Poduzeće (ovisno o broju zaposlenih, ulaznih i izlaznih računa mjesečno, s ili bez obračuna PDV-a)
za točnu cijenu
zatraži ponude
Prosječna cijena 110,00 kn/mjesec
Raspon cijena 300,00 – 1.900,00 kn/mjesec
Poduzeće - bez zaposlenih, bez obračuna PDV-a
za točnu cijenu
zatraži ponude
Prosječna cijena 400,00 kn/mjesec
Raspon cijena 300,00 – 500,00 kn/mjesec
Poduzeće - do 20 dokumenata, bez zaposlenih, obračun PDV-a
za točnu cijenu
zatraži ponude
Prosječna cijena 625,00 kn/mjesec
Raspon cijena 500,00 – 750,00 kn/mjesec
Poduzeće - do 30 dokumenata, 1 zaposelen, obračun PDV-a
za točnu cijenu
zatraži ponude
Prosječna cijena 850,00 kn/mjesec
Raspon cijena 800,00 – 900,00 kn/mjesec
Poduzeće - do 30 dokumenata, više zaposlenih, obračun PDV-a
za točnu cijenu
zatraži ponude
Prosječna cijena 965,00 kn/mjesec
Raspon cijena 930,00 – 1.000,00 kn/mjesec
Poduzeće - do 50 dokumenata, više zaposlenih, obračun PDV-a
za točnu cijenu
zatraži ponude
Prosječna cijena 1.400,00 kn/mjesec
Raspon cijena 1.300,00 – 1.500,00 kn/mjesec
Obrt (ovisno o broju zaposlenih, ulaznih i izlaznih računa mjesečno, s ili bez obračuna PDV-a)
za točnu cijenu
zatraži ponude
Prosječna cijena 1.050,00 kn/mjesec
Raspon cijena 400,00 – 1.700,00 kn/mjesec
Obrt - bez zaposlenih, bez obračuna PDV-a, do 40 dokumenata
za točnu cijenu
zatraži ponude
Prosječna cijena 350,00 kn/mjesec
Raspon cijena 300,00 – 400,00 kn/mjesec
Obrt - 1 zaposleni, bez obračuna PDV-a
za točnu cijenu
zatraži ponude
Prosječna cijena 650,00 kn/mjesec
Raspon cijena 600,00 – 700,00 kn/mjesec
Obrt - 1 zaposleni, obračun PDV-a
za točnu cijenu
zatraži ponude
Prosječna cijena 850,00 kn/mjesec
Raspon cijena 800,00 – 900,00 kn/mjesec
Obrt - više zaposlenih, do 50 dokumenata
za točnu cijenu
zatraži ponude
Prosječna cijena 1.000,00 kn/mjesec
Raspon cijena 900,00 – 1.100,00 kn/mjesec
Obrt - više zaposlenih, 50-100 dokumenata
za točnu cijenu
zatraži ponude
Prosječna cijena 1.400,00 kn/mjesec
Raspon cijena 1.100,00 – 1.700,00 kn/mjesec
Neprofitne organizacije i udruge
za točnu cijenu
zatraži ponude
Prosječna cijena 1.000,00 kn/mjesec
Raspon cijena 300,00 – 1.700,00 kn/mjesec

Primjeri upita

Knjigovodstveni servisi, Knjigovođa
Prvić Šepurine
Pravni oblik tvrtke: j.d.o.o.
Proizvodno poduzeće: Ne
Broj izdanih računa / mjesečno: 2000
Broj primljenih računa / mjesečno: 1000
Broj zaposlenih: 4
Obveznik PDV-a?: Ne
Poštovani Imamo ugostiteljski objekt na otoku Prviću. Do sad smo bili sezonski obrt i ušli smo u pdv sustav. Namjera nam je zatvoriti obrt jer je skup te otvoriti jdoo sa dvoje zaposlenih (od toga jedan je sadašnji obrtnik) da možemo raditi tijekom cijele godine prema potrebi. Najveći dio posla i dalje bi se odvijao sezonski (6.-9. mjesec). Potrebni su nam savjeti kako bi što bolje iskoristili posao i po mogućnosti poslovali bez minusa (stalno smo dužni doprinose i ulazimo u sezonu s ovrhom). Preko ljeta zaposlimo kuharicu i konobaricu na 2 mjeseca. Znači 1 stalni radnik i 3 sezonska. Molim Vašu ponudu Hvala,lp
Knjigovodstveni servisi, Knjigovodstvene usluge
Dubrava
Pravni oblik tvrtke: d.o.o.
