Pružamo usluge programiranja, projektiranja, savjetovanja te prodaje i ugradnje opreme za automatsku regulaciju. Tvrtka je osnovana u 3. mjesecu, a trenutno imam 4 zaposlena inženjera, 30-ak URA i IRA te smo u sustavu PDV-a. Potrebna mi je usluga računovodstva, obračun plaća, predaji PDV-a, plaćanju računa te u svim ostalim računovodstvenim i poreznim obvezama.
Poštovani, imam pitanje u vezi PDV-a prilikom prodaje nekretnina za iznajmljivanje (turistički najam) novoosnovanom hrvatskom društvu s ograničenom odgovornošću. molim vas da mi kažete koliko će vaša usluga koštati za sljedeći upit: Naša trenutna tvrtka podliježe PDV-u. Od . do . kupili smo zemljište i izgradili tri vile, tvrtka je obveznik PDV-a od osnivanja. Sada bismo te vile htjeli prodati novoosnovanom društvu s ograničenom odgovornošću koje nije obveznik PDV-a, au vlasništvu je švicarske tvrtke. Postavlja se pitanje oporezuje li se PDV-om prodaja vila sa zemljištem? Cilj je, ne plaća li se prodaja vila PDV-om? Je li moguće? Koje su iznimke? U kojem slučaju se transakcija može izvršiti potpuno oslobođena PDV-a?
Računovodstveni servis ima upit klijenta obrtnika koji se bavi uslugama unutar HR, a kojeg ne stignemo voditi. Dali bi ga u podugovor, odnosno da radite knjiženja umjesto nas i prefakturirate nam. Obrtnik dobitaš, dvojno knjigovodstvo Program - e-računi (izlazne račune kreira klijent), vođenje svega online bez dolaska na lokaciju obračun poduzetničke plaće i plaće za 1 zaposlenog mjesečni obveznik PDV, povremeno PDV-S izvodi jedne banke u listi osnovnih sredstava 50 stavaka (od čega 3 osobna automobila - bez plaće u naravi) Za ostale informacije stojim na raspolaganju.
Imam salon i tražim pouzdanog, pametnog i upoznatog sa svim zakonima i da zna sam šta mogu a pta nemogu i kako mogu što se tiče poslovanja i nekih pitanja. i trenutno sam u otvaranju drugog poslovnog prostora... Trrbam pomoć sa sviž papirima i zavrzlamama i zakonima da bude sve po PSU. Hvala unaprijed.
Potrebna je ponuda za vođenje kompletnog proračunskog računovodstva, od obračuna plaća, knjiženje računa, izrada izlaznih računa i knjiženje, plaćanje računa, printanje računa i izvoda, knjiženje izvoda, izrada financijskih izvještaja 3-6-9-12 mjeseci, završni račun, provedba jednostavne nabave. Popunjavanje statističkih podataka.
Zaposlena sam u EU institucijama. moj osobni dohodak od place podlijeze posebnom rezimu koji se ne oporezuje u HR. medjutim, ostajem porezno rezidentna u Hrvatskoj. Zeljela bih investirati u jednostavne financijske instrumente (ETF, dionice) i zanima me ukupno porezno opterecenje dobitaka (reinvestiranih i ne-reinvestiranih). Sve investicije bile bi u Belgiji, tj. putem belgijske banke (i sigurno bi se i u belgiji oporezivale na izvoru). Medjutim, vjerujem da bih trebala dodatno platiti porez na kapitalnu dobit u RH i zeljela bih tocno znati pod kojim bi se uvjetima i po kojem postupku ta dobit oporezivala. Hvala
Društvo nema aktivnost unatrag nekoliko godina i u siječnju je podnesen zahtjev za izlaskom iz PDV-a. No za do 30.4. je potrebno predati GFI POD za potrebe statistike, Izvještaj za javnu nabavu i porez na dobit te do 30.6. financijski izvještaj. Bruto bilanca postoji. U jedini promet po računu je bio za usluge održavanja računa. Firma ima nešto sitno pokretne imovine koju bi trebalo otpisati i možda još koji detalj. Servis koji može ovo napraviti bih prihvatila za vođenje računovodstva ovog društva. Hvala.
Tražimo računovođu za udrugu U prosincu . osnovali smo udrugu AZIL sa sjedištem u Zagrebu. Trenutno tražimo pouzdanog računovođu koji nam može pomoći s izradom i predajom financijskih izvještaja za . i . godinu. Naše poslovanje je za sada vrlo jednostavno – primili smo nekoliko donacija od članova i imali minimalne troškove. Ne trebamo stalne mjesečne usluge, već osobu koja nas može voditi kroz zakonske obaveze i izvještavanje u skladu s pravilima za neprofitne organizacije. Poželjno je znanje engleskog jezika, ali nije uvjet. Ako imate iskustva s udrugama i želite surađivati, javite nam se!
Tvrtka d.o.o. je tvrtka koja se bavi razvojem blockchain tehnologija, ima trenutno 8 zaposlenih, potrebno je vođenje knjigovodstva i da se odrađuju zadaci vezani za knjigovodstvo i računovodstvo. Neki od zadataka su: unošenje ulaznih računa, knjiženje izvoda, obračun plaće, obračun putnih naloga, prijava PDV-a i JOPPD obrazaca, prijava GFI-ja i sl. Željeli bismo tvrtku koja radi knjigovodstvo i računovodstvo putem Minimax platforme, mi bi željeli ostaviti Minimax licencu kod sebe i samo nekome ustupiti pristup da može obavljati poslove knjigovodstva i računovodstva. Isto tako potreban nam je MFI ili mjesečni financijski izvještaj kako bi tvrtka bila upućena u troškove poslovanja. Najvažnije je da tvrtka koja bi radila knjigovodstvo koristi Minimax u svojem poslovanju.
Vlasnik sam obrta i doo tvrtke, oba subjekta nisu u sustavu pdv-a , sektor građevina. Imam pokrenut novi projekt, izgradnja višestambene zgrade sa mojim privatnim novcem/ušteđevinom i sa privatnim novcem mog prijatelja/ partnera. Kako će na ovo sve gledati porezna ? Jer radi se o % legalnoj privatnoj ušteđevini. I na kraju krajeva kako prodati novoizgrađene stanove koji su izrađeni uz pomoc privatne imovine?