UO 9 umjetnička je organizacija (neprofitna organizacija) registracija za umjetničku djelatnost - kazališnu djelatnost i audiovizualne djelatnosti. Do sada smo se bavili kazališnom produkcijom, nismo u sustavu PDV-a i oslobođeni smo plaćanja PDV-a prema čl. 90 st. 2 Zakona o PDV-u. Surađujemo uglavnom sa ustanovama u kulturi kod kojih gostujemo s predstavama. Sada nam se pružila prilika da surađujemo s HRT-om, te proizvedemo edukativni dokumentarno-igrani serijal, tj. uđemo u suradnju s HRT-om, na jednom projektu. Sredstva koja bi, za proizvodnju tog djela, sjela na naš račun, učinila bi da po prvi puta ulazimo u sustav PDV-a, jer bi premašila cifru od 40.,00 eura. Ono što nas zanima su dva pitanja: 1. Moramo li prijeći u sustav PDV-a zbog projekta s HRT-om, budući da se i dalje radi o djelatnosti za koju je naša umjetnička organizacija registrirana, te se iz članka 60. pravilnika o porezu na dodanu vrijednost da iščitati da bismo i dalje mogli biti oslobođeni PDV-a? 2. Ukoliko svejedno moramo prijeći u sustav PDV-a zbog projekta s HRT-om, moramo li u tom slučaju, s našom kazališnom djelatnošću, tj. proizvodnjom i gostovanjima predstava također biti u sustavu PDV-a, tj. na naša gostovanja plaćati porez, čega smo do sad bili oslobođeni? Napominjem, da smo nezavisna mala neprofitna organizacija, stvaramo društveno angažirane predstave u korist šire zajednice, a projekt s hrtom, jednake je naravi, od kulturnog je javnog interesa. Pokušavamo već 10 dana dobiti odgovor od porezne uprave i poreznih referenata, ali osim jednog odgovora da ne znaju, nismo uspjeli dobiti više. Samo želimo saznati koje su točno naše obaveze i odgovornosti ukoliko uđemo u navedenu suradnju. Puno puno hvala na pomoći. S poštovanjem, Karmen Sunčana Lovrić
Prešao prag i ušao sam u sustav PDV-a, uslužna je djelatnost sa oko 10 računa u idealnim mjesecima, najviše radim sa fizičkim osobama. Posebnost je da nemam nekih ulaznih troškova s obzirom na djelatnost tako da bi trebao prpkativno knjigovođu koji će samnom optimizrati trošak pdva i troška koji trebam stvoriti i iskoristiti/uložiti kako bi davanje u sami pdv bio sveden na minimalno.
Otvaram jdoo koje će se baviti uslugama prema privatnim osobama te povremeno preprodajom artikala veleprodajnim kupcima. U do kraja godine ne očekujem puno posla, možda 1-5 računa mjesečno tako da mi je bitno da trošak računovodstva bude što manji a kad posla bude više naravno tada sam spreman odvojiti više i za računovodstvo
Postovani, Trebao bih uslugu vodjenja knjiga i obracun PDV-a za poreznu upravo jer se nalazim u sustavu PDV. Obrt se bavi online preprodajom na podrucuju cijele EU pa me ujedno zanima da li takodjer rijesavate uz nasu poreznu i porez preko OSS? Preferirao bih daljnju komunikaciju preko e-mail s obzirom da nisam uvijek u mogucnosti se javiti na telefon.
Novoosnovana firma koja radi na manifestacijama i bavi se ugostiteljstvom. nima me ponuda za uslugu vođenja knjiga i davanja savjeta što i kako smijemo raditi vezano za financije. Firma je prijavljena, upisana u sudski registar, dana je zasad izjava da ne obavljamo djelatnost i da nemamo knjigovodstvo, uskoro radimo na prvoj manifestaciji te je potrebno ispuniti svu dokumentaciju koja je potrebna vezano za poreznu i ostalo, da bismo mogli raditi. Moguce je da u nekim mjesecima nece biti uopce posla kada ne radimo na manifestaciju, a u nekim mjesecima ce biti vise događaja. Molim dati neku okvirnu ponudu za trazenu uslugu.
Trebamo knjigovodju za umjetničku organizaciju odnosno kazališnu družinu koja je neprofitna organizacija. U pitanju je jednostavno knjigovodstvo, treba nam knjigovođa koji se razumije u našu sferu i potrebe. Rad je od projekta do projekta . Finaciramo se iz proracuna Ministarstva kulture ili Grada Zagreba raznih kulurnih natjecaja te donacija i prodaja predstava, bit ce sigurno mjeseci kad ce biti malo ili skoro nikakvog dogadjanja. Jednom godišnje je potrebo napraviti finacijski izvještaj za prošlu godinu. Mi smo za sad na početku i tek smo krenuli s radom pa bi nam bilo i zanimljivo da kad nemam financijskih dogadjanja da placamo samo odrzavanje ili neku minimalnu cijenu. mjeseci kad neće biti nikavih dogadjanja
digitaliziranost: -mogućnost praćenja svih stanja i dokumenata u svakom trenutku preko interneta -razmjena dokumenata preko oblaka (clouda), ostalim elektroničkim kanalima, digitalno potpisivanje i sl. poznavanje struke: -uredna dokumentacija i uredno poslovanje. Ne želim strepiti od upada bilo kakve inspekcije -povremene preporuke oko poslovanja odnosno financijskog dijela poslovanja profesionalnost: -uzajamna odgovornost -praćenje aktualnosti oko mogućih poticaja, potpora i slično
Dobar dan, vlasnica sam paušalnog obrta PEDICO, Centar za pedikerstvo u Orebiću. Imam zaposlenu jednu radnicu. Koristim Neosalon fiskalnu blagajnu. Potrebno mi je obračunavati plaću za radnicu te njene i moje doprinose. Od servisa očekujem da me informira o mojim novim obavezama i zakonima koji se odnose na pedikersku djelatnost. Radnica mi je strani državljanin (Nepal) pa u tom smislu ponekad imam potrebu za dodatnim pitanjima. Srdačan pozdrav, .
Internet smo turistička Agencija koja prodaje najviše vlastite paket aranžmane kao i vlastite dnevne izlete. Tvrtka radi cijelu godinu, dok se izlazni računi najviše izdaju u ljetnom periodu( 5-9.mjesec). Tražimo knjigovodstvo koje može zaprimati dokumentaciju u cloud-u uz naknadnu dostavu originalnih računa. Ažurna komunikacija, kao i obavljanje poslova u duhu struke, profesionalno i na vrijeme.
Poštovani, Javljam se u vezi knjigovodstvenih usluga. Mi smo doo društvo koje se bavi isključivo online prodajom na Amazon UK te nam je stoga potrebno knjigovodstvo koje je upoznato sa takvim načinom rada. Lijepo vas molim, ako ste u mogućnosti obavljati takav način poslovanja da nam se javite na ovaj mail. Lijep pozdrav, Mirlinda Hamiti doo