Proizvodno poduzeće: Ne
Broj izdanih računa / mjesečno: 20
Broj primljenih računa / mjesečno: 5
Broj zaposlenih: 1
Obveznik PDV-a?: Ne
Poštovani ja sam makedonski državljanin, zanima me otvaranje firme, DOO ili neki slični oblik, znači bavio bih se internetskom prodajom robe, zanima me mjesečno vođenje knjiga. Znači: -Koji dokumenti su mi potrebni za otvaranje firme -Koliko stoji otvaranje firme od A-Z (kompletno) -Koliko stoji mjesecno vodjenje svih knjiga Hvala lijepa Todosiev Lazar Lp
Knjigovodstveni servisi, Knjigovodstvene usluge
Umag (Umago)
Pravni oblik tvrtke: d.o.o.
Proizvodno poduzeće: Ne
Broj izdanih računa / mjesečno: 25
Broj primljenih računa / mjesečno: 10
Broj zaposlenih: 1
Obveznik PDV-a?: Ne
Poštovani riječ je o poslovanju turističke agencije, privatni smještaj, prodaja karata za izlete, prodaja ribolovnih dozvola, mjenjačnica, prijava gostiju. Program za plaće, PDV i fiancijsko imam vlastiti od Pupile. Potrebno bi bilo samo kontiranje dokumenata odnosno poslovnih događaja, i izrada završnog raćuna. Nadam se Vašoj ponudi Hvala, lp
Knjigovodstveni servisi, Knjigovodstvene usluge - Zagreb
Zagreb
Pravni oblik tvrtke: j.d.o.o.
Proizvodno poduzeće: Ne
Broj izdanih računa / mjesečno: 0
Broj primljenih računa / mjesečno: 0
Broj zaposlenih: 2
Obveznik PDV-a?: Ne
Poštovani, radi se o poduzeću u nastajanju, jdoo poduzeću koje će se baviti posredovanjem usluga u inozemstvu. Core business je posredovanje u kratkrotrajnom najmu opreme, čija usluga se izvršava preko partnera u inozemstvu. Korisnici usluge su rezidenti i nerezidenti, a naplata se vrši iskljucivo online. Molim Vašu ponudu. Lijep pozdrav.
Knjigovodstveni servisi, Računovodstvo
Zagreb-Susedgrad
Pravni oblik tvrtke: d.o.o.
Proizvodno poduzeće: Ne
Broj izdanih računa / mjesečno: 30
Broj primljenih računa / mjesečno: 200
Broj zaposlenih: 30
Obveznik PDV-a?: Da
Poštovani, M.P. d.o.o. je građevinska tvrtka za instalaciju vodovoda, odvodnje, centralnog grijanja i trgovinu. Očekujemo financijska izvješća na mjesečnoj bazi, savjetovanje vezano za obračunavanje PDV-a kod izdavanja računa, dobru uslugu i savjetovanje. Gospođa koja nam trenutno vodi knjigovodstvo ide u mirovinu pa tražimo novo. Molim Vašu ponudu. Hvala.
Knjigovodstveni servisi, Računovodstveni servis - Zagreb
Zagreb
Pravni oblik tvrtke: j.d.o.o.
Proizvodno poduzeće: Ne
Broj izdanih računa / mjesečno: 5
Broj primljenih računa / mjesečno: 20
Broj zaposlenih: 1
Obveznik PDV-a?: Da
Poštovani, to je nova firma koja ce bit osnovana za mjesec dana,bavili bi se Sailboat charter businessom. Htjeli bi sve radit Vašu ponudu. Lijep pozdrav. Miha Lenasi | + 41 | skype: miha lenasi | contact download IN Pisarna d.o.o. (IN Office L.t.d.) | Litostrojska c. 56 , Ljubljana, SLO |
Knjigovodstveni servisi, Računovodstveni servis - Zagreb
Zagreb
Pravni oblik tvrtke: slobodna djelatnost
Proizvodno poduzeće: Ne
Broj izdanih računa / mjesečno: 0
Broj primljenih računa / mjesečno: 0
Broj zaposlenih: 1
Obveznik PDV-a?: Ne
Poštovani, radi otvaranja vlastitog odvjetničkog ureda, tražim usluge knjigovođe radi odrađivanja svih potrebnih prijava u institucije prilikom otvaranja ureda kao i za daljnje vođenje poslovne dokumentacije. Ovim putem želim prikupiti ponude i cijene navedenih usluga te odabrati knjigovođu na temelju prikupljenih ponuda. Zanima me mjesečni iznos za usluge. Napominjem da bih zasada bila jedina u uredu. Ured će biti u Zagrebu, no i knjigovođa iz Velike Gorice dolazi u obzir ako rade za stranke čija je djelatnost na području Zagreba. Molim Vašu ponudu isključivo putem maila jer sam na ročištima. Hvala.
