Dobar dan. Suprug ima 2 firme,od kojih jedna posluje a druga ne posluje mjesecima te bi ju trebalo zatvoriti. Ja imam 3 firme,jedna posluje samo ljeti(najam kuce) no za ovu sezonu nemam najava,druga firma ne posluje a treca firma isto ne posluje tj na nju smo kupili uzorke posteljinje iz Italije ove godine. Treba mi hitno knjigovodstvo jer ovo koje imam mi je odradilo završne i travanj pa mi treba knjigovodstvo za svibanj i dalje,hvala
Paušalni obrt je u pitanju, salon za uljepšavanje, grad greb poslena je jedna djelatnica na pola radnog vremena (kroz koji mjesec će biti na puno radno vrijeme) I od idućeg tjedna sam ja (vlasnica) također obavezna plaćati vlastite doprinose jer nisam više zaposlena kod drugog poslodavca nima me mjesečni izdatak za knjigovodstvo i na kraju godine predaja završnog obrasca
Potrebno je prvo otvoriti firmu u zoni nacionalnog parka Plitvicka jezera (drzavljanin sam Crne Gore,zemlje "treceg sveta"). Firma bi se bavila izdavanjem smestaja sa doruckom i vecerom.Potrebna je podrska oko otvaranja firme,eventualno pomoc oko gradjevinskih dozvola i samog projekta i dalje vodjenje. Fakture i pazar bi sama zavrsavala.
I am looking for an English speaking accountant (my Croatian is limited yet) who can help me managing my Obrt administrative obligations in Pula or surroundings, considering that I am starting a new activity that will involve the registration in PDV sustav and there will be monthly payments to Carina. I would appreciate if you can reach me with a quotation. In case, you need any further information, please, feel free to contact me.
savez brodomaketara je neprofitna udruga koja se većim dijelom financira javnim sredstvima putem projekata / programa javnih potreba u tehničkoj kulturi, a manjim dijelom kroz gospodarske djelatnosti - provedba radionica brodomaketarstva. Godišnji proračun iznosi oko . €. Na godišnjoj razini imamo oko 30 putnih naloga. Potrebna nam je usluga dvojnog knjigovodstva za udruge, uz obračune plaća i putnih naloga, kao i vođenje zasebnih mjesta troška za projekte / programe. Putne naloge, ponude, narudžbenice i izlazne fakture izrađujemo sami, ali nam treba i usluga izdavanja e-računa.
Savjetovanje i usmjeravanje ka boljem i profitabilnijem poslovanju. Pračenje natječaja Europskih fondova, te javljanje na pogodne natječaje EFZZO Usmjeravanje prema Europskm Fondovima te priprema potrebne dokumentacije, kao i konzultantske usluge, te realizacija natječaja od strane računovodstva u korist j.d.o.o-a
Pozdrav, otvorio sam firmu prije cca mjesec dana. Trenutno nema zaposlenih, odnosno samo sam ja kao vlasnik firme. Firma se bavi posredništvom izmedju digitalnih platformi (uber, bolt, glovo, wolt). U početku bi imao cca 10tak zaposlenika (stranih) koji bi bili zaposleni preko agencije za zapošljavanje. Znači, moja firma je agregator preko koje rade vozači Ubera. Što se tiče obveznika za PDV -> trenutno nisam u sustavu PDV-a, ali kada se počne raditi, kroz kratki period (2-3 mjeseca) ušao bi u sustav PDV-a.
Tvrtka se bavi ugostiteljstvom /fastfood/ i turizmom /apartmani/. Očekujemo obostranu korektnu suradnju, pravovremenu predaju dokumentacije u skladu s postojećim rokovima i standardima. Fastfood trenutno radi promet oko 10.,00 eura, očekujemo sezonski porast.. Apartmani/4 jedinice/, rade preko Booking.com i dobrim dijelom iz privatnih izvora.
Poštovani, zanima me informativna ponuda za poduzeće koje će se baviti proizvodnjom i prodajom gotovih jela i pića, smješteno će biti na tržnici u Zaprešiću te me zanimaju okvirne cijene za vođenje kompletnog knjigovodstva. Poduzeće starta sa 3 zaposlena kada krenemo raditi, a nadamo se da će vremenom sve skupa biti 5 zaposlenih. Dakle, okvirna cijena na mjesečnoj bazi za sve izvještaje, obračune plaća, ulazne i izlazne račune te sve ostalo po potrebi. Informacija je potrebna radi usporedbe sa trenutačnim servisom kojeg koristimo prije početka službenog poslovanja.