6 ponuda za reviziju s 1 upitom

Ocjene klijenata

5,0
Monika B., Pula

Želim pohvaliti brzi odgovor knjigovođa. Poslali smo upit za godišnju reviziju i primili istog dana četiri ponude od kvalitetnih revizorskih tvrtki. Odabrali smo jako profesionalnu tvrtku koja je imala iskustva u reviziji baš u vrsti poslova kojima se mi bavimo, tako da smo u njih imali potpuno povjerenje. Hvala njima i veliko hvala na pomoći Trebam.hr!

5,0
Anka K., Dubrovnik

Kontaktirali smo Trebam.hr jer smo trebali reviziju naših računa. Knjigovođa kojeg smo odabrali bio je profesionalan, imao je mnogo znanja, poštivao je dogovoreni rok i ponudio nam je pravičnu cijenu. Vrlo smo zadovoljni s njime.

5,0
Viktor N., Đakovo

Vlasnik tvrtke, Amerikanac, zamolio nas je da pošaljemo upit za reviziju naše financijske izjave. Odabrali smo tvrtku koja nam se činila najprofesionalnijom. Na kraju, revizija je bila gotova brzo i obavljena je kompetentno.



Provjereni izvođači. Surađujemo samo s provjerenim izvođačima.
Ponude ćemo vam poslati u najkraćem mogućem razdoblju, najduže u roku od tjedan dana.
Uštedite vrijeme i novac! Do 6 ponuda s 1 upitom.

Nudite li usluge? Novi klijenti za vas svaki dan.

5.000+ aktualnih projekata mjesečno. Odredite kakve klijente želite i dogovorite nove poslove. Bez obveze.

Pridružite se

Često postavljana pitanja

Tvrtke za reviziju u Hrvatskoj

Nedavni upiti za reviziju

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 700
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 700
  • Broj zaposlenih: 1200
  • Obveznik PDV-a?: Da

Poštovani, Usluge za koje trebamo ponude su sljedeće : Računovdstveni poslovi : unošenje točnih i pravovremenih financijskih transakcija i podataka u računovodstveni sustav i naš sustav SAP obračun PDV-a i podnošenje zahtjeva za povrat obavljanje mjesečnog procesa zatvaranja i izvještavanja - knjiženja s pravilima klijenata Knjiženje, prijenos, usklađivanje unutar grupe , pregled prihoda, izvještaji za upravu usklađivanje salda s klijentima priprema stanja dugovanja dobavljača i klijenata izvještaji periodičnog bilježenja ukalkuliranih stavaka financijskim kontrolorima održavanje evidencije dugotrajne imovine periodično bilježenje ukalkuliranih stavki i rezervacija usklađenje bankovnih računa ispostava financijskih izvješća komunikacija na engleskom vezano za promjene o računovodstvenim politikama, obavezama i sl. praćenje dostupnog gotovog novca priprema bruto bilance, računa dobiti i gubitka, povezanih izvješća za godišnje izvješće te pružanje podrške tijekom procesa godišnje revizije pravovremeno podnošenje zakonskih izvješća vlastima Vanjsko trgovinsko poslovanje vođenje nadzorne knjige prijava HNB ino uplate prijava inokredita HNB - namjera, registracija ugovora, praćenje priljeva i odljeva Izdrada mjesečnih izvješća mjesečna, tromjesečna i godišnja izvješća statistička izvješća izvješća prema zahtjevu Također, radimo u sustavu SAP tako da bi ponuda trebala sadržavati i rad u programu SAP. Hvala Lp

Revizija

  • Pravni oblik tvrtke: d.o.o.
  • Broj zaposlenih: 20
  • Koju uslugu trebate?: Revizija financijskih izvještaja

Poštovani, s obzirom da smo obveznici revizije, ljubazno molimo ponudu. Naša djelatnost vezana je za usluge u građevini, gradnja stambenih i nestambenih zgrada, i prodajia robe ali samo u tranzitu ( znači nemamo skladišta ). Očekujemo reviziju financijskih izvještaja, uz adekvatnu naknadu. s poštovanjem, Zvonimir Galić

Revizija

  • Pravni oblik tvrtke: udruga
  • Broj zaposlenih: 100
  • Koju uslugu trebate?: Revizija financijskih izvještaja

Poštovani, na zahtjev Upravnog odbora Udruge s invaliditetom , molim Vas ponudu za uslugu revizije naše udruge te društvenog poduzeća Bartolomej j.d.o.o. čiji je osnivač udruga. Na web stranici udruge www.uosisb-knin.hr možete pronaći sve informacije o nama, te na linku www.uosisb-knin.hr/izvjestaji-odluke-pravilnici/ sve prethodne izvještaje. Srdačan pozdrav i nadamo se Vašem brzom odgovoru! Toni Babić Sv. Bartolomej

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Da
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 1000
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 225
  • Broj zaposlenih: 34