Knjigovodstveni servisi, Knjigovodstvene usluge - Zagreb
Zagreb
Pravni oblik tvrtke: d.o.o.
Proizvodno poduzeće: Ne
Broj izdanih računa / mjesečno: 15
Broj primljenih računa / mjesečno: 20
Broj zaposlenih: 180
Obveznik PDV-a?: Da
Poštovani, KNJIGOVODSTVENE USLUGE Obveze knigovodstva : -izlazne fakture -ulazne fakture -obračun PDV-a -blagajna -kvartalni statistički obračuni TSI-POD -godišnji statistički obračuni GFI – POD -završni obračuni ( PD obrazac, izrada računa dobiti i gubitka, izrada bilance -obračun doprinosa za šume, obračun doprinosa za turističku zajednicu, obračun doprinosa za invalide -obračun plaća - izrada platnih lista ( gotovo isključivo detaširani radnici – standardne platne liste ) - sastavljanje mjesečnih i godišnjih obrazaca ( JOPPD, ID obrasci, IP obrasci ), te dostava putem maila mjesečnih platnih naloga - pomoć pri ispunjavanju obrazaca za statistiku – ( u slučaju dok se izvode radovi u HR ) Naša obveza : -dostava podloga za obračun plaća – najčešće to bude do 01 u mjesecu -obračun bolovanja – naša obveza jer na osnovu obračuna se rade i refundacije, od knjigovodstva zahtjevamo samo pregled obračuna bolovanja -refundacije od HZZO-a za liječničke preglede i bolovanja - ispunjavanje obrazaca za statistiku Napomena : Trenutačno se ne izvode radovi u HR, u Hr zaposleni samo direktor, administrativni radnik, 3 inženjera za projektiranje Potrebno razlučit usluge tj cjenik za vrijeme radova u HR od isključivog rada u Njemačkoj Trenutno zaposleni u firmama - 52 radnika ( od toga 3 zaposlena u HR, 1 na bolovanju HR, 48 detaširanih radnika ) MB - 69 radnika ( od toga 1 zaposlen u HR, 4 na bolovanju HR, 64 detaširanih radnika ) – 66 radnika ( od toga 1 zaposlen u HR, 4 na bolovanju HR, 64 detaširanih radnika ) Molim Vašu ponudu. Lijep pozdrav.
Knjigovodstveni servisi, Knjigovodstvene usluge - Zagreb
Zagreb
Pravni oblik tvrtke: j.d.o.o.
Proizvodno poduzeće: Ne
Broj izdanih računa / mjesečno: 10
Broj primljenih računa / mjesečno: 50
Broj zaposlenih: 0
Obveznik PDV-a?: Ne
Poštovani, 4U poduzece je koje se bavi iznajmljivanjem zaposlenih, nije u sustavu PDV-a. Trebaju nam mjesečni,godišnji izvještaji,u slučaju da dođe inspekcija da sve bude pripremljeno , netko tko nam može dati savjet(npr. imali smo sudar pa što dalje..),tko zna zakone,da li prijeći u sustav pdv-a ili ne i sl. Molim Vas ponude Vaših knjigovodstvenih usluga Unaprijed hvala Luka Vukasović
Knjigovodstveni servisi, Knjigovodstvene usluge
Zaprešić
Pravni oblik tvrtke: j.d.o.o.
Proizvodno poduzeće: Ne
Broj izdanih računa / mjesečno: 0
Broj primljenih računa / mjesečno: 3
Broj zaposlenih: 1
Obveznik PDV-a?: Da
Poštovani, firma ima jednog zaposlenog i jednu plaću. Firma je u sustavu PDV-a. Mjesečno imamo 2-3 ulazna računa i niti jedan izlazni račun. Svaki mjesec imamo jednu pozajmicu. Tako će biti još neko vrijeme dok čekamo da nam izrade internet stranicu s kojom ćemo obavljati posao. Molim Vašu ponudu za vođenje knjigovodstva. Hvala.