Info centar za izvođače
Savjeti za uspjeh
Kako odgovoriti na upit

Kako odgovoriti na upit

Prva reakcija na upit značajno utječe na to hoćete li dobiti posao. Vaš odgovor na zaprimljeni upit najvažniji je dio generiranja novih poslova na Trebam.hr. Kako izgleda dobar prvi kontakt? Ako se budete pridržavali ovih smjernica, odstupat ćete od ostalih izvođača.

1. Odgovorite što prije

Djevojka je prezadovoljna što su je nazvali telefonom.

Prvo biste trebali privući klijentovu pažnju. Nema boljeg načina za to od toga da odgovorite prvi. Primijetili smo da u 80 % slučajeva ljudi biraju izvođača nakon prva 3 odgovora. Na temelju informacija koje smo dobili od naših izvođača, imamo dva prijedloga:

1. Reagirajte u roku sat vremena od primitka upita.
2. Ne šaljite poruke, nego nazovite.

Brz odgovor pomoći će stvoriti dobar prvi dojam i staviti vas u uži izbor.

Čak i ako niste uspjeli odgovoriti na vrijeme, odgovorite na svaki upit koji dobijete. Nova poznanstva mogu se jednog dana pretvoriti u posao.

2. Budite osobni

Budite osobni u komunikaciji s klijentima.

Klijenti najprije žele znati tko ste i mogu li vam vjerovati. Topao, ljudski pristup i komunikacijske vještine mogu napraviti čuda.

Koristite personalizirane umjesto generičkih poruka.

Prvo pozdravite klijenta i oslovljavajte ih s gospođo odnosno gospodine i njihovim prezimenom. Recite im svoje ime i zašto ste stupili u kontakt s njima. Pokažite interes za posao koji nude, a zatim ukratko recite nešto o sebi, svojim iskustvima i kvalifikacijama.

Neka razgovor bude topao i prijateljski.

Recite kupcu gdje može pronaći informacije o vašoj tvrtki. Pošaljite im poveznicu na svoju web stranicu, ocjene i komentare prethodnih klijenata. U potpis uključite svoje kontaktne podatke.

2. Budite profesionalni

Budite usredotočeni na klijentove potrebe.

Naglasak treba uvijek biti na potrebama i željama klijenta. Proučite njihov upit prije nego što ih kontaktirate i spomenite detalje posla.

Objasnite im što ćete učiniti za njih.

Budite kratki, ali ne prekratki. Trebali biste odgovoriti na sva pitanja i nedoumice potencijalnog klijenta. Objasnite im što je uključeno u vaše rješenje, a što nije.

Pobrinite se da klijenti razumiju što dobivaju za svoj novac.

Iako vas klijenti ne zapošljavaju zbog vašeg znanja hrvatskog jezika, lijepo sročenim i pravilno napisanim e-mailovima i porukama ostavit ćete dojam ozbiljnog profesionalca.

Pišite cijele rečenice i nemojte koristite VELIKA SLOVA u e-mailu ili SMS-u. Upotrijebite provjeru pravopisa i dvaput pročitajte svoju poruku prije nego što pritisnete gumb “Pošalji”.

4. Objasnite sljedeći korak

Objasnite klijentu sljedeće korake.

Način na koji završavate razgovor jednako je važan kao početak komunikacije.

Preuzmite inicijativu.

Ako imate dovoljno informacija, sastavite ponudu.

Ako nemate, postavite dodatna pitanja, organizirajte sastanak s klijentom ili posjetite mjesto projekta kako biste bolje razumjeli posao koji trebate obaviti.

Pružite klijentu sve što treba kako bi mogao donijeti kvalitetnu odluku.

Objasnite korake koji slijede, navedite vremenski okvir i definirajte tko je na potezu.

Olakšajte klijentu njegov sljedeći korak.

5. Budite ustrajni

Isplati se biti uporan.

Ne brinite se ako se klijent ne javi odmah. Ne možete očekivati ​​da ćete svaki posao sklopiti s jednim odgovorom.

Konzistentnost povećava vaše šanse da dobijete posao.

Nazovite klijenta i pitajte ga je li već donio odluku. Budite pristojni, nemojte ga požurivati i nametati se.

Ako je odlučio angažirati drugog izvođača, zamolite ga za povratne informacije. Što ga je uvjerilo da prihvati ponudu konkurencije i kako biste vi mogli poboljšati svoju.

Zahvalite im što su vas uzeli u obzir.


Kako odgovoriti na upit na Trebam.hr

Potencijalnim klijentima možete odgovoriti izravno u korisničkom sučelju Trebam.hr.

  1. Prijavite se u vaš Trebam.hr korisnički profil sa svojim korisničkim imenom i lozinkom.
  2. Odaberite UPITI u izborniku na vrhu.
  3. Vidjet ćete sve upite i poruke potencijalnih klijenata koje ste zaprimili do sada.
  4. Odaberite upit odnosno klijenta kojeg želite kontaktirati i upišite vašu poruku u polje za poruke.
Sučelje s upitima na Trebam.hr

Svaki put kada kontaktirate klijenta, vaša se aktivnost spremi tako da je možete pogledati u bilo kojem trenutku.

Ako želite komunicirati s klijentom drugim kanalima, na raspolaganju su vam još broj telefona te e-mail adresu.