Poštovana, mi smo sadašnjost d.o.o. , naša djelatnost je prema NKD-u 58.11 Izdavanje knjiga i trebali bi zbog organizacijskih promjena dio poslova dati van kuće. Pa smo u fazi traženja najpovoljnije ponude za vanjske računovodstvene usluge. Poslove za koje nam treba vanjska usluga je: 1.Provjera i obračun mjesečnog PDV-a, knjiženje PDV obrasca u financijsko i slanje na poreznu upravu : PDV obrasca, PDV-S obrasca, Obrazac ZP, i prema potrebi obrazac PPO (on je tromjesečan ako ima ) 2.Knjiženje-prijenos robnih dokumenata u financijsko-mjesečno 3.Usklađivanje stanja skladišta -robnog stanja sa financijskim mjesečno 4.Obračun proizvodnje mjesečno po mjestima troška ( broj novih naslova mjesečno cca od 5 do 10) 5.Unos osnovnih sredstava, obračun amortizacije mjesečno ( cca 5-10 novih osnovnih sredstava godišnje) 6.Knjiženje plaća i autorskih u financijsko 7.Završni GFI račun, PD obrazac, obračun TZ, Obračun šume,Fina -statistika, Fina-javna objava i Bilješke za revizijsko mišljenje, suradnja sa revizijom. Svi ostali računovodstveni poslovi odrađuju se s postojećim djelatnicima unutar kuće (plaće, autorski honorari, prijave odjave s HZMO-a, knjiga URA, IRA, salda konti kupaca i dobavljača, kartično poslovanje, platni promet) za to ne treba vanjska usluga. Imamo: -Godišnje 2. ulaznih računa -Godišnje 12. izlaznih računa -Godišnje oko cc 70 novih naslova -prosječno 42 zaposlena

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: j.d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 4
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 4
  • Broj zaposlenih: 0
  • Obveznik PDV-a?: Ne

Tvrtka je u postupku otvaranja, neće biti u sustavu PDV-a, u početku rada neće imati zaposlene. Namjeravana djelatnost su usluge savjetovanja i revizije poslovnih sustava prema zahtjevima međunarodnih standarda. U početnom razdoblju pretpostavka je da će se izdavati manji broj faktura prema ugovorenim pravnim osobama za realizaciju usluga tehničkog pregleda ili savjetovanja. Moguć je povremeni angažman stručni suradnika putem ugovora o djelu.

Revizija

  • Pravni oblik tvrtke: d.o.o.
  • Broj zaposlenih: 0
  • Koju uslugu trebate?: Revizija financijskih izvještaja

Neoperativno društvo, nema zaposlenih, %-tni vlasnik društva kćeri ALFA HOLDER i vlasnik određenog broja dionica (<20%) jednog dioničkog društva (SNH GAMA d.d.). Izlaznih računa nema, a ulazni se svode na računovodstvene i tu i tamo odvjetničke - ukupno ih je za cijelu . bilo 15. Obveza revizije za . je nastala zbog iznimnog prihoda (dividenda) realiziranog u . godini. Molimo zasebno iskazanu cijenu za reviziju konsolidiranih fin. izvj., kao i pojedinačnih fin. izvj. Hvala i lp!

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: obrt
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 20
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 5
  • Broj zaposlenih: 1
  • Obveznik PDV-a?: Ne

Poštovani, bavim se dizajnom i edukacijama za djecu pa Vas ljubazno molim za okvirnu ponudu za mjesečno vođenje knjiga. Radi se o dizajnu interijera, produkt dizajnu i vođenju ciklusa radionica za djecu (7 polaznika po grupi). Obzirom da se radi o paušalnom obrtu i početku poslovanja, zamolila bih Vas okvirne smjernice Vaših usluga.

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: j.d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 20-50
  • Broj primljenih računa / mjesečno: do 50
  • Broj zaposlenih: 1
  • Obveznik PDV-a?: Ne

Poštovani, molim ponudu za knjigovodstvene usluge za j.d.o.o. u kojem je 1 zaposlen (direktor), broj mjesečnih izlaznih računa se kreće otprilike od 20 do 50 (ovisno o mjesecu i intenzitetu posla). Broj mjesečnih ulaznih faktura je prema gruboj procjeni manji od 50, no sve izlazne i ulazne račune ionako evidentiram i popišem, kao što i aktivno sudjelujem u izradi GFI-a. Nisam u sustavu PDV-a. Molim Vas ponudu. Molim kontakt putem maila.

Porezno savjetovanje

  • Pravni oblik tvrtke: d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 10
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 10
  • Broj zaposlenih: 40
  • Obveznik PDV-a?: Da

Tražimo računovodstvo, koje bi obračunavalo plače za izaslane radnike. To znači da bi kod platnih lista trebalo obračunati hrvatske doprinose i njemačke- lohnsteuet. Takođe bi trebalo svaki mjesec preko sistema Elstar u njemačkoj oddati podatke o odvedenom LS i taj obrazac slati nam, da uplatimo taj ls u njemačkoj.

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: Do 3
  • Broj primljenih računa / mjesečno: Do 5
  • Broj zaposlenih: 0
  • Obveznik PDV-a?: Da

Tražim povoljno vođenje knjigovodstva za firmu koja će biti "u mirovanju". Ja sam vlasnik firme, supruga obavlja funkciju direktora a zaposlena je u državnoj upravi. Nema zaposlenih, ja imam registriran obrt za taksi prijevoz i u obrtu ću biti prijavljen na radno mjesto. Firma ostaje aktivna jer su na firmu registrirana 2 vozila za taksi prijevoz i na firmu glase dozvole i licenca.za taksi prijevoz. Mjesečni računi su za najam jednog vozila, možda još 1-2 računa i to predstavlja sav prihod firme. Ulazni računi će biti samo za telekom usluge za jedan mobitel, G-suite, FINA licenca. Mjesečno plaćanje za telefon, HGK i TZ radim sam preko internet bankarstva.