Hdhdjd Jkdd
Snimala bi s djecom, bankama i djedovima, prijateljima,uz pjesme, ples, zabavu. Moje ocekivanje je dobra zabava, izvuci osmjeh na lice onih mrgudnih jer to volim raditi, motivacija drugih i naravno dodatna zabava s mojim najmilijima a uvijek dobro đođe i koji slatki jer slatko ooo obožavam, a i koji € uvijek dobro dođe
MBI PRIJEVOZ, SELIDBE, ODVOZ ŠUTE I GLOMAZNOG OPTADA Najpovoljnije cijene i najkvalitetnija usluga u Zagrebu i okolici za sve oblike prijevoza stvari i odvoza otpada. Brzo rastavljamo Vaš stari namještaj kao i sanitarije i odvozimo ih na otpad. Rušimo i štemamo Vaše zidove, skidamo stare pločice i parket, skidamo stara vrata i prozore. Čistimo Vaše stanove, urede, podrume i tavane od otpada i smeća. Svu šutu i građevinski otpad razvrstavamo, vrećamo i odvozimo na registrirana odlagališta. Provjerite zbog čega imamo tisuće zadovoljnih korisnika. Nazovite odmah i objasnite Vaše potrebe.
B2B prodaja radne i promo odjeća brandova koje distribuiramo u HR. Prije svega Clique i Projob. Nemamo prodajnog osoblja koje bi obilazilo kupce niti izložbenog salona. Kupac na osnovu kataloga bira proizvod koji ga zanimaju. Ukoliko želi vidjeti uzorak mora ga naručiti i dobiva ga dostavom. Ako se odluči za kupnju robe, šalje narudžbu. Dobiva predračun. Kada ga uplati roba mu se šalje direktno iz naših europskih skladišta na njegovu adresu. Rok isporuke je od 5 do 12 dana po uplati, ovisno o brandu. Po želji kupca vršimo dotisak ili vez logotipa na naručene proizvode.
Vlasnica sam platforme Well: You (wellyou.hr) koja pruža usluge psihoterapije, osobnog razvoja i duhovnog savjetovanja, s naglaskom na međunarodno tržište. Cilj mi je povećati broj klijenata, posebno na engleskom govornom području, kroz učinkovitu digitalnu strategiju. Povećanje broja klijenata za platformu Well: You. Ključni ciljevi: Povećanje vidljivosti Well: You na Google pretragama Privlačenje novih klijenata putem SEO i PPC strategija Optimizacija oglasa kako bi se smanjili troškovi po konverziji Povećanje angažmana na društvenim mrežama i prepoznatljivosti brenda Budžet: Otvoren sam za ponude, ali očekujem transparentnost u troškovima i ROI analizu kako bih mogao procijeniti isplativost ulaganja. Molim da mi se jave digitalne agencije ili stručnjaci s iskustvom u radu s psihoterapijskim, wellness ili edukacijskim platformama. Hvala i veselim se suradnji!
Potreba za reklamom slasticarne u Splitu, specifican način proizvodnje sladoleda, svjezi sladoled koji se pripravlja svaki dan, svjeze peceni korneti, veganske sladolede, sugar free sladolede…opcenito naglasak na specificnoj i autenticnoj proizvodnji! Pokretanje web stranice, redovite objave na drustvenim mrezama…
Tražimo operativnu i savjetodavnu podršku u digitalnoj promociji naših usluga izvođačima, s naglaskom na aktualnu kampanju, ali i s mogućnošću nastavka suradnje kroz buduće kampanje. Trenutna kampanja: Claim management za izvođače radova Cilj: povećanje vidljivosti usluge među građevinskim tvrtkama (voditelji gradilišta, tehnički direktori, projektni menadžeri, brzorastuće građevinske firme) te generiranje što većeg broja klikova i novih kontakata, s krajnjim ciljem potpisivanja novih ugovora. Opseg traženih usluga: - Izrada oglasne strategije (LinkedIn i Facebook kampanje, Google Ads) - Kreiranje plaćenih oglasa i upravljanje kampanjama (targetiranje publike, optimizacija, izvještavanje), uključujući postavljanje dnevnih budžeta - Postavljanje i vođenje InMail kampanja na LinkedInu (tekst je već pripremljen – potrebno je tehničko postavljanje i vođenje) - Vođenje Google Ads kampanje (kreiranje/optimiziranje oglasa za relevantne ključne riječi povezane s uslugama tvrtke, ciljanje na upite korisnika s namjerom suradnje) - Savjetovanje oko sadržaja objava, izrada vizuala i prijedlog CTA poruka (za aktualnu kampanju imamo već pripremljene materijale, ali očekujemo optimizaciju i prijedloge za naredne) - Mjesečno izvještavanje (klikovi, CPM, CTR, broj upita, predložene optimizacije) - Upravljanje budžetom – okvirno 10–20 € dnevno po kampanji, odnosno ukupno – € mjesečno, uz raspodjelu na tri platforme: 1. LinkedIn (Lead Gen oglasi, InMail, sponzorirane objave) – cca 70% budžeta 2. Facebook (sponzorirane objave, oglasi, remarketing ako bude primjenjivo) – cca 20% budžeta 3. Google Ads– cca. 10% budžeta - Očekuje se da vanjski stručnjak predloži optimalnu raspodjelu budžeta po kanalima i formatima na temelju iskustva i performansi, te da kontinuirano prati rezultate i aktivno prilagođava kampanje (npr. povećanje ulaganja u učinkovitije oglase, gašenje neučinkovitih i sl.).