyou.hr) koja pruža usluge psihoterapije, osobnog razvoja i duhovnog savjetovanja, s naglaskom na međunarodno tržište. Cilj mi je povećati broj klijenata, posebno na engleskom govornom području, kroz učinkovitu digitalnu strategiju. Povećanje broja klijenata za platformu Well: You. Ključni ciljevi: Povećanje vidljivosti Well: You na Google pretragama Privlačenje novih klijenata putem SEO i PPC strategija Optimizacija oglasa kako bi se smanjili troškovi po konverziji Povećanje angažmana na društvenim mrežama i prepoznatljivosti brenda Budžet: Otvoren sam za ponude, ali očekujem transparentnost u troškovima i ROI analizu kako bih mogao procijeniti isplativost ulaganja. Molim da mi se jave digitalne agencije ili stručnjaci s iskustvom u radu s psihoterapijskim, wellness ili edukacijskim platformama. Hvala i veselim se suradnji!
Moja terapeutska praksa obuhvaća različite pristupe, uključujući interaktivnu terapiju i pristup kroz meditativnu sinkronizaciju, a koji su prilagođeni individualnim potrebama i ciljevima. Tu je BLOG na kojem redovito pišem o duhovnom buđenju i dostizanju emocionalne stabilnosti a s tim i jednostavnijeg življenja, odnosno živjeti punim plućima. Dostizanje balansa u svakom aspektu života
Primijetila sam problem gdje se meta opisi za određene kategorije i proizvode na mojoj web stranici razlikuju od onoga što sam postavila u platformi. Unatoč tome što sam ažurirala meta opise kako bih prikazala točan sadržaj, Google prikazuje drugačiju verziju, koja nije ona koju sam konfigurirala. Možete li mi pomoći razumjeti zašto dolazi do ove razlike i kako mogu osigurati da se ispravni meta opisi prikazuju u rezultatima pretraživanja? Hvala na pomoći.
Potreba za reklamom slasticarne u Splitu, specifican način proizvodnje sladoleda, svjezi sladoled koji se pripravlja svaki dan, svjeze peceni korneti, veganske sladolede, sugar free sladolede…opcenito naglasak na specificnoj i autenticnoj proizvodnji! Pokretanje web stranice, redovite objave na drustvenim mrezama…
Tražimo operativnu i savjetodavnu podršku u digitalnoj promociji naših usluga izvođačima, s naglaskom na aktualnu kampanju, ali i s mogućnošću nastavka suradnje kroz buduće kampanje. Trenutna kampanja: Claim management za izvođače radova Cilj: povećanje vidljivosti usluge među građevinskim tvrtkama (voditelji gradilišta, tehnički direktori, projektni menadžeri, brzorastuće građevinske firme) te generiranje što većeg broja klikova i novih kontakata, s krajnjim ciljem potpisivanja novih ugovora. Opseg traženih usluga: - Izrada oglasne strategije (LinkedIn i Facebook kampanje, Google Ads) - Kreiranje plaćenih oglasa i upravljanje kampanjama (targetiranje publike, optimizacija, izvještavanje), uključujući postavljanje dnevnih budžeta - Postavljanje i vođenje InMail kampanja na LinkedInu (tekst je već pripremljen – potrebno je tehničko postavljanje i vođenje) - Vođenje Google Ads kampanje (kreiranje/optimiziranje oglasa za relevantne ključne riječi povezane s uslugama tvrtke, ciljanje na upite korisnika s namjerom suradnje) - Savjetovanje oko sadržaja objava, izrada vizuala i prijedlog CTA poruka (za aktualnu kampanju imamo već pripremljene materijale, ali očekujemo optimizaciju i prijedloge za naredne) - Mjesečno izvještavanje (klikovi, CPM, CTR, broj upita, predložene optimizacije) - Upravljanje budžetom – okvirno 10–20 € dnevno po kampanji, odnosno ukupno – € mjesečno, uz raspodjelu na tri platforme: 1. LinkedIn (Lead Gen oglasi, InMail, sponzorirane objave) – cca 70% budžeta 2. Facebook (sponzorirane objave, oglasi, remarketing ako bude primjenjivo) – cca 20% budžeta 3. Google Ads– cca. 10% budžeta - Očekuje se da vanjski stručnjak predloži optimalnu raspodjelu budžeta po kanalima i formatima na temelju iskustva i performansi, te da kontinuirano prati rezultate i aktivno prilagođava kampanje (npr. povećanje ulaganja u učinkovitije oglase, gašenje neučinkovitih i sl.).